Leden: - Dierentuiner - IK - Jeweetwelwie - Raymondhoek*
Onze eisen: - Een binnenverblijf met eventueel een buitengedeelte - Minimaal 10 bomen zodat ze lekker kunnen klimmen - Een verblijf groot genoeg voor een groep van minstens 10 dieren (2 hokjes per dier) - Een gedeelte waar de aapjes duidelijk aantoonbaar privacy hebben - Speel en klim toestellen aanwezig
Dieren:
Indeling: Veluwe Bos Zoo
Vrouwen: - Rosa - Quinn - Kate - Ameli
Mannen: - Tobi - Esra
Zoo Palace
Vrouwen: - Spencer
Mannen: - Caleb
Raalte Park
Vrouwen: - Aria - Henna
Mannen: - Mike
Bloks Dierenpark
Mannen: - Damon - Richard - Jack - Adam - Charles - Michael - Sean
Mededelingen: 04-11-12, 2 Nieuwe leden We waren al opzoek naar 1 of 2 nieuwe leden. Dit zijn IK eb Dierentuiner geworden, ze zullen proberen samen met de huidige leden het keizertamarin bestand groter te maken! 11-10-12, Nieuw lid Sinds kort is Jeweetwelwie nu ook lid van de Keizertamarin fok dierentuinen. We hopen er nog 1 of 2 toe te kunnen voegen voor een goede voortplanting. 11-10-12, Nog 1 of 2 nieuwe leden We hebben een hoop keizer tamarins, maar niet zo veel leden, dat betekend dat we op zoek zijn naar een goede plek voor deze dieren. Iedereen mag zijn of haar verblijf laten zien, maar alleen de beste (1 of 2) zullen daadwerkelijk de dieren krijgen!
Er komen 8 Keizertamarins vrij (4xV - 4xM). De ivm de inactiviteit van Erry2000. De fokprogramma eigenaar mag bepalen naar welke ZTAO zoo de dieren nu zullen gaan.
Zijn er eventueel andere mensen die deze diersoort zou willen krijgen?? Ik heb van Jeweetwelwie al begrepen dat zij ze graag wilt hebben, en er is zelfs al een onderhandelings bod.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik zou eventueel wel bij het fokprogramma willen, zodat ik dieren onderling kan ruilen. Ik heb nu al zo lang dat ene keizertamarin paartje, maar die zouden het natuurlijk niet lang volhouden. Zou ik als ik bij dit fokprogramma mag een paartje mogen hebben van die 4xM 4xV zodat ik ook verder kan gaan met mijn populatie?? Pokemon White team!