Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 21:21 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, waarom zouden ze dat willen? ten eerste moeten ze dan een groot nieuw bassin bouwen dan moet er ook nog veel geld uitgegeven worden aan eten enz. (al deze kosten zitten nu al op de 1 miljoen) het heeft tot nu toe niet echt een stijging van bezoekers gebracht en hij zit dan alleen in een verblijf
en denk dat het dolfinarium ook het beste wil voor dit dier en dat ze m daarom niet zelf houden
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 21:29 | Bericht # 33
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, ow nouja, zoals ik opmaak uit de filmpjes en intervieuws die ik lees word er niet gesproken over zelf houden. volgesn hebben ze in het park ook niet echt ruimte hiervoor dus zouden ze dan moeten uitbereiden
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 07:56 | Bericht # 36
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ timo13, nou het zou nog best wel eens kunnen dat ze 'm houden, Ze hebben tenslotte nog best wel veel ruimte over. onderandere in het tuimelaar-verblijf buiten.
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 08:47 | Bericht # 38
4
Onderdirecteur
ja dan moet hij bij de dolfijnen? of wat bedoel je dan zit hij nog zonder soort genoten, en als hij een keer boos word dan...... maar het zou kunnen maar het lijkt me niet logisch. alles is al klaar voor vertrek en ook de regering zegt dat hij naar tenerife moet, maar alles kan in deze soap
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 21:26 | Bericht # 40
4
Onderdirecteur
@ Aurlord, hoezo het is een topic over de orka in het dolfinarium,
waar bemoei je je mee *irritatie*
Added (24 Nov 2011, 20:26) --------------------------------------------- ik heb net gelezen dat orka morgan al in tenerife zou zijn, op zoochat zeiden ze dat maar ik denk het niet want las op zoosite dat iemand weer zei dat het niet zo was