oke, een nieuw klein competitietje je stuurt een foto in die deze maanden gemaakt zijn en die je er echt bij vind passen moeten wel dieren zijn of er iets mee te maken hebben. het moet met natuur/dieren te maken hebben! de regels zijn:
-maximaal 2 foto's -foto's mogen later bewerkt worden, als het maar voor de deadline is -dead line is op 25 oktober, dan mag je stemmen tot 1 november -helaas nog geen prijs, misschien wil iemand een download ofzo openstellen ? zou wel leuk zijn
ZooZa, ik doe zeker mee! Ik hoop dat ik nog leuke foto's kan maken! Maak je over die prijs maar geen zorgen, ik zal zorgen dat er een leuke download komt.
Edit: de download is in de maak! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ ZooZa, Ik wil ook best wel mee doen. Heb waarschijnlijk nog een paar leuke foto's die ik deze maand gemaakt heb. Ik snap alleen niet wat je precies bedoelt met "foto's die je erbij vind passen."
Leuk dat jullie meedoen! Misschien bezoek ik nog iets in Duitsland, dan kan ik daar mooi foto's van maken. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZooZa, Ik ga als het goed is nog naar twee dierentuinen voor het eind van de maand, dus ik kan nog wel een fotootje sturen (en een verslagje of twee!) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZooZa, heb je al enig idee welke? Ik ga waarschijnlijk in Rome (waar ik volgende week met school heen ga, we krijgen ook vrije tijd!), en in de vakantie nog naar Duitsland met goed weer, naar een reptielenhuis met slecht weer. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!