ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
wil je het gewoon op het forum plaatsen? en, ik vind je dierentuin erg leuk voor een eerste. ik vind de beplanting om de paden echt top gedaan! alleen zie ik wat weinig dieren, maar echt al een leuke zoo!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Curator
dat heb ik geprobeert maar het lukt niet zo goed want ik vind geen link voor alle foto's samen er verschijnt dan ook zo'n kruisje als je er nog een tip voor hebt mag je het altijd zeggen
dat je geen dieren ziet is normaal ze zijn nog niet aangekomen (op een vogel na) wanneer de andere er zijnkomem er ook nog meer foto's met natuurlijk de dieren erop
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik vind de beplanting enzo echt geweldig gedaan de verblijven zien er wel leeg uit dus misschien kun je ook wat bij je foto's vertellen want zo weet iik niet wat alles voorsteld en welk dier er in komt
maar in ieder geval al een geweldige start als ik het zo zie
Datum: Zaterdag, 20 Aug 2011, 15:04 | Bericht # 10
Curator
het klopt dat er interdaad wat lege verblijven zijn er zijn ook maar twee verblijven met dieren de vogels en het bassin maar ik heb gezien dat die er nog niet tussen staat in het vogel verblijf zitten normaal kluten en grijze kraanvogels en in het bassin zitten momenteel snoeken en op de rivier (voorlaatste foto zitten er koerlans) in het verblijf in gematigd woud zitten blauwe pauwen maar die zijn pas toegekomen na de foto's ik zal proberen zosnel mogelijk foto's te plaatsen ven het bassin en de blauwe pauw en moest je nog een gratis* dier hebben voor het weide verblijf het is altijd welkom in mijn trade topic *of ruilen tegen een ander dier uit dierenlijst
maar ik zal proberen vanavond of 1 van de komende dagen uitleg bij de foto's zelf te plaatsen maar ik heb nu geen tijd