Algemeen zt1-discussie topic
ZooM
Datum: Zaterdag, 29 Okt 2011, 11:03 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
@ NielsGuchelaar , Maar toen zt2 net nieuw was zag het er ook niet echt realistisch uit. Daar heb je nu verschillende downloads voor! Merijn
Bericht @ NielsGuchelaar , Maar toen zt2 net nieuw was zag het er ook niet echt realistisch uit. Daar heb je nu verschillende downloads voor! MerijnBericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 29 Okt 2011 om 11:03
NielsG
Datum: Zaterdag, 29 Okt 2011, 12:02 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ja, dat is waar. Maar er zijn nu gewoon wel betere designers..
Bericht Ja, dat is waar. Maar er zijn nu gewoon wel betere designers.. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 29 Okt 2011 om 12:02
McCamel
Datum: Zaterdag, 29 Okt 2011, 21:45 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ja... En de designers van Blue Fang hadden ook nog andere dingen te doen dan ZT2 te maken. Ze hebben een bepaalde tijd om het af te ronden en dan is er een nieuw spel aan de beurt. Alles moet snel, snel, snel. Snap je?? David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Ja... En de designers van Blue Fang hadden ook nog andere dingen te doen dan ZT2 te maken. Ze hebben een bepaalde tijd om het af te ronden en dan is er een nieuw spel aan de beurt. Alles moet snel, snel, snel. Snap je?? David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 29 Okt 2011 om 21:45
NielsG
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 10:28 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Maar nu weer ontopic
Bericht Maar nu weer ontopic Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 10:28
McCamel
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 22:01 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Jaja rustig maar xD
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Jaja rustig maar xD Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 22:01
NielsG
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 22:40 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ McCamel , Het is ook gewoon bedoeld hoor. Sorry dat het boos overkwam...
Bericht @ McCamel , Het is ook gewoon bedoeld hoor. Sorry dat het boos overkwam...Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 22:40
Recon
Datum: Maandag, 31 Okt 2011, 16:59 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik ga weer helemaal het topic in, ik vind persoonlijk de tijgers wel leuk. De witte tijger en de Bengaalse tijger kan je kruisen. Je weet dus nooit welke je krijgt. Volgensmij ongeveer 75% voor de Bengaalse en 25% voor de witte.
Bericht Ik ga weer helemaal het topic in, ik vind persoonlijk de tijgers wel leuk. De witte tijger en de Bengaalse tijger kan je kruisen. Je weet dus nooit welke je krijgt. Volgensmij ongeveer 75% voor de Bengaalse en 25% voor de witte. Bericht getypt door - Recon Toegevoegd op 31 Okt 2011 om 16:59
NielsG
Datum: Maandag, 31 Okt 2011, 17:19 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Recon , Ja, dat is wel leuk idee ja. Had het nog nooit echt geprobeerd. Maar nu kan het niet meer. Omdat ik het niet meer speel. Maar voor de 'trouwe' spelers van Zoo Tycoon 1. Is het een leuk idee.
Bericht @ Recon , Ja, dat is wel leuk idee ja. Had het nog nooit echt geprobeerd. Maar nu kan het niet meer. Omdat ik het niet meer speel. Maar voor de 'trouwe' spelers van Zoo Tycoon 1. Is het een leuk idee.Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 31 Okt 2011 om 17:19
Recon
Datum: Maandag, 31 Okt 2011, 17:35 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Quote (NielsGuchelaar )
Maar nu kan het niet meer
Het kan toch wel omdat je het niet meer speelt? Of ben je de cd kwijt.
Bericht Quote (NielsGuchelaar )
Maar nu kan het niet meer
Het kan toch wel omdat je het niet meer speelt? Of ben je de cd kwijt. Bericht getypt door - Recon Toegevoegd op 31 Okt 2011 om 17:35
NielsG
Datum: Maandag, 31 Okt 2011, 17:41 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Recon , Nou, het kan wel. Maar ik hem hem eraf gehaald. En ondertussen ben ik de CD kwijt.
Bericht @ Recon , Nou, het kan wel. Maar ik hem hem eraf gehaald. En ondertussen ben ik de CD kwijt. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 31 Okt 2011 om 17:41