Foto van de maand September/Oktober
Mark_23
Datum: Maandag, 06 Okt 2014, 19:46 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik ga komende week naar Artis. 'ns kijken of ik daar een paar leuke foto's kan maken
Bericht Ik ga komende week naar Artis. 'ns kijken of ik daar een paar leuke foto's kan maken Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 06 Okt 2014 om 19:46
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 25 Okt 2014, 20:38 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Deze tijd stond voor mij bijna volledig in het teken van de Romereis, dus daarom deze foto: - een mantelmeeuw kijkt naar de Sint-Pieter - voor de kattenliefhebbers onder jullie nog een tweede foto: - een kat op de Markten van Trajanus -
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Deze tijd stond voor mij bijna volledig in het teken van de Romereis, dus daarom deze foto: - een mantelmeeuw kijkt naar de Sint-Pieter - voor de kattenliefhebbers onder jullie nog een tweede foto: - een kat op de Markten van Trajanus - Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 25 Okt 2014 om 20:38
Bericht oja helemaal vergeten deze zijn van vorig weekend op de heide het zijn niet de mooiste, vooral die laatste niet mogen de beste winnen! Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 26 Okt 2014 om 06:53
carnotaurus
Datum: Zondag, 26 Okt 2014, 12:54 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
ZooZa , misschien is het een idee dat we de dead-line naar 31 oktober opschuiven, dan kunnen er nog foto's binnenkomen.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht ZooZa , misschien is het een idee dat we de dead-line naar 31 oktober opschuiven, dan kunnen er nog foto's binnenkomen.Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 26 Okt 2014 om 12:54
ZooZa
Datum: Zondag, 26 Okt 2014, 14:17 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
Deadline verschoven naar 31 oktober, als er kort daarvoor al niks meer binnenkomt, kunnen we altijd al wat eerder beginnen met stemmen
Bericht Deadline verschoven naar 31 oktober, als er kort daarvoor al niks meer binnenkomt, kunnen we altijd al wat eerder beginnen met stemmen Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 26 Okt 2014 om 14:17