Hallo iedereen de meeste leden van het signteam zijn nu bezig met het ULTIMATE SIGN PACK want ja, we zijn nou eenmaal het signteam er komen alle dieren en een aantal planten/objecten in uit de originele ZT2 en alle uitbreidingen, en later misschien ook nog van de meest gebruikte packs! hier de lijst van deel 1:
@ carnotaurus, ik wil hier best aan mee doen maar dan zou ik het voor de dieren van mm doen en niet van zt2 zelf wand dan kan iedereen nog kanten op wand mijn idee is een marine mania pack met sign en opjeten die bij mm passen zoal reskinden show tribunes enz enz
en nog wat ander we zitten ook nog met e.u pack een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Woensdag, 29 Aug 2012, 22:12
@ carnotaurus, Op onze site heb ik aangegeven zoals je miss. al hebt gelezen dat ik mee doe Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik vind het héél leuk! Dit moet vast veel werk zijn, maar als je dan kijkt naar wat het uiteindelijk zal worden is het de moeite waard. Ik kijk helemaal uit naar de release en wens jullie héél véél succes!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
dit lijkt me net zoals bart melden een heel leuk idee!! vooral de borden van planten en gebieden lijken mij echt gewoon cool xD. die borden zie je namelijk niet vaak. maar mischien nog een ideet: mischien sings er bij doen van werelddelen?? ik weet niet of ik ideeen mag geven. maar ik vraag het maar...
ik wens jullie ook veel succes!
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Natuurlijk mag je ideeën geven, ik zal het overleggen met het team! zoals al in de lijst te zien is ben ik nu bezig met de Alpensteenbok! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ Kit_Fisto, Niet vergeten dat het niet onze eigen modellen zijn he ik kan hem binnen een week af hebben Wel korter denk ik, maar ik ben wel van plan zelf modellen te gaan maken Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Hier is alvast het eerste bord! (het non-public domainplaatje geldt hier voor de skin!)
Added (01 Sep 2012, 09:37) --------------------------------------------- sorry voor de dubbelpost, maar hier is het sign met zijn final skin! zodra de complete codering af is, ga ik verder met het orchideeboomsign en ook aan het thomsongazellebord word nog wat gesleuteld!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!