ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Beste Bongo-bezitters,
Zelf bezit ik Bongo's, maar ik wou voor hun een fokprogramma oprichten. Dump hier dan even je aantallen van de groep. Want het zou zonde zijn als dit dier geen Fokprogramma kon zijn.
Hieronder volgen lijsten met hoe we het willen gaan doen... De Ledenlijst+Dieren:
TigerKeeper (6xV-9xM)*(incl. dieren van: catfreako**, caspar1995** en xXReFLeXx **)
Thomvonder (2xV-1xM)
IK (3xV-1xM)
Raymondhoek (1xV-1xM)
Robinnijhof (1xV-1xM)
*(Toekomstige) fokprogramma beheerder. **Dient te worden terug gegeven aan die persoon, zodra het fokprogramma is gestart. Hierbij moet hij worden toegelaten tot het fokprogramma.
De Eisen* (29-5-2011 14:12):
Minstens 8 tropische bomen. Hoeven niet persé in het verblijf te zitten, als ze maar 1 vierkante meter van het verblijf af zitten, en het verblijf overlappen.
Afwisseling in tropische grond en grasland. Ook afwisseling in de hoogte's.
Duidelijke privacy
Mogen niet alleen, dat betekent dat er minstens 2 moeten zijn , tenzij een dier apart moet worden gezet v.w. drachtig, gedrag, omgang, etc.
Minstens 10 vierkante per dier
Minstens 2 soorten voedsel, excl. water!
Moeten goed verzorgende verzorgers aangewezen krijgen, met een hoge opleiding.
*Deze eisen kunnen per individu worden afgesproken, dit wordt gedaan door de (toekomstige) Fokprogramma Beheerder.
TigerKeeper Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
@ raymondhoek,
Ja, ik snap het. Ik zal zsm regelen dat iedereen zijn bongo's terug krijgt, zoals gezegd. Dan keur ik zelf mijn aanvraag af... Dit topic mag worden gesloten.
Maar ik heb wel wat op te merken. Ik bespreek dat wel eerst alleen met je. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!