ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
Datum: Dinsdag, 07 Aug 2012, 10:17 | Bericht # 211
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Bedankt voor de reacties iedereen!!
@ harry, ik denk dat ze bedoelen dat de muur van het quarantaine gebouw wat weg heeft van de muur van de giraffes in blijdorp... Als ik het juist heb xD, ken het gebouw in blijdorp zelf niet, maar het is toch dit gebouw waarover het gaat?
Datum: Dinsdag, 07 Aug 2012, 10:45 | Bericht # 212
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ krieke668, Héél mooi! De combinatie van hout en glas maakt alles weer tip top in orde! Ik vind dat je gebruik van downloads volledig passen bij je plannen je maakt hééél goeie keuzes qua hekken, gebouwen...
P.S. Ja dat is inderdaad het ui (of het giraffenbinnenverblijf van Blijdorp)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Dat ziet er werkelijk geweldig uit!! Geen idee waarom ik nog nooit erder in deze showroom gekeken heb, dit is echt prachtig en heel realistisch. Plaatje 3 doet me trouwens aan antwerpen zoo denken, bij de beren/nachthuis in het begin. (Als iemand hier ooit geweest is.) Ga zo door, ik zal deze showroom zeker in de gaten houden. Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ik houd echt van de realisme die je gebruikt en je gebouwen zijn geweldig
Maar het is allemaal zoo druk, als ik de overzichts foto bekijk ziet het verblijf er "simpel" uit, maar vanaf de grond vind ik er geen touw aan vast te knopen, al die palen, veel verschillende en felle beplanting...
Sorry je moet het niet opvatten als kritiek maar àls tip want het is echt heel realistisch
Sorry je moet het niet opvatten als kritiek maar àls tip want het is echt heel realistisch
Of ik het nu als kritiek of tip moet opvatten, maakt mij niet uit. Kritiek is uiteindelijk bedoeld als tip.(of niet? xD) En ik hou wel van deze tip/kritiek, omdat het iets is waar ik zelf eigenlijk nooit bij stilgestaan heb terwijl dit een aandachtspuntje is... Dus bedankt voor de tip/kritiek!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Héél erg mooi! Zéér realistisch! Mijn complimenten. Er is op alles gelet. Leuk dat je ook je vorige ideeen hebt getoond, zo zie je tenminste wat voor werk er allemaal achter zit. Een iets wil ik zeggen... Dat is dat je door de palen de giraffen niet zo goed kunt zien. Maar met zoveel andere kijkposten is dat niet zo erg. Dus héél erg mooi gemaakt!