dieren lijst
jarni
Datum: Zaterdag, 30 Jan 2010, 17:50 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb een nieuw spel bedacht. we proberen een lijst te maken met 50 dieren. het maakt niet uit welke dieren het zijn. je kan maar een dier per keer posten. ik begin: 1:zweepspin.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Zaterdag, 30 Jan 2010, 19:08
Bericht ik heb een nieuw spel bedacht. we proberen een lijst te maken met 50 dieren. het maakt niet uit welke dieren het zijn. je kan maar een dier per keer posten. ik begin: 1:zweepspin. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 30 Jan 2010 om 17:50
yur
Datum: Zaterdag, 30 Jan 2010, 20:07 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Zweepspin. Afrikaanse Olifant. bruine maki
bezoek ook eens mijn Showroom !
Bericht Zweepspin. Afrikaanse Olifant. bruine maki Bericht getypt door - yur Toegevoegd op 30 Jan 2010 om 20:07
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 30 Jan 2010, 20:36 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Zweepspin. Afrikaanse Olifant. bruine maki Afrikaanse leeuw
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Zweepspin. Afrikaanse Olifant. bruine maki Afrikaanse leeuw Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 30 Jan 2010 om 20:36
Erry2000
Datum: Zaterdag, 30 Jan 2010, 21:16 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
Gewoon een willekeurig dier? Is het misschien handig om ze op alfabetische volgoorde te zetten, en je eigen dier dik te drukken, zodat je straks makkelijk kan zien welk dier al geweest is? Dan krijgen we dus: Afrikaanse leeuw Afrikaanse olifant Bruine maki Pacifische witflankdolfijn Zweepspin
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht Gewoon een willekeurig dier? Is het misschien handig om ze op alfabetische volgoorde te zetten, en je eigen dier dik te drukken, zodat je straks makkelijk kan zien welk dier al geweest is? Dan krijgen we dus: Afrikaanse leeuw Afrikaanse olifant Bruine maki Pacifische witflankdolfijn Zweepspin
Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 30 Jan 2010 om 21:16
jarni
Datum: Zaterdag, 30 Jan 2010, 21:54 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Quote (Erry2000 )
Is het misschien handig om ze op alfabetische volgoorde te zetten, en je eigen dier dik te drukken, zodat je straks makkelijk kan zien welk dier al geweest is?
dat is een goed idee erry2000 maar is het ook goed dat we er nummers bijzetten zodat we kunnen zien hoeveel dieren we hebben. zoals dit: 1:Afrikaanse leeuw 2:Afrikaanse olifant 3:Bruine maki 4:Pacifische witflankdolfijn 5:Zweepspin en nog een laatste regel:het moeten dieren zijn waarvan het zeker is dat ze bestaan. dus niet dieren als de mongoolse reuzenworm.(of hoe die dan ook zou heten)
Bericht Quote (Erry2000 )
Is het misschien handig om ze op alfabetische volgoorde te zetten, en je eigen dier dik te drukken, zodat je straks makkelijk kan zien welk dier al geweest is?
dat is een goed idee erry2000 maar is het ook goed dat we er nummers bijzetten zodat we kunnen zien hoeveel dieren we hebben. zoals dit: 1:Afrikaanse leeuw 2:Afrikaanse olifant 3:Bruine maki 4:Pacifische witflankdolfijn 5:Zweepspin en nog een laatste regel:het moeten dieren zijn waarvan het zeker is dat ze bestaan. dus niet dieren als de mongoolse reuzenworm.(of hoe die dan ook zou heten)
Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 30 Jan 2010 om 21:54
Erry2000
Datum: Zondag, 31 Jan 2010, 00:08 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
Eeuh... Realiseer je je dat als ik nu bijvoorbeeld aap toevoeg, ik bij alle andere dieren het nummer moet veranderen? Nu is dat nog wel te doen, maar als we straks een lijst van 50 dieren hebben... Ik stel voor om gewoon door te gaan met het spel, ook na de 50. Tot we een lijst hebben die niet meer op het forum past . Zonder nummers dus... Anders zal iedereen na de 10 afhaken omdat het veranderen van de nummers zoveel werk wordt...
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht Eeuh... Realiseer je je dat als ik nu bijvoorbeeld aap toevoeg, ik bij alle andere dieren het nummer moet veranderen? Nu is dat nog wel te doen, maar als we straks een lijst van 50 dieren hebben... Ik stel voor om gewoon door te gaan met het spel, ook na de 50. Tot we een lijst hebben die niet meer op het forum past . Zonder nummers dus... Anders zal iedereen na de 10 afhaken omdat het veranderen van de nummers zoveel werk wordt... Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 31 Jan 2010 om 00:08
Joshua
Datum: Zondag, 31 Jan 2010, 09:36 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
1:Afrikaanse leeuw 2:Afrikaanse olifant 3:Bruine beer 4:Bruine maki 5:Pacifische witflankdolfijn 6:Zweepspin
Bericht 1:Afrikaanse leeuw 2:Afrikaanse olifant 3:Bruine beer 4:Bruine maki 5:Pacifische witflankdolfijn 6:Zweepspin Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 31 Jan 2010 om 09:36
ChrissievdP
Datum: Zondag, 31 Jan 2010, 10:49 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
1:Afrikaanse leeuw 2:Afrikaanse olifant 3:Bruine beer 4:Bruine maki 5:Pacifische witflankdolfijn 6:Renkoekoek (ook wel miep-miep ) 7:Zweepspin
[b]World Zoo Showroom
Bericht veranderd door: ChrissievdP - Zondag, 31 Jan 2010, 10:50
Bericht 1:Afrikaanse leeuw 2:Afrikaanse olifant 3:Bruine beer 4:Bruine maki 5:Pacifische witflankdolfijn 6:Renkoekoek (ook wel miep-miep ) 7:Zweepspin Bericht getypt door - ChrissievdP Toegevoegd op 31 Jan 2010 om 10:49
jarni
Datum: Zondag, 31 Jan 2010, 11:26 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Afrikaanse leeuw Afrikaanse olifant Bruine beer Bruine maki klauwier (klein vogeltje) Pacifische witflankdolfijn Renkoekoek (ook wel miep-miep ) Zweepspin we doen het weer zonder nummers en voor degene die het willen weten,uitgestorven dieren zijn ook toegestaan.
Bericht veranderd door: jarni - Zondag, 31 Jan 2010, 11:29
Bericht Afrikaanse leeuw Afrikaanse olifant Bruine beer Bruine maki klauwier (klein vogeltje) Pacifische witflankdolfijn Renkoekoek (ook wel miep-miep ) Zweepspin we doen het weer zonder nummers en voor degene die het willen weten,uitgestorven dieren zijn ook toegestaan.
Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 31 Jan 2010 om 11:26
raymondhoek
Datum: Zondag, 31 Jan 2010, 14:53 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Afrikaanse leeuw Afrikaanse olifant Bruine beer Bruine maki klauwier(klein vogeltje) Pacifische witflankdolfijn Renkoekoek (ook wel miep-miep ) Tuimelaar Vissende kat Vogelbekdier Zweepspin
Bericht Afrikaanse leeuw Afrikaanse olifant Bruine beer Bruine maki klauwier(klein vogeltje) Pacifische witflankdolfijn Renkoekoek (ook wel miep-miep ) Tuimelaar Vissende kat Vogelbekdier Zweepspin Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 31 Jan 2010 om 14:53