Elke week zullen de DJ’s van ZTSF Radio een lid uitkiezen om een top 20 samen te stellen. Zij zullen deze dan op woensdag avond uitzenden van 8 tot 9 uur. Dit is vooral om niet in herhaling te vallen kwa nummers en afwisseling te hebben op het foute uur.
Het lid waarmee we beginnen en die we willen vragen zijn top 20 voor Dinsdag 14 Juni (18.00 uur) in te leveren is: IK (Vernon). Wij hebben hem gekozen, omdat hij veel verschillende artiesten/nummers aanvraagt. Dus wij zeggen: Vernon als je dit leest, sla je kans en stel jouw top 20 samen!
Ben jij nou niet gekozen, maar wil je graag een top 20 samenstellen? Wij geven een tip weg over de leden die we kiezen. ‘Verzoekjes zijn altijd welkom!’
ZTSF.fm Laat in het topic je mening achter over ZTSF.fm
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Hier is 'ie:
1. Chris Brown- Yeah x3 2. LMFAO- Party Rock Anthem 3. Chris Brown/ Benni Benassi- Beautiful people 4. Simple plan/ Natasha Beddingfield- Jet Lag 5. Coldplay- Viva la vida 6. Owl City- Fireflies 7. Owl City- Vanilla Twilight 8. Coldplay- Every teardrop is a waterfall 9. Gavin Degraw- Not over you 10. Martin Solveig- Ready 2 go 11. Katy Perry- Last Friday night 12. Neon Trees- 1983 13. Basto!- Gregory’s theme 14. Bingo Players- Cry (just a little) 15. David Guetta/ Nicki Minaj/ Flo Rida- Where them girls at 16. Snoop dogg/ David Guetta- Sweat 17. Anouk- Down and Dirty 18. Swedish House Maffia- Save the World (tonight) 19. De Jeugd Van Tegenwoordig- Get Spanish 20. Bruno Mars- The lazy song
@ IK, Sorry, maar alles staat al er in gezet, dus dat word nu vrij lastig. Maar wij zullen onze best doen voor je. Wel zullen de eerste 2 nummers het zelfde blijven.
Eenmaal omgedraait en dergelijke komt je nieuwe lijst er zo uit te zien: 1. Chris Brown- Yeah x3 2. LMFAO - Party Rock Anthem 3. Bruno Mars- The lazy song 4. De Jeugd Van Tegenwoordig- Get Spanish 5. Swedish House Maffia- Save the World (tonight) 6. Anouk- Down and Dirty 7. Snoop dogg/ David Guetta- Sweat 8. David Guetta/ Nicki Minaj/ Flo Rida- Where them girls at 9. Bingo Players- Cry (just a little) 10. Basto!- Gregory’s theme 11. Neon Trees- 1983 12. Katy Perry- Last Friday night 13. Martin Solveig- Ready 2 go 14. Gavin Degraw- Not over you 15. Coldplay - Every teardrop is a waterfall 16. Owl City - Vanilla Twilight 17. Owl City - Fireflies 18. Coldplay - Viva la vida 19. Simple plan/ Natasha Beddingfield- Jet Lag 20. Chris Brown/ Benni Benassi- Beautiful people
@ Iedereen, Wij hebben een nieuw lid uitgekozen. Deze persoon heeft een aantal aanvragen gedaan via Msn, dus helaas niet via het topic. Verder kunnen we vertellen dat HIJ een trouwe luisteraar is van onze radio en positief reageert voor ons. Dit is dus wel iets waard, en daarom gunnen wij hem om de volgende top 20 samen te stellen. We hebben het dan over: Terdo (Guido)!
Terdo wij willen jou vragen om jouw lijst voor Maandag 20 Juni 2011 (18.00 uur) in te leveren, zodat wij nog genoeg tijd hebben, om eventuele ontbrekende nummers te verzamelen.
Hier is mijn lijst: Lekker old school kan de jongere generatie nog wat van leren
1. U2 - Stuck In A Moment link 2. Queen - Anotherone bites the dust Link 3. Bon Jovi - You give love a bad name Link 4. Neon trees - Animal link 5. Keane - Somewhere only we know link 6.Cascada - Everytime we touch link 7. Bon Jovi - It's my life link 8. Queen Feat. David Bowie - Under pressure link 9. Robbie Williams - Let me entertain you Link 10. U2 - Sunday bloody Sunday link 11. Nik Kershaw - The riddle link 12. The Veronicas - Untouched link 13. ???? - Choco Choco Latte link 14. Queen - Somebody to love link 15. Monty Python - Always look on the bright side of life link 16. Brian Adams - Summer of 69 link 17. Bon Jovi - Living on a prayer link 18. Cee Lo Green - F*ck you link 19. Queen - Save me link
Afsluiten met een politieke boodschap uit 1985 voor alle hongerige mensen op de wereld;) 20. Live Aid (1985) - We are the world link Always look on the bright side of life!
Helaas moeten wij mededelen dat de Top 20 van Terdo niet door kan gaan op Woensdagavond. Wij zullen deze op Donderdagavond om 20.00 uur als nog uitzenden.
Dus.. Terdo niet getreurd jouw top 20 komt echt wel! Verder zullen wij dan ook het nieuwe lid op Donderdag na de uitzending bekend maken!
Zoals het openbaar vervoer het altijd zegt: Sorry voor het ongemak ZTSF.fm Laat in het topic je mening achter over ZTSF.fm
Nu te beluisteren @ ZTSF FM!! De top 20 van Terdo. Deze ziet er zo uit: 1. U2 - Stuck In A Moment 2. Queen - Anotherone bites the dust 3. Bon Jovi - You give love a bad name 4. Neon trees - Animal 5. Keane - Somewhere only we know 6. Cascada - Everytime we touch 7. Bon Jovi - It's my life 8. Queen Feat. David Bowie - Under pressure 9. Robbie Williams - Let me entertain you 10. U2 - Sunday bloody Sunday 11. Nik Kershaw - The riddle 12. The Veronicas - Untouched 13. Soul control - Choco Choco Latte 14. Queen - Somebody to love 15. Monty Python - Always look on the bright side of life 16. Brian Adams - Summer of 69 17. Bon Jovi - Living on a prayer 18. Cee Lo Green - F*ck you 19. Queen - Save me 20. Live Aid (1985) - We are the world