@ NielsGuchelaar, inderdaad bij Aurlord wist ik even niet wat hij bedoelden maarja! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Zaterdag, 03 Dec 2011, 22:14 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Iedereen, Hier mijn foto's van Orka Morgan, aan de ene kant ben ik blij dat ze naar Spanje is verhuisd, als ze daar maar goed verzorgd wordt en ook goed past bij de Orka familie daar, want dat moet nog blijken!! Ik had een heel gesprek met Morgan en zei dat het allemaal wel goed kwam met haar!!! Ze zwom de hele tijd 1 richting op en dat was zielig om te zien!! Hier leek net of ze mij snapte en ja knikte!!! Grappig he!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ Laraatje2008, leuke foto,s!! ik zou eens op zoeken waar morgan nu zit of een live cam. en misschien ga ik de zoo na bouwen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Aurlord, dat is niet handig ook al leven orka,s ook wel eens in het toendra gedeelten tenminste in zt2! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam