Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

orka dolfenarium
timo13
Datum: Zondag, 20 Nov 2011, 21:52 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

als het aan dolfi licht gaat ie morgen al naar spanje ;)
alles is eigenlijk al klaar voor vertrek
maar dan heb je zon orkacoalitie di alles tegehoud wat alleen maar slechter is voor de orka
en het dolfi want het houden van de orca heeft al zon 1 miljoen euro gekost en heeft niet meer bezoekers getrokken

Berichtals het aan dolfi licht gaat ie morgen al naar spanje ;)
alles is eigenlijk al klaar voor vertrek
maar dan heb je zon orkacoalitie di alles tegehoud wat alleen maar slechter is voor de orka
en het dolfi want het houden van de orca heeft al zon 1 miljoen euro gekost en heeft niet meer bezoekers getrokken

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 20 Nov 2011 om 21:52
jeffrey
Datum: Maandag, 21 Nov 2011, 17:37 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

Morgan gaat over een paar dagen naar Teneriev (weet niet precies hoe je het schrijft) er waren wat problemen met activisten die wouden dat Morgan bij Noorwegen werd uitgezet in de natuur maar een rechter heeft bepaalt dat Morgan naar een ander dierentuin-aqarium op Teneriev gaat.

Always look on the bright side of life!

Bericht veranderd door: jeffrey - Maandag, 21 Nov 2011, 21:39
BerichtMorgan gaat over een paar dagen naar Teneriev (weet niet precies hoe je het schrijft) er waren wat problemen met activisten die wouden dat Morgan bij Noorwegen werd uitgezet in de natuur maar een rechter heeft bepaalt dat Morgan naar een ander dierentuin-aqarium op Teneriev gaat.

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 21 Nov 2011 om 17:37
ZooM
Datum: Maandag, 21 Nov 2011, 18:56 | Bericht # 13   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

@ jeffrey, weet ik, daar heeft ze veel soortgenoten
Bericht@ jeffrey, weet ik, daar heeft ze veel soortgenoten

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 21 Nov 2011 om 18:56
timo13
Datum: Maandag, 21 Nov 2011, 22:26 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

en de orca coalitie reageert er zo op

Het streven is nu dat er een nieuw opvangprotocol komt, dat ervoor zorgt dat onafhankelijke deskundigen moeten oordelen of een wild dier weer uitgezet kan worden. De rol van het Dolfinarium als opvangcentrum voor gestrande dieren blijkt erin te resulteren dat deze dieren nooit meer terugkeren naar de natuur. In plaats daarvan belanden ze in een attractiepark.

beetje zielig als je ziet wat het dolfinarium aan onderhoud heeft moeten uitgeven
en ook dat ze al vele bruinvissen hebben kunnen uitzetten

Berichten de orca coalitie reageert er zo op

Het streven is nu dat er een nieuw opvangprotocol komt, dat ervoor zorgt dat onafhankelijke deskundigen moeten oordelen of een wild dier weer uitgezet kan worden. De rol van het Dolfinarium als opvangcentrum voor gestrande dieren blijkt erin te resulteren dat deze dieren nooit meer terugkeren naar de natuur. In plaats daarvan belanden ze in een attractiepark.

beetje zielig als je ziet wat het dolfinarium aan onderhoud heeft moeten uitgeven
en ook dat ze al vele bruinvissen hebben kunnen uitzetten

Toegevoegd op 21 Nov 2011 om 22:26
ZooM
Datum: Maandag, 21 Nov 2011, 22:30 | Bericht # 15   
ZooM 
ZTSF Gegevens

Curator

@ timo13, ja, ik heb gehoord dat de orka's in Tenerife veel problemen met elkaar hebben en dat het dolfinarium Morgan het liefst ergens anders hebben.
Maar de Meneer Bleker (wat ik een grote eikel vind) wil persee dat Morgan naar Tenerife gaat wegens politieke banden ofzo....
Bericht@ timo13, ja, ik heb gehoord dat de orka's in Tenerife veel problemen met elkaar hebben en dat het dolfinarium Morgan het liefst ergens anders hebben.
Maar de Meneer Bleker (wat ik een grote eikel vind) wil persee dat Morgan naar Tenerife gaat wegens politieke banden ofzo....

Toegevoegd op 21 Nov 2011 om 22:30
timo13
Datum: Maandag, 21 Nov 2011, 22:49 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

nou dat is ook weer niet helemaal waar, dolfinarium heeft er zelf voor gekozen.
zei hebben een rapport naar buiten gebracht met punten waarom de orca naar tenerife zou moeten
en dat is aan bleker gegeven

en onthoud wel dat tenerife een van de modernste dolfinarium is van europa (of miss wel de wereld)
en er zijn in het verleden wat ongelukjes tussen orka's en verzorgers geweest

en met alleen al deze titel boven een nieuwsbericht te zetten

Orka Morgan krijgt levenslang (door de orca coalitie)

heb ik geen respect voor hoor

Bericht veranderd door: timo13 - Maandag, 21 Nov 2011, 22:56
Berichtnou dat is ook weer niet helemaal waar, dolfinarium heeft er zelf voor gekozen.
zei hebben een rapport naar buiten gebracht met punten waarom de orca naar tenerife zou moeten
en dat is aan bleker gegeven

en onthoud wel dat tenerife een van de modernste dolfinarium is van europa (of miss wel de wereld)
en er zijn in het verleden wat ongelukjes tussen orka's en verzorgers geweest

en met alleen al deze titel boven een nieuwsbericht te zetten

Toegevoegd op 21 Nov 2011 om 22:49
ZooM
Datum: Dinsdag, 22 Nov 2011, 08:24 | Bericht # 17   
ZooM 
ZTSF Gegevens

Curator

@ timo13, ja het is wat ik van rtl4 hoorde, daar moet je soms mee uitkijken......
Bericht@ timo13, ja het is wat ik van rtl4 hoorde, daar moet je soms mee uitkijken......

Toegevoegd op 22 Nov 2011 om 08:24
NielsG
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:30 | Bericht # 18   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Quote (timo13)

Daar ben ik het helemaal mee eens, en ik vind wel dat hij een groter bassin mag, maar het Dolfinarium kreeg hem, en had geen tijd een groot verblijf te bouwen. En voor een dier dat heel snel weg gaat, een groot bassin te maken. Is ten eerste duur en natuurlijk gewoon dom. Maar ik hoop dat hij gaat verhuizen. En waarom gaat hij niet naar Sea World?

Bericht
Quote (timo13)

Daar ben ik het helemaal mee eens, en ik vind wel dat hij een groter bassin mag, maar het Dolfinarium kreeg hem, en had geen tijd een groot verblijf te bouwen. En voor een dier dat heel snel weg gaat, een groot bassin te maken. Is ten eerste duur en natuurlijk gewoon dom. Maar ik hoop dat hij gaat verhuizen. En waarom gaat hij niet naar Sea World?

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:30
timo13
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:32 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, omdat hij in tenerife wss meer ruimte heeft ofzo
en in seaworld zijn ook al redelijk veel ongelukken gebeurd met orka's misschien speelt dat ook wel mee

Bericht@ NielsGuchelaar, omdat hij in tenerife wss meer ruimte heeft ofzo
en in seaworld zijn ook al redelijk veel ongelukken gebeurd met orka's misschien speelt dat ook wel mee

Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:32
NielsG
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:37 | Bericht # 20   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ timo13, Ja, maar Sea World heeft wel hele mooie bassins.

Bericht@ timo13, Ja, maar Sea World heeft wel hele mooie bassins.

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:37
Search:

Hosted by uCoz