Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Algemeen Dierentuin nieuws
timo13
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 22:22 | Bericht # 71   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ Jeweetwelwie, nou dat niet alleen hoor... ik denk ook door de komst van de hamerhaaien, vele geboortes (oa aarderlaarsroggen volgens mij)
als ik eerlijk zeg zag vond ik het dit jaar ook veeeeel leuker om naar het park te gaan.

ik denk ook dat burgers alleen maar verder groeit met die nieuwe binnen speeltuin die er gaat komen
want kijk maar naar de getallen van ouwehand, als ik daar ben zie ik alleen maar ouders met kinderen lopen
mensen gaan denk ik liever naar een dierentuin waar ze de kindere goed kunnen "loslaten"

Bericht@ Jeweetwelwie, nou dat niet alleen hoor... ik denk ook door de komst van de hamerhaaien, vele geboortes (oa aarderlaarsroggen volgens mij)
als ik eerlijk zeg zag vond ik het dit jaar ook veeeeel leuker om naar het park te gaan.

ik denk ook dat burgers alleen maar verder groeit met die nieuwe binnen speeltuin die er gaat komen
want kijk maar naar de getallen van ouwehand, als ik daar ben zie ik alleen maar ouders met kinderen lopen
mensen gaan denk ik liever naar een dierentuin waar ze de kindere goed kunnen "loslaten"

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 22:22
nickdierengek
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 22:27 | Bericht # 72   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ timo13, de bezoekrs aan tallen van blijdorp is niet +/- het is 1500000 en veder is het onder tussen nog iets meer geworden vvanwegen dat blijdorp een week voor 31 december alles al bekend had gemaakt en er in de zelfde week nog 10000 mensen zijn geweest .

dus blijdorp staat nog steet bovenaan ,veder heeft blijdorp alles kwa getallen van vorg jaar het zelfde gehouden en andere parken hadden juist een daling van bezoekers.

blijdorp was dit aar erg snel met bezoekrs cijfers vanwegen dat ze dachten dat er in de eerst dagen van de vakantie niet zoveel bezoekers kwamen maar binnen 2 dagen waren er dus ruim 10000 bezokerss geweest en toen hadden ze nog 2 dagen tegaan voor het nieuwe jaar.

nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Woensdag, 04 Jan 2012, 22:33
Bericht@ timo13, de bezoekrs aan tallen van blijdorp is niet +/- het is 1500000 en veder is het onder tussen nog iets meer geworden vvanwegen dat blijdorp een week voor 31 december alles al bekend had gemaakt en er in de zelfde week nog 10000 mensen zijn geweest .

dus blijdorp staat nog steet bovenaan ,veder heeft blijdorp alles kwa getallen van vorg jaar het zelfde gehouden en andere parken hadden juist een daling van bezoekers.

blijdorp was dit aar erg snel met bezoekrs cijfers vanwegen dat ze dachten dat er in de eerst dagen van de vakantie niet zoveel bezoekers kwamen maar binnen 2 dagen waren er dus ruim 10000 bezokerss geweest en toen hadden ze nog 2 dagen tegaan voor het nieuwe jaar.

nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 22:27
timo13
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 22:31 | Bericht # 73   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ nickdierengek, nou burgers heeft juist een stijging van 35000 bezoekers
en overal word vermeld dat burgers zit dit jaar mag bekronen als meest bezochte zoo van NL

Bericht@ nickdierengek, nou burgers heeft juist een stijging van 35000 bezoekers
en overal word vermeld dat burgers zit dit jaar mag bekronen als meest bezochte zoo van NL

Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 22:31
nickdierengek
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 22:40 | Bericht # 74   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ timo13, sorr ik bedoelde andere parken hadden juist een daling veder wat ik dus al zij is dat is dat\ de bezoekrs aan tallen van diergaarde blijdorp dus een week voor het afsluiten van het jaar alles al bekend had gemaakt ook vanwegen dat er een deel druk achterstond van regio kranten .

en diergaarde blijdorp heeft altijd ronde getallen met het afsluiten van het jaar het is nooit +/-.

nickdierengek
Bericht@ timo13, sorr ik bedoelde andere parken hadden juist een daling veder wat ik dus al zij is dat is dat\ de bezoekrs aan tallen van diergaarde blijdorp dus een week voor het afsluiten van het jaar alles al bekend had gemaakt ook vanwegen dat er een deel druk achterstond van regio kranten .

en diergaarde blijdorp heeft altijd ronde getallen met het afsluiten van het jaar het is nooit +/-.

nickdierengek

Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 22:40
timo13
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 22:48 | Bericht # 75   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ nickdierengek, ja maar denk misschien toch dat burgers bekender is.
waarom staart dat andrs overal?

Bericht@ nickdierengek, ja maar denk misschien toch dat burgers bekender is.
waarom staart dat andrs overal?

Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 22:48
NielsG
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 22:56 | Bericht # 76   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Dit was van Diergaarde Blijdorp de exacte bezoekersaantallen van één paar jaar geleden:
- 2010: 1.551.707 bezoekers

- 2009: 1.561.891 bezoekers

- 2008: 1.608.325 bezoekers

- 2007: 1.558.104 bezoekers

- 2006: 1.428.098 bezoekers

Added (04 Jan 2012, 21:54)
---------------------------------------------
En di's de lijst van 20 best bezochte attracties in Nederland:
De Efteling
De Rondvaarten in Amsterdam
Attractiepark Slagharen
Diergaarde Blijdorp
Burgers` Zoo
Van Gogh Museum
Duinrell (incl. Tikibad)
Natura Artis Magistra
Dierenpark Emmen
Anne Frank Huis
Ouwehands Dierenpark
Rijksmuseum
Keukenhof
Walibi World
Safaripark Beekse Bergen
Zaanse Schans
Dolfinarium
Dierenpark Amersfoort
Madurodam
Madame Tussauds

Zoals je ziet staat Blijdorp 4de, en Burgers 5de.

Added (04 Jan 2012, 21:56)
En dit wil ik er ook nog bij zeggen, di's de bezoekers exact in 2011 van Blijdorp en Burgers Zoo!
Diergaarde Blijdorp - 1.551.707 bezoeken
Burgers Zoo - 1.470.000 bezoeken

BerichtDit was van Diergaarde Blijdorp de exacte bezoekersaantallen van één paar jaar geleden:
- 2010: 1.551.707 bezoekers

- 2009: 1.561.891 bezoekers

- 2008: 1.608.325 bezoekers

- 2007: 1.558.104 bezoekers

- 2006: 1.428.098 bezoekers

Added (04 Jan 2012, 21:54)
En di's de lijst van 20 best bezochte attracties in Nederland:
De Efteling
De Rondvaarten in Amsterdam
Attractiepark Slagharen
Diergaarde Blijdorp
Burgers` Zoo
Van Gogh Museum
Duinrell (incl. Tikibad)
Natura Artis Magistra
Dierenpark Emmen
Anne Frank Huis
Ouwehands Dierenpark
Rijksmuseum
Keukenhof
Walibi World
Safaripark Beekse Bergen
Zaanse Schans
Dolfinarium
Dierenpark Amersfoort
Madurodam
Madame Tussauds

Zoals je ziet staat Blijdorp 4de, en Burgers 5de.

Added (04 Jan 2012, 21:56)
En dit wil ik er ook nog bij zeggen, di's de bezoekers exact in 2011 van Blijdorp en Burgers Zoo!
Diergaarde Blijdorp - 1.551.707 bezoeken
Burgers Zoo - 1.470.000 bezoeken

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 22:56
nickdierengek
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 22:58 | Bericht # 77   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ timo13, ik heb even rond gelkenen maar ik kan het niet vinden hoor dat burgers zoo het meest bezocht is,burgerszoo staat wel al jare in de top 5 .
@ NielsGuchelaar, ja vorg jaar stonden ze hoger vanwegen dat ze die gratis intree dag hadden ,toen hadden ze 45000 meer bezoekers die dag .
en bedankt niels want daar was ik naar op zoek van de best bezochte atracties van nederland .

nickdierengek
Bericht@ timo13, ik heb even rond gelkenen maar ik kan het niet vinden hoor dat burgers zoo het meest bezocht is,burgerszoo staat wel al jare in de top 5 .
@ NielsGuchelaar, ja vorg jaar stonden ze hoger vanwegen dat ze die gratis intree dag hadden ,toen hadden ze 45000 meer bezoekers die dag .
en bedankt niels want daar was ik naar op zoek van de best bezochte atracties van nederland .

nickdierengek

Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 22:58
NielsG
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 23:00 | Bericht # 78   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ nickdierengek, Asjeblieft!

Bericht@ nickdierengek, Asjeblieft!

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 23:00
nickdierengek
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 23:06 | Bericht # 79   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, dankej wel maar ik he effe goed gekeken maar deze komt wel uit 2011 maar is over 2010 .dat staat overal op internet

veder heeft blijdorp trouwens dit jaar meer kaartje verkocht al vorg jaar dus blijdor zou nog steets boven aan moeten staan .

ik vraag het zondag nog wel even aan marc

nickdierengek
Bericht@ NielsGuchelaar, dankej wel maar ik he effe goed gekeken maar deze komt wel uit 2011 maar is over 2010 .dat staat overal op internet

veder heeft blijdorp trouwens dit jaar meer kaartje verkocht al vorg jaar dus blijdor zou nog steets boven aan moeten staan .

ik vraag het zondag nog wel even aan marc

nickdierengek

Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 23:06
timo13
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 23:11 | Bericht # 80   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

had het nog ff nagekeken en las dat burgers het zelf naar buiten had gebracht dat ze de best bezochte zoo waren ;)

Berichthad het nog ff nagekeken en las dat burgers het zelf naar buiten had gebracht dat ze de best bezochte zoo waren ;)

Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 23:11
Search:

Hosted by uCoz