Stokstaartje.
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 13:10 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Hallo Allemaal, Heel vroeger heb ik met mijn mobiel in een dierenpark ergens een foto gemaakt. Maar ik heb dus geen idee meer waar en ik vroeg mij af of jullie het mij kunnen vertellen :). Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Hallo Allemaal, Heel vroeger heb ik met mijn mobiel in een dierenpark ergens een foto gemaakt. Maar ik heb dus geen idee meer waar en ik vroeg mij af of jullie het mij kunnen vertellen :). Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 13:10
legoman12324
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 13:35 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
ik denk dat die foto komt uit burgers zoo of dierenpark amerfoord
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht ik denk dat die foto komt uit burgers zoo of dierenpark amerfoord Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 13:35
zebraatje
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 13:56 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
ja is denk ik inderdaad burgers zoo, zo te zien aan de achterwand
Bericht ja is denk ik inderdaad burgers zoo, zo te zien aan de achterwand Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 13:56
timo13
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 14:11 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Jaa burgers zoo dacht ik, zal de volgende keer dat ik ga is goed kijken voor je, Normaal loop ik ze altijd voorbij..
Bericht Jaa burgers zoo dacht ik, zal de volgende keer dat ik ga is goed kijken voor je, Normaal loop ik ze altijd voorbij.. Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 14:11
Olaf2000
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 14:30 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het ziet er anders uit als een doorloopverblijf... en voor zover ik weet is er in Burgers' geen doorloopverblijf?
Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
Bericht Het ziet er anders uit als een doorloopverblijf... en voor zover ik weet is er in Burgers' geen doorloopverblijf? Bericht getypt door - Olaf2000 Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 14:30
wollykonijn
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 15:20 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Ja idd, hier een foto net ff van google gehaald: Ik vind het er wel op lijken
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht Ja idd, hier een foto net ff van google gehaald: Ik vind het er wel op lijken Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 15:20
jeffrey
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 15:31 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
het is idd burgers zoo, ik herken die ronde stenen
Always look on the bright side of life!
Bericht het is idd burgers zoo, ik herken die ronde stenen Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 15:31
Bericht Oke, heel erg bedankt voor jullie hulp. Nu dit topic toch over stokstaartjes gaat, heb ik hier nog wel een paar andere foto's. Als jullie nog meer foto's hebben dan kunnen jullie ze ook plaatsen. Dierenpark De Wissel Afgelopen week was ik daar in de buurt op vakantie en ik had er een abonnement, dus de foto's die je ziet, zijn op verschillende dagen genomen. GAIA Zoo In het begin van de Zomervakantie heb ik Gaia Zoo een keer bezocht, en ik had nog een paar foto's gemaakt van Aart Stokstaart. (van het leuke liedje, als iemand die heeft laat het me weten (: ) Dit was het wel weer.. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 15:53
Laraatje2008
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 16:39 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie foto's van mijn favorite diertje, het stokstaartje!!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Mooie foto's van mijn favorite diertje, het stokstaartje!!! Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 16:39
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 17:42 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
leuke foto's JWWW!!! vooral de tweede is heel geinig. gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht leuke foto's JWWW!!! vooral de tweede is heel geinig. gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 17:42