Aanvraag topic
{Kevin}
Datum: Zaterdag, 11 Jun 2011, 21:16 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Verzorger
Afgekeurd,
Bericht veranderd door: {Kevin} - Vrijdag, 20 Jan 2012, 17:05
Bericht Afgekeurd, Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 11 Jun 2011 om 21:16
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 20 Jun 2011, 22:47 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Ik wil graag een fokprogramma aanvragen voor de Prins Alfred Herten. De leden zijn: - Raymondhoek - Jeweetwelwie * De eisen: - Minimaal met z'n 2en - Heuvels in het verblijf - Veel bomen - 5 hokjes per dier Wij willen graag dit fokprogramma voor de prins alfredhert, omdat het een van de zeldzame diersoorten op aarde is! Groetjes, Jeweetwelwie ^_^ *** GOEDGEKEURD ***
Bericht Ik wil graag een fokprogramma aanvragen voor de Prins Alfred Herten. De leden zijn: - Raymondhoek - Jeweetwelwie * De eisen: - Minimaal met z'n 2en - Heuvels in het verblijf - Veel bomen - 5 hokjes per dier Wij willen graag dit fokprogramma voor de prins alfredhert, omdat het een van de zeldzame diersoorten op aarde is! Groetjes, Jeweetwelwie ^_^ *** GOEDGEKEURD *** Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 20 Jun 2011 om 22:47
xXReFLeXx
Datum: Dinsdag, 21 Jun 2011, 22:15 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik zou graag een fokprogramma willen aanvragen voor de Tasmaanse duivel, De leden zullen zijn: - xXReFLeXx (verantwoordelijke) - Dierenpark - Jeweetwelwie - thomvonder Onze eisen voor onze verblijven zijn: - Minimaal 1 paartje in het verblijf - Minimaal 2 verschillende soorten voedsel - Ze moeten een een afgeschermd stuk verblijf hebben voor privacy - Minimaal 25 m2 verblijf *** GOEDGEKEURD ***
Bericht Ik zou graag een fokprogramma willen aanvragen voor de Tasmaanse duivel, De leden zullen zijn: - xXReFLeXx (verantwoordelijke) - Dierenpark - Jeweetwelwie - thomvonder Onze eisen voor onze verblijven zijn: - Minimaal 1 paartje in het verblijf - Minimaal 2 verschillende soorten voedsel - Ze moeten een een afgeschermd stuk verblijf hebben voor privacy - Minimaal 25 m2 verblijf *** GOEDGEKEURD *** Bericht getypt door - xXReFLeXx Toegevoegd op 21 Jun 2011 om 22:15
ChrissievdP
Datum: Maandag, 22 Aug 2011, 19:14 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
Ik zou graag een fokprogramma aanvragen voor de Klipspringers, aangezien ze niet zo veel voorkomen in de ZTAO (voorlopige) leden: -ChrissievdP (*verantwoordelijke) -Timo13 - - - Eisen voor een verblijf: -Veel rotsen -Genoeg groen -Schuilplaats zodat het dier zich terug kan trekken -Genoeg water aanwezig (meertje, riviertje -Een andere diersoort aanwezig ter verrijking Alvast bedankt, ook namens de klipspringers xd qq. *** GOEDGEKEURD ***
[b]World Zoo Showroom
Bericht Ik zou graag een fokprogramma aanvragen voor de Klipspringers, aangezien ze niet zo veel voorkomen in de ZTAO (voorlopige) leden: -ChrissievdP (*verantwoordelijke) -Timo13 - - - Eisen voor een verblijf: -Veel rotsen -Genoeg groen -Schuilplaats zodat het dier zich terug kan trekken -Genoeg water aanwezig (meertje, riviertje -Een andere diersoort aanwezig ter verrijking Alvast bedankt, ook namens de klipspringers xd qq. *** GOEDGEKEURD *** Bericht getypt door - ChrissievdP Toegevoegd op 22 Aug 2011 om 19:14
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 23 Aug 2011, 22:17 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Ik zou graag een fokprogramma willen aanvragen voor de Reuzen zoetwaterpijlstaartrog, De leden zullen zijn: - Erry2000 - Jeweetwelwie* Onze eisen voor onze verblijven zijn: - Minimaal 2 filters. - Niet bij agressieve vissen in één verblijf houden. - Vanaf onderaf te bezichtigen/via een basinmuur Groetjes, Jeweetwelwie ^_^ *** GOEDGEKEURD *** Added (23 Aug 2011, 22:17) --------------------------------------------- Ik zou graag een fokprogramma willen aanvragen voor de Australisch Longvis, De leden zullen zijn: - Raymondhoek - Jeweetwelwie* Onze eisen voor onze verblijven zijn: - Minimaal 2 moeras planten in het water (voor de lucht). - Niet meer dan 2 andere soorten in het verblijf. - Te bezichtigen via een basinmuur. Groetjes, Jeweetwelwie ^_^ *** GOEDGEKEURD ***
Bericht Ik zou graag een fokprogramma willen aanvragen voor de Reuzen zoetwaterpijlstaartrog, De leden zullen zijn: - Erry2000 - Jeweetwelwie* Onze eisen voor onze verblijven zijn: - Minimaal 2 filters. - Niet bij agressieve vissen in één verblijf houden. - Vanaf onderaf te bezichtigen/via een basinmuur Groetjes, Jeweetwelwie ^_^ *** GOEDGEKEURD *** Added (23 Aug 2011, 22:17) --------------------------------------------- Ik zou graag een fokprogramma willen aanvragen voor de Australisch Longvis, De leden zullen zijn: - Raymondhoek - Jeweetwelwie* Onze eisen voor onze verblijven zijn: - Minimaal 2 moeras planten in het water (voor de lucht). - Niet meer dan 2 andere soorten in het verblijf. - Te bezichtigen via een basinmuur. Groetjes, Jeweetwelwie ^_^ *** GOEDGEKEURD *** Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 23 Aug 2011 om 22:17
nielsorka
Datum: Dinsdag, 13 Sep 2011, 14:17 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik zou graag een fokprogamma willen aanvragen voor de platrugzeeschildpad de leden zullen zijn: nielsorka* timo13 onze eisen voor de verblijven zijn: minimaal 10 planten minimaal 5 rotsjes een plekje waar de bezoekers ze niet kunnen zien groetjes nielsorka *** GOEDGEKEURD ***
he zoo tycoon fans
Bericht ik zou graag een fokprogamma willen aanvragen voor de platrugzeeschildpad de leden zullen zijn: nielsorka* timo13 onze eisen voor de verblijven zijn: minimaal 10 planten minimaal 5 rotsjes een plekje waar de bezoekers ze niet kunnen zien groetjes nielsorka *** GOEDGEKEURD *** Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 13 Sep 2011 om 14:17
Svenyboy04
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 12:18 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik zou graag een fokprogammma willen aannvragen voor de Rode Reuzen Kangaroe De leden zullen zijn: Svenyboy04* thomvonder Onze eisen voor het verblijf(en) zijn: Minimaal 5 bomen Minimaal 15 planten Een mooie binnen verblijf waar ze droog,warm en waar de bezoekers ze niet kunnen zien. Groetjes Sven *** GOEDGEKEURD ***
Brullende Leeuwen
Bericht Ik zou graag een fokprogammma willen aannvragen voor de Rode Reuzen Kangaroe De leden zullen zijn: Svenyboy04* thomvonder Onze eisen voor het verblijf(en) zijn: Minimaal 5 bomen Minimaal 15 planten Een mooie binnen verblijf waar ze droog,warm en waar de bezoekers ze niet kunnen zien. Groetjes Sven *** GOEDGEKEURD *** Bericht getypt door - Svenyboy04 Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 12:18
carnotaurus
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 21:43 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Ik zou graag een fokprogramma willen aanvragen voor de Dubbele neushoornvogel de eerste leden zullen zijn: -carnotaurus (verantwoordelijke) -thomvonder Onze eisen voor het verbijf: -minimaal 2 soorten voer -minimaal 5 planten per dier -minimaal 2 dieren per verbijf -minimaal 4 vierkante meter per dier alvast bedankt, carnotaurus ***AFGEKEURD***
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Ik zou graag een fokprogramma willen aanvragen voor de Dubbele neushoornvogel de eerste leden zullen zijn: -carnotaurus (verantwoordelijke) -thomvonder Onze eisen voor het verbijf: -minimaal 2 soorten voer -minimaal 5 planten per dier -minimaal 2 dieren per verbijf -minimaal 4 vierkante meter per dier alvast bedankt, carnotaurus ***AFGEKEURD*** Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 03 Nov 2011 om 21:43
Chasip
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 17:41 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik zou graag een fokprogramma willen starten van de Eidereenden. De leden zijn: * Fragg * Real_Thomas (verantwoorderlijke) * thomvonder * Aurlord De eisen zijn: ! Minimaal 2 Eidereenden per verblijf ! Minimaal 9 hokjes land per dier ! Minimaal 5 hokjes water per dier ! Minimaal 1 speeltje per dier ! Minimaal 3 bomen ! Minimaal 6 planten ! Een afgeschermd gedeelte waar de Eidereenden zonder toezicht van bezoekers kunnen rusten ! Sowieso vis als eten, variatie zal nog beter zijn ! Zorg dat de Eidereenden het goede biome hebben wat zij fijn vinden Fragg, Real_Thomas en thomvonder ***AFGEKEURD***
Bericht veranderd door: Chasip - Donderdag, 17 Nov 2011, 17:11
Bericht Ik zou graag een fokprogramma willen starten van de Eidereenden. De leden zijn: * Fragg * Real_Thomas (verantwoorderlijke) * thomvonder * Aurlord De eisen zijn: ! Minimaal 2 Eidereenden per verblijf ! Minimaal 9 hokjes land per dier ! Minimaal 5 hokjes water per dier ! Minimaal 1 speeltje per dier ! Minimaal 3 bomen ! Minimaal 6 planten ! Een afgeschermd gedeelte waar de Eidereenden zonder toezicht van bezoekers kunnen rusten ! Sowieso vis als eten, variatie zal nog beter zijn ! Zorg dat de Eidereenden het goede biome hebben wat zij fijn vinden Fragg, Real_Thomas en thomvonder ***AFGEKEURD*** Bericht getypt door - Chasip Toegevoegd op 15 Nov 2011 om 17:41
Aurlord
Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 18:22 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Ik wil graag een fokprogramma voor de Aasgier oprichten. De leden zijn: * Aurlord (verantwoordelijke) * freed95 * carnotaurus * Jeweetwelwie Onze eisen: - Het moet een grote volieré van 10 hokjes per Aasgier zijn. - Minimaal 2 soorten eten. - Een afgeschermd stukje van 5 hokjes per Aasgier moet er ook bij. - Van water zijn ze geen fan, geen water in het verblijf! Alleen water in een voederbakje. ***AFGEKEURD*** *** Kan niet worden goedgekeurd voordat er antwoord is gegeven op de vragen van de ZTSF crew ***
Bericht veranderd door: Aurlord - Zaterdag, 14 Jan 2012, 15:24
Bericht Ik wil graag een fokprogramma voor de Aasgier oprichten. De leden zijn: * Aurlord (verantwoordelijke) * freed95 * carnotaurus * Jeweetwelwie Onze eisen: - Het moet een grote volieré van 10 hokjes per Aasgier zijn. - Minimaal 2 soorten eten. - Een afgeschermd stukje van 5 hokjes per Aasgier moet er ook bij. - Van water zijn ze geen fan, geen water in het verblijf! Alleen water in een voederbakje. ***AFGEKEURD*** *** Kan niet worden goedgekeurd voordat er antwoord is gegeven op de vragen van de ZTSF crew *** Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 09 Dec 2011 om 18:22