ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Maak het ze krijgen daar erg veel ruimt en hebben een mooi verblijf. p.s : die lamp bij het standbeeld van burgers zoo staat er omdat ze veel van thuis uit zijn begonen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Maak het denk ik haha ga volgende week is even kijken maar wat ik op foto's heb gezien ziet het er goed uit
Nieuwe stelling: Dolfinarium Harderwijk is bezig met een nieuwe show en heeft het showbassin verbouwd
Ps. Het standbeeld van Burgers' heet Burgers' Family heb ik ergens gelezen vandaar die lamp om een beetje de uitstraling van een huiskamer te geven ofzo.
Maak het! (We roepen dit topic nieuw leven in!) Nieuwe show = meer inkomsten = meer geld voor de dieren
Een nieuwe: Zie-zoo gaat een speeltuin bouwen waar nu de kamelen en neusberen zijn waardoor die waarschijnlijk moeten verhuizen. Deze dieren waarschijnlijk zullen een nieuw, ruimer onderkomen krijgen. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Zondag, 19 Jan 2014, 16:55
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Uiteindelijk maak het, want dat is dubbel goed
Nieuw: Struisvogels na 17 jaar weer te zien op de ( ietwat kleine ) savanne in Ouwehand WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Nieuw: (opnieuw) Zie-zoo heeft van de europa-volière een afrika volière gemaakt! Een deel van de bosfazanten, brandganzen en pauwen is verhuist, de zilverreigers zitten in het oude ibissen verblijf en de 17 ibissen zijn naar de grote volière gegaan. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!