orka dolfenarium
timo13
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:43 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , heb je het bassin in tenerife ooit gezien???. ik lees heel vaak ook berichten dat is seaworld de orca's in kleine bassins worden geduwd en als er dan een show is mogen ze in het grote bassin maar ik denk dat tenerife een verstandige keuze is ik zou daar echt nog een keer naartoe willen lijkt me een top zoo
Bericht @ NielsGuchelaar , heb je het bassin in tenerife ooit gezien???. ik lees heel vaak ook berichten dat is seaworld de orca's in kleine bassins worden geduwd en als er dan een show is mogen ze in het grote bassin maar ik denk dat tenerife een verstandige keuze is ik zou daar echt nog een keer naartoe willen lijkt me een top zooBericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:43
NielsG
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:48 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Heb net even gegoogled, en ziet er top uit, ik ben het eens dat Morgan daar heen moet!
Bericht Heb net even gegoogled, en ziet er top uit, ik ben het eens dat Morgan daar heen moet! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:48
catfreako
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 20:12 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Ik heb het gezien op maps. Het is een heel mooi bassin, en de rest van het park is ook fantastisch. Het is een hele goede keus voor Morgan.
Bericht Ik heb het gezien op maps. Het is een heel mooi bassin, en de rest van het park is ook fantastisch. Het is een hele goede keus voor Morgan. Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 20:12
timo13
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 20:19 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ catfreako , helemaal mee eens, op google maps zie je alleen het bassin waar ze in zitten zonder show volgens mij redelijk groot vind ik zelf onder dat witte zit het show bassin dat ook redelijk groot is
Bericht @ catfreako , helemaal mee eens, op google maps zie je alleen het bassin waar ze in zitten zonder show volgens mij redelijk groot vind ik zelf onder dat witte zit het show bassin dat ook redelijk groot isBericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 20:19
NielsG
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 20:24 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ja, maar ik gun het Morgan ook heel erg, maar waar zit het probleem nu eigenlijk?
Bericht Ja, maar ik gun het Morgan ook heel erg, maar waar zit het probleem nu eigenlijk? Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 20:24
timo13
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 20:31 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , nu nergens meer !! volgens mij maar eerst bij de orca coalitie
Bericht @ NielsGuchelaar , nu nergens meer !! volgens mij maar eerst bij de orca coalitieBericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 20:31
NielsG
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 20:38 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Maar wat gaan ze nu dan doen?
Bericht Maar wat gaan ze nu dan doen? Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 20:38
timo13
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 20:47 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , hopelijk zsm verhuizen, zag pas een filmpje dat er al een tank enzo klaar stond trouwens net filmpjes gekeken van loro parc echt geweldig
Bericht @ NielsGuchelaar , hopelijk zsm verhuizen, zag pas een filmpje dat er al een tank enzo klaar stond trouwens net filmpjes gekeken van loro parc echt geweldigBericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 20:47
NielsG
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 21:07 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ timo13 , Oké, ik hoop dat het snel gebeurd, maar wil het Dolfinarium Morgan niet houden?
Bericht @ timo13 , Oké, ik hoop dat het snel gebeurd, maar wil het Dolfinarium Morgan niet houden?Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 21:07
wollykonijn
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 21:16 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
mag hopen voor morgan dat hij een goed leven krijgt in zijn nieuwe verblijf.
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht mag hopen voor morgan dat hij een goed leven krijgt in zijn nieuwe verblijf. Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 21:16