Hallo allemaal Ik heb sinds Januari een abonnement op Diergaarde Blijdorp, en daar heb ik de afgelopen maanden heel wat gebruik van gemaakt! Ik ben al 11 keer geweest en al die keren is het cameraatje ook meegeweest, en daar zijn een aantal leuke foto's uitgekomen. Dus geniet van een paar mooie foto's van de afgelopen tijd!
Een jagende Swiftvos, in het Oceanium
Een nieuwsgierige Europese Otter
Een 7 maanden oud Hyenajong
Een Hyena die er eens lekker bij gaat liggen! Ik heb ook nog foto's van de Hyena's die gingen zwemmen, wel leuk, maar van mindere kwaliteit)
Het is misschien niet helemaal de bedoeling, maar ik voer hier dus een giraffe. (het is niets giftigs, het is gewoon een stukje riet)
Een van de Onagers op de Mongoolse Steppes
Sumatraanse Tijger
'Zal ik, of zal ik niet?'. Hier werden de dieren gelokt naar de andere kant van het verblijf (dit was na de dood van Hermes)
De o-zo-fotogenieke Prairiehondjes
Niet de beste kwaliteit, maar wel erg leuk! Een geelvleugel Ara in Amerika
Een Chapman Zebra
Klippie de Klipspringer
Beetje wazig, maar het is dus een Spitssnuit- (pantser-) krokodil
Stekelvarkens, waar overigens alleen na 6 uur enige activiteit te bespeuren is, want deze dieren snappen de definitie van het woord 'lui' maar al te goed!
Een prachtige, elegante Bongo die erg tam was, hij liet zich heel gemakkelijk aaien. (ik stond daar alleen en dat dier kwam naar mij toe lopen en hij stond zo mooi, ik ging maar snel foto's maken en aaien :P)
Jammer van de schaduwen, maar toch wel een leuke foto! (Ik heb overigens nog wel foto's van dat ik het dier aai, maar die zijn van erg slechte kwaliteit...
Darwin Nandoe
Europese Oehoe, misschien een beetje tè scherp :p?
Erg leuk om met zonsondergang in de stille Chinese Tuin (waar toen écht niemand was!) foto's te maken van zo'n mooi groepje jonge eendjes die probeerden op het droge te komen
Grote Koedoe
Kroeskoppelikaan. Erg gaaf dat de dieren zó dichtbij komen, nog geen meter afstand!
Dat was het dan. Ik heb nog meer foto's maar die komen later misschien.
Ik hoop iniedergeval dat jullie ze mooi vonden, en ik ben natuurlijk altijd in voor (opbouwende :P) kritiek ;-)