ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ik zou graag een fokprogramma willen aanvragen voor de breedvoorhoofd krokodil, De leden zullen zijn: - timo13 (verantwoordelijke) - catfreako - jeweetwelwie
Onze eisen voor onze verblijven zijn: - min. 2 krokodillen in 1 verblijf - niet bij andere agressiefe dieren - veel water - Een quarantaine verblijf
*** GOEDGEKEURD ***
Bericht veranderd door: timo13 - Donderdag, 22 Dec 2011, 10:00
ik wil graag het fokprogramma aanvragen voor de caracals! de leden worden: -carnotaurus (verantwoordelijke) -Real_thomas -catfreako
de eisen: -er moet een binnen en buiten verblijf zijn -er mogen niet mag niet meer dan 1 paar en hun jongen per verblijf -er moeten (eventueel met tijdelijke afsluiting) 2 verblijven zijn -er moet een grot zijn waarin ze zich kunnen terugtrekken
*** GOEDGEKEURD *** dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Dinsdag, 17 Jan 2012, 20:27
Ik zou graag een fokprogramma willen aanvragen voor de Geelvleugelara, De leden zullen zijn: - thomvonder (Verantwoordelijke) - Jeweetwelwie
Onze eisen voor onze verblijven zijn: - Minimaal 3 verschillende soorten beplanting per verblijf - Minimaal één paartje per verblijf - Een plek waarbij ze niet bekeken kunnen worden door bezoekers. - Minimaal 2 verschillende soorten voedsel per verblijf
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik wil graag een fokprogramma willen aanvragen voor de wisent: Leden: Freed95 (verantwoordelijke) Thomvonder
Onze eisen: - er moet gras en hooi aanwezig zijn in het verblijf - er moet een binnenverblijf zijn - minimaal 3 bomen en 6 planten - minimaal 2 dieren in het verblijf
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Beste Crew. Wij zouden graag een Fokprogramma aanvragen voor de Rode Paradijsvogel. De leden zullen zijn: - NielsGuchelaar (Verantwoordelijke) - Thomvonder - Catfreako
Onze eisen zullen zijn: * Minimaal één binnenverblijf of een plek waar de bezoekers ze niet kunnen zien. * Geen roofdieren in het verblijf. * Minimaal 3 bomen en 5 planten. * Minimaal 2 soorten voedsel, waarvan 1 bessen.
De eisen zullen zijn: -Moeten in groepen van minstens 4 dieren gehouden worden. -Natuurlijk gedrag moet gestimuleerd worden dmv speeltjes (Zoals voederbal, verhoogd voedsel, bladeren...) -Moeten op een eiland (Met elektrische draad, aangezien ze kunnen zwemmen), of in een grote, hoge voliere gehouden worden. -Er moeten voldoende klimmogelijkheden aanwezig zijn. -Er moet een verwarmd binnenverblijf zijn. -De omheining tussen mens en dier moet ofwel glas, ofwel een brede gracht met elektrische draad, om ziektes te vermijden.
***AFGEKEURD***
Bericht veranderd door: {Kevin} - Donderdag, 26 Jan 2012, 21:25
-5/6 deel van het verblijf moet water zijn. Niet meer en niet minder. -Beplanting voor beschutting, realisme en een goede uitstraling. -Elk biome is toegestaan, behalve woestijn, kreupelhout en tropisch regenwoud.
*** GOEDGEKEURD ***
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: McCamel - Zaterdag, 11 Feb 2012, 00:18
Onze eisen zullen zijn: - Winterverblijf, wanneer het koud is moeten de dieren binnen zitten. - Veel klimspullen. - Minimaal 4 soorten voedsel. - Een stukje achter de schermen. - Minimaal 8 bomen en 12 planten.
De eisen zullen zijn: -Moeten in groepen van minstens 4 dieren gehouden worden. -Natuurlijk gedrag moet gestimuleerd worden dmv speeltjes (Zoals voederbal, verhoogd voedsel, bladeren...) -Moeten op een eiland (Met elektrische draad, aangezien ze kunnen zwemmen), of in een grote, hoge voliere gehouden worden. -Er moeten voldoende klimmogelijkheden aanwezig zijn. -Er moet een verwarmd binnenverblijf zijn. -De omheining tussen mens en dier moet ofwel glas, ofwel een brede gracht met elektrische draad, om ziektes te vermijden.