Lid van de Week
ZTSF-fm
Datum: Maandag, 11 Jul 2011, 13:50 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
0
Verzorger
@ Lucoshi , Ow , nouja je zult de liedjes uit jouw top 20 nog wel een x langs horen komen en anders kan je ze altijd aanvragen! @ thomvonder , Bedankt voor je lijst. In verband met de vakantie is er deze week een uitzondering jouw top 20 wordt in plaats van woensdag op vrijdag uitgezonden. ZTSF.fm
Laat in het topic je mening achter over ZTSF.fm
Bericht @ Lucoshi , Ow , nouja je zult de liedjes uit jouw top 20 nog wel een x langs horen komen en anders kan je ze altijd aanvragen! @ thomvonder , Bedankt voor je lijst. In verband met de vakantie is er deze week een uitzondering jouw top 20 wordt in plaats van woensdag op vrijdag uitgezonden. ZTSF.fm Bericht getypt door - ZTSF-fm Toegevoegd op 11 Jul 2011 om 13:50
Frank
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 17:18 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
9
Curator
Mag ik weten wie er na ThomVonder komt? Als ik nieuwsgierig mag zijn?
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht Mag ik weten wie er na ThomVonder komt? Als ik nieuwsgierig mag zijn? Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 17 Jul 2011 om 17:18
ZTSF-fm
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 21:07 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
@ TigerKeeper , Tuurlijk mag dat! Vanwege de vakantie hebben we helaas geen Top 20 van een lid. Na de vakantie zullen wij laten weten wie het wordt en wanneer deze wordt uitgezonden. ZTSF.fm
Bericht @ TigerKeeper , Tuurlijk mag dat! Vanwege de vakantie hebben we helaas geen Top 20 van een lid. Na de vakantie zullen wij laten weten wie het wordt en wanneer deze wordt uitgezonden. ZTSF.fm Bericht getypt door - ZTSF-fm Toegevoegd op 17 Jul 2011 om 21:07
caspar1995
Datum: Maandag, 24 Okt 2011, 16:22 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
nou who is next, ik heb een heleboel liedjes klaar, dus ik sta te popelen!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht nou who is next, ik heb een heleboel liedjes klaar, dus ik sta te popelen! Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 24 Okt 2011 om 16:22
ZTSF-fm
Datum: Maandag, 24 Okt 2011, 16:25 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
@ caspar1995 , Wij zullen vandaag bekijken wie het wordt! De eerste top 20 wordt dan volgende week woensdagavond uitgezonden!! ZTSF.fm
Bericht @ caspar1995 , Wij zullen vandaag bekijken wie het wordt! De eerste top 20 wordt dan volgende week woensdagavond uitgezonden!! ZTSF.fm Bericht getypt door - ZTSF-fm Toegevoegd op 24 Okt 2011 om 16:25
NielsG
Datum: Maandag, 24 Okt 2011, 16:49 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Spannend! (niet dat ik het wordt, er zijn veel actiever leden)
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Maandag, 24 Okt 2011, 16:50
Bericht Spannend! (niet dat ik het wordt, er zijn veel actiever leden) Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 24 Okt 2011 om 16:49
Aurlord
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 17:04 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Wanneer komt er weer een nieuw lid van de week? Aurlord
Bericht Wanneer komt er weer een nieuw lid van de week? Aurlord Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 17:04
catfreako
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 15:10 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Ik ben heel benieuwd naar het volgende lid. Komen er leuke liedjes, dan ga ik zeker luisteren!
Bericht Ik ben heel benieuwd naar het volgende lid. Komen er leuke liedjes, dan ga ik zeker luisteren! Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 24 Nov 2011 om 15:10
ZTSF-fm
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 16:29 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
@ Iedereen , Wij hebben een nieuw lid uitgekozen. Deze persoon heeft een aantal aanvragen via het topic geplaatst. Hij is veel actief op het forum! Wij gunnen hem om de nieuwe lijst samen te stellen.. De volgende top 20 komt van: NielsGuchelaar. NielsGuchelaar wij willen jou vragen om jouw lijst voor Maandag 28 November 2011 (18.00 uur) in te leveren, zodat wij nog genoeg tijd hebben, om eventuele ontbrekende nummers te verzamelen. Nog even voor de duidelijkheid.. Wat jij als nummer 20 opgeeft wordt als eerst gedraaid en natuurlijk zal nummer 1 rond 21.00/21.15 uur langskomen! ZTSF.fm
Bericht @ Iedereen , Wij hebben een nieuw lid uitgekozen. Deze persoon heeft een aantal aanvragen via het topic geplaatst. Hij is veel actief op het forum! Wij gunnen hem om de nieuwe lijst samen te stellen.. De volgende top 20 komt van: NielsGuchelaar. NielsGuchelaar wij willen jou vragen om jouw lijst voor Maandag 28 November 2011 (18.00 uur) in te leveren, zodat wij nog genoeg tijd hebben, om eventuele ontbrekende nummers te verzamelen. Nog even voor de duidelijkheid.. Wat jij als nummer 20 opgeeft wordt als eerst gedraaid en natuurlijk zal nummer 1 rond 21.00/21.15 uur langskomen! ZTSF.fm Bericht getypt door - ZTSF-fm Toegevoegd op 24 Nov 2011 om 16:29
NielsG
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 20:47 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ ZTSF-fm , oke, dit had ik echt niet verwacht! Er komt een lijst aan, dus nog even wachten. Het is in behandeling.
Bericht @ ZTSF-fm , oke, dit had ik echt niet verwacht! Er komt een lijst aan, dus nog even wachten. Het is in behandeling. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 24 Nov 2011 om 20:47