Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 23:15 | Bericht # 81
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ timo13, ja dat zegt dus alleen burgerszoo dus of dat dan betrouw baar is ??
zeggen veel meer partijen dat en kan dat ook echt met recente cijfers van 1 jauarie dat aan tonnen dan is het erg leuk voor burgers zoo dat ze ijndelijk na een ruime 10 jaar een keer oven aan staan .
veder vind ik persoonlijk het programma erg leuk van burgers zoo maar vind ook dat ze een keer een paar seizoenen bij een ander park moeten mee lopen bij parken die het geld namelijk erg hard nodig hebben zoals emmen en blijdorp.
burgers zoo kan alles bouwen wat ze willen vanwegen datdaar altijd het geld voor is maar blijdorp en emmen heben het peg dat dat dus niet kan.
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 23:21 | Bericht # 82
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ nickdierengek, dus als blijdorp het zou vertellen is het wel betrouwbaar? onzin
ja maar misschien hebben blijdorp en emmen wel redenen waarom dat ze dat niet willen.. zoals binnenverblijven ofzo die ze niet willen laten zien ofzo, vind het een beetje onzin dat iedereen zegt dat het door dat programma is maar denk is even na... mensen zien ook wel dat zon bush toch wel een beetje uniek ziet aangezien je er niet veel ziet in zulke grotes, en wat dacht je van de komst van de hamerhaaien. het toch ook gewoon kan zijn dat er meer mensen naar burgers zijn gekomen (is natuurlijk niet zeker) maar ik heb sterk het gevoel dat je blijdorp heeeel erg beschermd terwijl burgers natuulijk ook een ge-wel-dig par is
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 23:44 | Bericht # 83
1
Onderdirecteur
@ timo13, ten eerste zeg ik niet dat als blijdorp het zou zeggen dat het dan wel betrouwbaar is .
ten tweede zou blijdorp of emmen meteen ja zeggen als ze het zouden vargen vanwegen dat het geld hard nodigg is .
diergaarde blijdorp werken wel is vaker mee aan kleine programma zoals blijdorp en emmen aan het programma rangers van het wnf .
dan zeg jij :ik vind het een beetje onzin dat iedereen zegt dat dat het door het programma iss denk even na.. het is totaal geen onzin door het programma maak je als park reclamem mensen gaan kijken en denken : O wat een leuk park we moeten er maar weer eens heen gaan. dit is dus reclmame waar ze geld op verdienen je laat een camera ploeg een paar maanden mee lopen kost niks en we krijgen er veel geld voor zo denkt bijv burgerszoo.
dan de komst van een hamer haai levert zo'n klein persentage extra bezoekrs heel veel mense denke: o leuk een nieuwe haai maar welke het is weten ze niet.
tuurlijk het KAN dat burgers zoo mee bezoekrs heeft gehad maar dan moet er wel eest gewoon duidelijke cijvers zijn .
en ik bescherm blijdorp helemaal niet ,ik kan aleen niet tegen zulke dingen waar nog geen eens duidelijk cijfers over zijn want van mij mag burgers zoo best wel een keertje boven aan staan .
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 00:30 | Bericht # 85
4
Onderdirecteur
@ nickdierengek, natuurlijk ookwel door dat programma maar kijk naar emmen als de komst van de leeuwen er niet was geweest hadden ze nu al helemaal slechte cijfers gehad en dus kan zoiets wel meewerken aan de cijfers
Added (04 Jan 2012, 23:30) --------------------------------------------- Sorry voor de dubbelpost, maar nog even over dat programma Denk je niet dat in dit geval sbs er zn redenen voor zal hebben het in burgers te doen? En misschien heeft burgers wel gewoon een goede regeling wat betreft geld! Dat zou toch ook kunnen
Alleen ik heb het gevoel dat je burgers maar af doet als een dierentuintje Dat ook weer blijkt uit je laatste zin: burgers mag ook wel s een keertje bovenaan komen Dit wekt bij mij het gevoel op an: ah jo wij an blijdorp zijn beter maar laat hun ook maar Een keer boven ons komen
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 11:16 | Bericht # 86
1
Onderdirecteur
@ timo13, de leeuwen in emmen hebben wel wat geholpen maar de cijfers valen toch wat tegen,nou zal emmen nog een paar zware jaren hebben want ze moeten nog ruim 3 jaar wachten totdat het nieuwe park af is en probeer dan nog maar is je bezoekers hoog tehouden.
ten eerste zeg ik niet dat het programma slecht is ,maat snapje ook wat ik bedoel met dat ook wel is een ander park de kans zou kunnen krijgen voor zo'n programma .
nu hebben ze een paar seizoenen burgerszoo gehad e dan weer een paar siezoenen ergens anderss ,of 2 dierentuinen tegelijkertijd in het zelfde programma zoals ze dat vaak doen in duitserland. kwa geld ga ik niks zeggen maar wel dat ze er toch wel aan verdienen .
veder moet je wel ophouden over dat ik blijdorp betervind dan de rest ,ik kom er iedere week dus en blijdorp zit in mijn hart maar al zou de dierentuin in amsterdam (waar van ik liever de naam niet van zeg)de hoogste bezoekers aantalen hebben zou me dat een worst wezen . ik weet wat blijdorp tebieden heeft en dat die kwa dieren toch in de wereld erg bekend is en dat de educatie erg hoog is en dat er erg veel engelse,belgen,duitsers,franse en nog vee meer landen een kijkje komen nemen .
burgerszoo is ook erg mooi alleen dat vind ik persoonlijk dan echt continentaal niet zohoog (daar bedoel ik dus mee dat de dieren niet in hun orspronkelijke land zijn ingedeel,burgerszoo heeft wel dingen zoals de safri en de rimba ) burgerszoo is ook een prachtig park maar ligt voor mij ver dus de laaste keer dat ik er ben geweest is nu ruim 2 jaar geleden.
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 12:58 | Bericht # 87
4
Onderdirecteur
@ nickdierengek, ik snap wat je bedoeld... maar deze zin snap ik niet echt:
burgerszoo is ook erg mooi alleen dat vind ik persoonlijk dan echt continentaal niet zohoog (daar bedoel ik dus mee dat de dieren niet in hun orspronkelijke land zijn ingedeel,burgerszoo heeft wel dingen zoals de safri en de rimba
naar mijn mening is dat juist wel best wel goed gedaan in burgers alleen het dierenpark zelf niet.. want je hebt verschillende dingen zoals rimba, safari, ocean, bush, desert en dierenpark die laatste zitten dieren niet ingedeeld in werelddelen, maar dat is steeds meer aan het veranderen want op de oude plek van de rimba zat ook zon stuk dierenpark, ik denk dat 1/7 e deel van de dieren nu niet zit ingedeeld in een werelddeel... (vogeltjes enzo niet meegerekend)
nu hebben ze een paar seizoenen burgerszoo gehad e dan weer een paar siezoenen ergens anderss ,of 2 dierentuinen tegelijkertijd in het zelfde programma zoals ze dat vaak doen in duitserland. kwa geld ga ik niks zeggen maar wel dat ze er toch wel aan verdienen .
dat zou ik zelf ook heel leuk vinden! maar ik denk dat sbs het op een of andere manier niet wil doen..
ik weet wat blijdorp tebieden heeft en dat die kwa dieren toch in de wereld erg bekend is en dat de educatie erg hoog is en dat er erg veel engelse,belgen,duitsers,franse en nog vee meer landen een kijkje komen nemen .
bij burgers precies hetzelfde geval vooral door veel goed nieuws met fokprogramma's koralen enz uit de ocean
ik denk dat burgers en blijdorp tegenwoordig vortaan op een lijn liggen kwa bijzonderheid en populariteit want wil je naar een "stads" dierentuin met toch wat ruime verblijven moet je naar blijdorp wil je in een groot park lopen moet je naar burgers
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 13:12 | Bericht # 88
1
Onderdirecteur
@ timo13, nou de bush is ook niet geheel goed ingedeelt aardvarkens,kleinklauw otters,kaaimanne dat zijn al drie diersoorten uit 3 verschillende vonntinenten.
dat is wat ik bedoel ,blijdorp heeft ook nog een aantal kleine dingen wat niet continetaal is maar daar heeft blijdorp ook nu het masterplan voor .
blijdorp en burgerszoo staan wel op de zeflde lijn ze werken ook heel veel samen zoals bijv de thomsongazelle die zijn nog van burgerszoo maar blijdorp heeft ze.