reuze panda overleg/administratie
boerroel545
Datum: Vrijdag, 09 Nov 2012, 16:34 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
hey hier is het topic van de reuze panda we hopen op goede fok resultaten rep.10 de leden zijn - boerroel545 [verantwoordelijke] - jeweetwelwie eisen voor het verblijf - De panda moet de gedachte hebben in zijn natuurlijk leefgebied te leven (vb. natuurlijke afscheiding). - Er moeten bamboe planten groeien in het verblijf. - Ze moeten voldoende eten hebben. - Er moet minimaal 1 paartje aanwezig zijn in het verblijf. - De mannetjes moeten van de vrouwtjes gescheiden kunnen worden. - Ze moeten minimaal 1 binnenverblijf hebben, waar de bezoekers hun niet kunnen zien. als je nog reuze panda's hebt dan horen we het graag
Bericht veranderd door: boerroel545 - Donderdag, 09 Mei 2013, 08:37
Bericht hey hier is het topic van de reuze panda we hopen op goede fok resultaten rep.10 de leden zijn - boerroel545 [verantwoordelijke] - jeweetwelwie eisen voor het verblijf - De panda moet de gedachte hebben in zijn natuurlijk leefgebied te leven (vb. natuurlijke afscheiding). - Er moeten bamboe planten groeien in het verblijf. - Ze moeten voldoende eten hebben. - Er moet minimaal 1 paartje aanwezig zijn in het verblijf. - De mannetjes moeten van de vrouwtjes gescheiden kunnen worden. - Ze moeten minimaal 1 binnenverblijf hebben, waar de bezoekers hun niet kunnen zien. als je nog reuze panda's hebt dan horen we het graag Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 09 Nov 2012 om 16:34
evi111
Datum: Vrijdag, 09 Nov 2012, 17:19 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 4
Kassa Medewerker
zal ik op een wacht lijst kunnen voor als julie jongen hebben ik wil deze dieren namenlijk ook heel graag
Bericht zal ik op een wacht lijst kunnen voor als julie jongen hebben ik wil deze dieren namenlijk ook heel graag Bericht getypt door - evi111 Toegevoegd op 09 Nov 2012 om 17:19
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 09 Nov 2012, 17:30 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Ik zou ook graag willen. Ik kan voor een paartje of cr. Of dieren bieden.. Evi, je hebt pas de 4e rep. Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Ik zou ook graag willen. Ik kan voor een paartje of cr. Of dieren bieden.. Evi, je hebt pas de 4e rep. Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 09 Nov 2012 om 17:30
evi111
Datum: Vrijdag, 09 Nov 2012, 17:33 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
ja maar dinsdag rep5
Bericht ja maar dinsdag rep5 Bericht getypt door - evi111 Toegevoegd op 09 Nov 2012 om 17:33
boerroel545
Datum: Vrijdag, 09 Nov 2012, 18:05 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ evi111 , mij lijkt het nog niet zo'n goed idee omdat er zoals ik nu weet er nog maar 3 paartjes zijn en ik ben niet zo van wachtlijsten want dat vind ik oneerlijk voor andere je moet gewoon goed op het topic letten als er dieren vrij zijn maar toch bedankt voor je interesse @ Real_thomas , aangezien zoals ik weet er maar 3 paartjes zijn lijkt het mij nog geen goed idee dus mischien later als er dieren beschrikbaar zijn maar toch bedankt voor je interesse gr. roel
Bericht @ evi111 , mij lijkt het nog niet zo'n goed idee omdat er zoals ik nu weet er nog maar 3 paartjes zijn en ik ben niet zo van wachtlijsten want dat vind ik oneerlijk voor andere je moet gewoon goed op het topic letten als er dieren vrij zijn maar toch bedankt voor je interesse @ Real_thomas , aangezien zoals ik weet er maar 3 paartjes zijn lijkt het mij nog geen goed idee dus mischien later als er dieren beschrikbaar zijn maar toch bedankt voor je interesse gr. roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 09 Nov 2012 om 18:05
evi111
Datum: Vrijdag, 09 Nov 2012, 18:06 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
oke wil je me wel op de hoogte houden als ik ze kan krijgen
Bericht oke wil je me wel op de hoogte houden als ik ze kan krijgen Bericht getypt door - evi111 Toegevoegd op 09 Nov 2012 om 18:06
boerroel545
Datum: Vrijdag, 09 Nov 2012, 18:09 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ evi111 , ik zal me best doen om het te onthouden gr. roel
Bericht @ evi111 , ik zal me best doen om het te onthouden gr. roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 09 Nov 2012 om 18:09
evi111
Datum: Vrijdag, 09 Nov 2012, 18:10 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
oke bedankt
Bericht oke bedankt Bericht getypt door - evi111 Toegevoegd op 09 Nov 2012 om 18:10
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 03 Dec 2012, 17:49 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Er is bij mij nog een vrouwtje geboren Kan ik misschien van Jeroen 1xM krijgen, zodat mijn panda's kunnen genieten van hun oude dag (na 3 jongen) Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Er is bij mij nog een vrouwtje geboren Kan ik misschien van Jeroen 1xM krijgen, zodat mijn panda's kunnen genieten van hun oude dag (na 3 jongen) Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 03 Dec 2012 om 17:49
boerroel545
Datum: Maandag, 03 Dec 2012, 17:59 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ Jeweetwelwie , dat lijkt me een goed idee dus vind ji dat goed jeroen??? en ik wil graag jullie verblijven zien + willen jullie dit lijstje invullen - aantal dieren: bijv. 1xm - 1xv - namen manntjes: zelf verzinnen - namen vrouwtjes: zelf verzinnen - in het verblijf: ja/nee gr. roel
Bericht @ Jeweetwelwie , dat lijkt me een goed idee dus vind ji dat goed jeroen??? en ik wil graag jullie verblijven zien + willen jullie dit lijstje invullen - aantal dieren: bijv. 1xm - 1xv - namen manntjes: zelf verzinnen - namen vrouwtjes: zelf verzinnen - in het verblijf: ja/nee gr. roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 03 Dec 2012 om 17:59