Algemeen zt1-discussie topic
Glock
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 18:04 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Kan dat echt Recon? Ik probeerde het met 1m witte en 1v Bengaalse. Dat lukte niet, toen 1v witte en 1m Bengaalse. En dat lukte ook niet, dus....
Bericht Kan dat echt Recon? Ik probeerde het met 1m witte en 1v Bengaalse. Dat lukte niet, toen 1v witte en 1m Bengaalse. En dat lukte ook niet, dus.... Bericht getypt door - Glock Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 18:04
ZooM
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 21:57 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
@ Glock , Het rare ook is dat de dromedaris wel gemsbokken bij wilden terwijl de gemsbok niet de dromedaris erbij wilden. iedereen Ik deed de reuzenmiereneter ook vaak maar dan 1 mannetje alleen in een vrij groot verblijf En jullie?????
Bericht @ Glock , Het rare ook is dat de dromedaris wel gemsbokken bij wilden terwijl de gemsbok niet de dromedaris erbij wilden. iedereen Ik deed de reuzenmiereneter ook vaak maar dan 1 mannetje alleen in een vrij groot verblijf En jullie?????Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 21:57
NielsG
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 22:18 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ ZooM , Ja ik, ik vond het altijd wel leuke dieren.
Bericht @ ZooM , Ja ik, ik vond het altijd wel leuke dieren.Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 22:18
Glock
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 16:37 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ ZooM , ja raar hé, als je een palmboom plaatst vinden de dromedarissen het wel goed, maar de gemsbokken niet. En ik deed er meestal 1m en 3v in, geen idee waarom.
Bericht @ ZooM , ja raar hé, als je een palmboom plaatst vinden de dromedarissen het wel goed, maar de gemsbokken niet. En ik deed er meestal 1m en 3v in, geen idee waarom.Bericht getypt door - Glock Toegevoegd op 03 Nov 2011 om 16:37
NielsG
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 16:55 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Glock , Ja, maar dat komt ook omdat sommige dingen van zt1 gewoon niet realistisch zijn, en dat is daar weer een voorbeeld van...
Bericht @ Glock , Ja, maar dat komt ook omdat sommige dingen van zt1 gewoon niet realistisch zijn, en dat is daar weer een voorbeeld van...Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 03 Nov 2011 om 16:55
Glock
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 17:13 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Inderdaad, als sommige dieren zoals (leeuwen en tijgers) elkaar aanvallen duurt het nooit lang. Meestal is dat dan een heel lang gevecht waar uiteindelijk iemand van wint.
Bericht Inderdaad, als sommige dieren zoals (leeuwen en tijgers) elkaar aanvallen duurt het nooit lang. Meestal is dat dan een heel lang gevecht waar uiteindelijk iemand van wint. Bericht getypt door - Glock Toegevoegd op 03 Nov 2011 om 17:13
NielsG
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 17:15 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Glock , Zo kan ik nog wel meer dingen noemen, maar dat is sneu voor de makers.
Bericht @ Glock , Zo kan ik nog wel meer dingen noemen, maar dat is sneu voor de makers. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 03 Nov 2011 om 17:15
Glock
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 17:18 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ze hebben het wel verbeterd: ZT2! Maar we gaan verkeerd, ontopic.
Bericht Ze hebben het wel verbeterd: ZT2! Maar we gaan verkeerd, ontopic. Bericht getypt door - Glock Toegevoegd op 03 Nov 2011 om 17:18
NielsG
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 17:20 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik gebruik(te) de ijsbeer ook wel vaak, vond ik wel een leuk dier!
Bericht Ik gebruik(te) de ijsbeer ook wel vaak, vond ik wel een leuk dier! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 03 Nov 2011 om 17:20
Glock
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 17:22 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik speelde het toen straks eventjes, hebben jullie ook veel bugs met hekken? Soms loopt het spel vast als ik een verkeerd hek bij een verblijf plaats. En het is trouwens vervelend dat het een Engels spel is.
Bericht Ik speelde het toen straks eventjes, hebben jullie ook veel bugs met hekken? Soms loopt het spel vast als ik een verkeerd hek bij een verblijf plaats. En het is trouwens vervelend dat het een Engels spel is. Bericht getypt door - Glock Toegevoegd op 03 Nov 2011 om 17:22