Fauna Wonders Welia (V) Fubby (V) Parp (M) Mark (M) (Apart van de rest!)
Mededelingen: 25-11-12, 3 nieuwe leden inmiddels! Op dit moment hebben we in totaal 4 leden: - Dierentuiner - Jeweetwelwie - OrcaFreak - Raymondhoek Welkom allemaal! 03-10-12, Nieuw lid gezocht Wij zijn op zoek naar een nieuw enthousiast lid dat graag orinoco dolfijnen wilt hebben. Iedereen kan zich aanmelden, maar we willen wel eerst het verblijf zien. Voor nu gaat het om 1xV - 1xM, maar later zou dit eventueel meer kunnen worden, dus houd daar rekening mee. 03-10-12, Viva verhuist naar World Sea's Zoo Om ervoor te zorgen dat alle orinoco dolfijnen een partner kunnen vinden zal Via van Veluwe Bos Zoo naar World Sea's Zoo verhuizen. We hopen snel jonge dolfijnen te hebben. 03-10-12, 2 Leden minder Door het stoppen van Caspar1995 en Erry2000 zijn er diverse Orinocodolfijnen vrij gekomen en daarmee ook een plaatsje(s) in het fokprogramma.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ik kan melden dat Animals paradise veel interesse heeft in deze dieren in welke vorm dan ook. Dus als we als opvang verblijf ofzo moeten dienen kunnen we dat
@ Jeweetwelwie, & @ timo13, Zouden jullie beiden een verblijf kunnen laten zien. Het moet minimaal uit 1 groot bassin bestaan het wij geven de voorkeur aan ook nog een apart quarantaine verblijf. Verder heb je natuurlijk de standaard minimale eisen van het fokprogramma:
Code
- Minimaal 2 filters - Veel verschillende planten - Zowel van bovenaf als via een bassinmuur te bezichtigen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik wil heel graag in het fokprogramma, als dit nog mogelijk is. Ik zal vanavond of anders morgen een verblijf laten zien ^^ Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ raymondhoek, Ik heb er zelfs al een :
Het verblijf valt op de foto klein maar is in de werkelijkheid heel groot en er is boven en onderwaterzicht en er staat ook 2 waterfilters ( Niet te zien op de foto )