ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Beste Bongo-bezitters,
Zelf bezit ik Bongo's, maar ik wou voor hun een fokprogramma oprichten. Dump hier dan even je aantallen van de groep. Want het zou zonde zijn als dit dier geen Fokprogramma kon zijn.
Hieronder volgen lijsten met hoe we het willen gaan doen... De Ledenlijst+Dieren:
TigerKeeper (6xV-9xM)*(incl. dieren van: catfreako**, caspar1995** en xXReFLeXx **)
Thomvonder (2xV-1xM)
IK (3xV-1xM)
Raymondhoek (1xV-1xM)
Robinnijhof (1xV-1xM)
*(Toekomstige) fokprogramma beheerder. **Dient te worden terug gegeven aan die persoon, zodra het fokprogramma is gestart. Hierbij moet hij worden toegelaten tot het fokprogramma.
De Eisen* (29-5-2011 14:12):
Minstens 8 tropische bomen. Hoeven niet persé in het verblijf te zitten, als ze maar 1 vierkante meter van het verblijf af zitten, en het verblijf overlappen.
Afwisseling in tropische grond en grasland. Ook afwisseling in de hoogte's.
Duidelijke privacy
Mogen niet alleen, dat betekent dat er minstens 2 moeten zijn , tenzij een dier apart moet worden gezet v.w. drachtig, gedrag, omgang, etc.
Minstens 10 vierkante per dier
Minstens 2 soorten voedsel, excl. water!
Moeten goed verzorgende verzorgers aangewezen krijgen, met een hoge opleiding.
*Deze eisen kunnen per individu worden afgesproken, dit wordt gedaan door de (toekomstige) Fokprogramma Beheerder.
TigerKeeper Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
zal ik alvast even beginnen met een lijstje, jullie mogen aanpassen en toevoegen wat je wilt!
- echt veel bebossing, het moet op een oerwoud lijken - er moet verandering van terijn zijn, niet 1 vlak stuk. - duidelijke privacy - minstens 2 deren per hok - minsten 13 vakjes per dier - minstens 2 soorten eten, en er moet water zijn - goed verzorgende verzorgers
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
9
Curator
Ik heb het lijstje even aangepast:
Minstens 8 tropische bomen. Hoeven niet persé in het verblijf te zitten, als ze maar 1 vierkante meter van het verblijf af zitten, en het verblijf overlappen.
Afwisseling in tropische grond en grasland. Ook afwisseling in de hoogte's.
Duidelijke privacy
Mogen niet alleen, dat betekent dat er minstens 2 moeten zijn , tenzij een dier apart moet worden gezet v.w. drachtig, gedrag, omgang, etc.
Minstens 10 vierkante per dier
Minstens 2 soorten voedsel, excl. water!
Moeten goed verzorgende verzorgers aangewezen krijgen, met een hoge opleiding.
Dit staat ook in het eerste bericht. Hopelijk is iedereen tevreden.
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik heb trouwens 4m 2v bongo's...
ps, ik ben alleen niet tevreden dat het een afwisseling van biomes moet zijn.... Mijn zoo ligt in noordelijk bos/gematigd woud en om daar nou regenwoud en grasland doorheen te doen vind ik een soort onrealistisch... Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Zondag, 29 Mei 2011, 14:34
9
Curator
@Jortje, Oke, dan maak ik voor jou wel even een andere regel: Buiten afgewisseld tussen orginele biome en grasland. In een binnenvervlijf dan wel tropisch...
Bij het horen van dit (toekomstige) fokprogramma, moet je wel eerst de dieren bij iemand anders achter gelaten. Je wordt dan net als catfreako en caspar1995 niet ingeschreven bij het aanvragen, maar wel als het fokpro. is goed gekeurd Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
9
Curator
Mijn idee was trouwens dat ik misschien alle diersoorten van de leden (die overbodig zijn) op me neem. Dus die van de leden die er eigenlijk niet meer bij kunnen.
Mag ik dan van iedereen toestemming, ook voor de eisen (zie bericht bovenaan). Dan kan ik deze middag nog aanvragen. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
9
Curator
@ xXReFLeXx, Oke, ik vang ze toch wel op... Je komt alleen niet op de lijst, maar later wel. Iets te ingewikkeld verhaal om uit te leggen, maar je moet wel je dieren aan mij geven. Anders kan dit fokprogramma niet doorgaan. Je krijgt ze later terug, en dan hoor je ook bij het fokprogramma. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!