ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
Datum: Dinsdag, 29 Mei 2012, 19:00 | Bericht # 192
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
O MY F*CKING GOSE!
Krieke, toen Tigerman mij de link stuurde en ik zag dit! Ja ik weet niet, maar dit ziet er echt AWSOME uit! En dat is nog maar zacht uitgedrukt. Als alle update zoals deze zijn wil ik graag nu al iemand nomineren voor beste zoobuilder van 2012!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
dit is gestoord mooi!!!!!!!! echt niet normaal gewoon!!! jij bent verre weg de beste zoo tycooner op het ztsf en denk ik ook in de hele community!! zo mooi ontworpen en zo realistisch! dit verdient een 10+++++++! ik ben echt helemaal verbaasd dat dít met zt2 kan!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
OMG dit is mooi Alles klopt, het dak, het gebouw, de planten, de paden... ik kan gewoon geen minpunten bedenken! Echt schitterend gebouwd en ga zo door Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Krieke, dit is prachtig mooi! Ik vind het zeer origineel dat je apen in showt in een ''apenhuis'' dit gebeurt niet veel maar toch kun je er iets héél mooi van maken. Er is ook werkelijk aan alles gedacht: quarantaine... Zeer mooi. Ik heb wel 1 minpuntje: dit is niet normaal mooi!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er erg goed uit, mooie constructie, alleen passen de GBS palen niet goed bij de SP ramen, ik had hier persoonlijk SP palen voor genomen. En misschien kan je wat meer variëren met planten. Verder heb je het wel heel mooi gedaan. De trappen vind ik persoonlijk onwijs gaaf gedaan Krieke!