@ Iedereen, Wij hebben een nieuw lid uitgekozen. Deze persoon heeft een aantal aanvragen via het topic geplaatst. Hij heeft zitten luisteren tijdens de Top 20 van Terdo en natuurlijk ook wel vaker! Wij gunnen hem om de nieuwe lijst samen te stellen.. De volgende top 20 komt van: Lucoshi.
Lucoshi wij willen jou vragen om jouw lijst voor Maandag 27 Juni 2011 (18.00 uur) in te leveren, zodat wij nog genoeg tijd hebben, om eventuele ontbrekende nummers te verzamelen.
Nog even voor de duidelijkheid.. Wat jij als nummer 20 opgeeft wordt als eerst gedraaid en natuurlijk zal nummer 1 rond 21.00/21.15 uur langskomen!
ZTSF.fm Laat in het topic je mening achter over ZTSF.fm
We zijn vergeten om deze top 20 uit te zenden, daarbij komt ook nog dat we de lijst van Locoshi nog niet ontvangen hebben.
Lucoshi wij willen je nogmaals vragen om je lijst in te zenden, dit moet dan voor maandag 4 Juli gebeurd zijn en jouw lijst wordt op Woensdag 6 Juli uitgezonden.
Hier is hij: 1. Till i Forget about you - Big Time Rush 2. Oh Yeah - Big Time Rush 3. Halfway There - Big Time Rush 4. This is our Someday - Big Time Rush 5. Nothing Even Matters - Big Time Rush 6. Count on you - Big Time Rusah ft. Jordin Sparks 7. Any kind of Guy - Big Time Rush 8. Lazy Song - Bruno Mars 9. Grenade - Bruno Mars 10. Biljonair - Travie McCoy ft. Bruno Mars 11. Boom Boom Boom - Vengaboys 12. Dynamite - Taio Cruz 13. Fireflies - Owl City 14. Just the way you are – Bruno Mars 15. Wat zou je doen - Marco Borsato ft. Ali B 16. City is Ours - Big Time Rush 17. Stuck - Big Time Rush 18. Famous - Big Time Rush 19. Never say Never - Justin Bieber 20. Big Time Rush - Big Time Rush
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Jeeeeeeeh BTR!!!!!!!!!! Coole Lijst! Ik zag trouwens Marco en Ali B, van musical War Child. Heb jij die soms opgevoerd? Ik Wel! Echt een leuke musical!
Dit topic is bedoeld voor de Top 20 van onze uitgekozen leden. Ik wil jullie dan ook verzoeken om dit bericht ergens anders te plaatsen (bijv. meningenforum) en luister vooral naar de top 20 aankomende woensdag
@ Lucoshi, Jouw top 20 die draait nu! De volgende persoon van wie we de top 20 graag willen draaien is: Thomvonder. Dus thomvonder als je dit leest, kom stuur hem in! (graag voor maandag 11 Juli om 18.00uur)
1. Moves like Jagger - Maroon 5 featuring Christina Aguilera 2. Give me everything - Pitbull & ne-yo & afrojack & nayer 3. Part Rock Anthem - lmfao ft. lauren bennett & goonrock 4. Price Tag - jessie j ft. b.o.b 5. Bad Influance- p!nk 6. Save the world - Swedish House Maffia 7. On The Floor - Jennifer Lopez feat. Pitbull 8. Sweat - Snoop Dogg vs. David Guetta 9. Where Them Girls At - David Guetta feat. Nicki Minaj & Flo Rida 10. Hello - Martin Solveig & Dragonette 11. Yeah 3X - Chris Brown 12. I Gotta Feeling - The Black Eyed Peas 13. Just The Way You Are - Bruno Mars 14. Ready 2Go - Martin Solveig feat. Kele 15. Loca People - Sak Noel 16. Hapiness - Alexis Jordan 17. California King Bed - Rihanna 18. Rolling in the deep - Adele 19. Club can't handle me - David Guetta ft Flo Rida 20. DJ got us fallin' in love - Usher ft Pitbull