Keizertamarin administratie/overlegtopic
raymondhoek
Datum: Donderdag, 11 Okt 2012, 07:39 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Leden: - Dierentuiner - IK - Jeweetwelwie - Raymondhoek* Onze eisen: - Een binnenverblijf met eventueel een buitengedeelte - Minimaal 10 bomen zodat ze lekker kunnen klimmen - Een verblijf groot genoeg voor een groep van minstens 10 dieren (2 hokjes per dier) - Een gedeelte waar de aapjes duidelijk aantoonbaar privacy hebben - Speel en klim toestellen aanwezig Dieren: Indeling: Veluwe Bos Zoo Zoo Palace Raalte Park Bloks Dierenpark Mededelingen: 04-11-12, 2 Nieuwe leden We waren al opzoek naar 1 of 2 nieuwe leden. Dit zijn IK eb Dierentuiner geworden, ze zullen proberen samen met de huidige leden het keizertamarin bestand groter te maken! 11-10-12, Nieuw lid Sinds kort is Jeweetwelwie nu ook lid van de Keizertamarin fok dierentuinen. We hopen er nog 1 of 2 toe te kunnen voegen voor een goede voortplanting. 11-10-12, Nog 1 of 2 nieuwe leden We hebben een hoop keizer tamarins, maar niet zo veel leden, dat betekend dat we op zoek zijn naar een goede plek voor deze dieren. Iedereen mag zijn of haar verblijf laten zien, maar alleen de beste (1 of 2) zullen daadwerkelijk de dieren krijgen!
Bericht Leden: - Dierentuiner - IK - Jeweetwelwie - Raymondhoek* Onze eisen: - Een binnenverblijf met eventueel een buitengedeelte - Minimaal 10 bomen zodat ze lekker kunnen klimmen - Een verblijf groot genoeg voor een groep van minstens 10 dieren (2 hokjes per dier) - Een gedeelte waar de aapjes duidelijk aantoonbaar privacy hebben - Speel en klim toestellen aanwezig Dieren: Indeling: Veluwe Bos Zoo Zoo Palace Raalte Park Bloks Dierenpark Mededelingen: 04-11-12, 2 Nieuwe leden We waren al opzoek naar 1 of 2 nieuwe leden. Dit zijn IK eb Dierentuiner geworden, ze zullen proberen samen met de huidige leden het keizertamarin bestand groter te maken! 11-10-12, Nieuw lid Sinds kort is Jeweetwelwie nu ook lid van de Keizertamarin fok dierentuinen. We hopen er nog 1 of 2 toe te kunnen voegen voor een goede voortplanting. 11-10-12, Nog 1 of 2 nieuwe leden We hebben een hoop keizer tamarins, maar niet zo veel leden, dat betekend dat we op zoek zijn naar een goede plek voor deze dieren. Iedereen mag zijn of haar verblijf laten zien, maar alleen de beste (1 of 2) zullen daadwerkelijk de dieren krijgen! Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 11 Okt 2012 om 07:39
Jens26
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 18:43 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
@ Dierentuiner , Ik had je niet nageaapt...
.
Bericht @ Dierentuiner , Ik had je niet nageaapt...Bericht getypt door - Jens26 Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 18:43
Dierentuiner
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 18:59 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
@ Jens26 , Nou het leek er wel heel erg op haha grapje maakt niks uit joh
Bericht @ Jens26 , Nou het leek er wel heel erg op haha grapje maakt niks uit joh Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 18:59
Jens26
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 19:07 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
Veel succes nog met het fokken van dit mooie diertje
.
Bericht Veel succes nog met het fokken van dit mooie diertje Bericht getypt door - Jens26 Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 19:07
Dierentuiner
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 21:17 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ raymondhoek , Ik hoor nu ook officieel bij het Fokprogramma, de credits zijn overgemaakt. @ Leden Keizertamarin fokpgrogramma , Ook zou ik graag een vrouwelijke keizertamarin willen hebben zou iemand er een aan mij willen afstaan ??
Bericht @ raymondhoek , Ik hoor nu ook officieel bij het Fokprogramma, de credits zijn overgemaakt. @ Leden Keizertamarin fokpgrogramma , Ook zou ik graag een vrouwelijke keizertamarin willen hebben zou iemand er een aan mij willen afstaan ?? Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 21:17
raymondhoek
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 21:24 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
@ Dierentuiner , Op dit moment leek het mij juist handig om bij jou (grote) verblijf een grote groep te plaatsen. En aangezien er veel mannen 'vrij' zijn, dan leek me dat de beste invulling. Ik wil namelijk bij vrouwen geen meerdere mannen plaatsen zodat ik zeker weet wie de man is. In Veluwe Bos Zoo zitten ze daarom in 2 groepjes van 2xV - 1xM Is dit een probleem?? Want anders zouden we wat moeten schuiven. Raymond
Bericht @ Dierentuiner , Op dit moment leek het mij juist handig om bij jou (grote) verblijf een grote groep te plaatsen. En aangezien er veel mannen 'vrij' zijn, dan leek me dat de beste invulling. Ik wil namelijk bij vrouwen geen meerdere mannen plaatsen zodat ik zeker weet wie de man is. In Veluwe Bos Zoo zitten ze daarom in 2 groepjes van 2xV - 1xM Is dit een probleem?? Want anders zouden we wat moeten schuiven. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 21:24
Dierentuiner
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 21:27 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ raymondhoek , Oh oke maar ik zou graag 1 vrouw willen hebben om mee door te fokken in een apart verblijf als dat mag/kan ??
Bericht @ raymondhoek , Oh oke maar ik zou graag 1 vrouw willen hebben om mee door te fokken in een apart verblijf als dat mag/kan ??Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 21:27
raymondhoek
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 21:39 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
@ Dierentuiner , Oke. Dat zou wel kunnen ja. Hoe groot is dat 'aparte' verblijf?? Dan kan ik bepalen of je 2 of 3 tamarins erin zal krijgen?? Raymond
Bericht @ Dierentuiner , Oke. Dat zou wel kunnen ja. Hoe groot is dat 'aparte' verblijf?? Dan kan ik bepalen of je 2 of 3 tamarins erin zal krijgen?? Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 21:39
Dierentuiner
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 21:42 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ raymondhoek , Het is verblijf NR. 3 dat kan afgeschermd worden en dus kan ik ze daar plaatsen :
Bericht @ raymondhoek , Het is verblijf NR. 3 dat kan afgeschermd worden en dus kan ik ze daar plaatsen : Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 21:42
raymondhoek
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 22:31 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
@ Dierentuiner , Het is erg klein en heeft niet de minimum eisen voor een verblijf van keizertamarins. Het heeft zelfs geen daglicht. Dus ik wil daar liever geen fok koppel daarin hebben. je zou kunnen overwegen het verblijf er iets op aan te passen. Raymond
Bericht @ Dierentuiner , Het is erg klein en heeft niet de minimum eisen voor een verblijf van keizertamarins. Het heeft zelfs geen daglicht. Dus ik wil daar liever geen fok koppel daarin hebben. je zou kunnen overwegen het verblijf er iets op aan te passen. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 22:31
IK
Datum: Maandag, 05 Nov 2012, 14:32 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik heb de credits ook overgemaakt. Na de verhuizing is het verblijf weg, maar ik zal het zo precies mogelijk namaken.
Bericht Ik heb de credits ook overgemaakt. Na de verhuizing is het verblijf weg, maar ik zal het zo precies mogelijk namaken. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 05 Nov 2012 om 14:32