Carno-Designs
zebraatje
Datum: Woensdag, 02 Jan 2013, 23:38 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
ziet er leuk uit!! goed gemaakt ik doe het je niet na;) ik stem trouwens voor de postduif omdat ik echt al heel lang zoek naar een duif:D
Bericht ziet er leuk uit!! goed gemaakt ik doe het je niet na;) ik stem trouwens voor de postduif omdat ik echt al heel lang zoek naar een duif:D Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 02 Jan 2013 om 23:38
carnotaurus
Datum: Donderdag, 03 Jan 2013, 11:44 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
boerroel545 , ik wacht deze dag nog af, dan wordt de volgende vogel bekend gemaakt en het goudbuikje gereleased! legoman12324 , weet ik niet! Ik ben meer thuis in de vogels omdat er zoveel leuke vogeltjes zijn met zoveel variatie! ik ga wel binnenkort met reptielen experimenteren. NielsGuchelaar , Bedankt! Hij is nu wat kleiner. zebraatje , Bedankt! En dan: Het goudbuikje ingame en vergelijking met de RR pauw: Op een of andere manier werkt de zoopedia niet, ik probeer dat nog te fixen!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht boerroel545 , ik wacht deze dag nog af, dan wordt de volgende vogel bekend gemaakt en het goudbuikje gereleased! legoman12324 , weet ik niet! Ik ben meer thuis in de vogels omdat er zoveel leuke vogeltjes zijn met zoveel variatie! ik ga wel binnenkort met reptielen experimenteren. NielsGuchelaar , Bedankt! Hij is nu wat kleiner. zebraatje , Bedankt! En dan: Het goudbuikje ingame en vergelijking met de RR pauw: Op een of andere manier werkt de zoopedia niet, ik probeer dat nog te fixen!Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 03 Jan 2013 om 11:44
boerroel545
Datum: Donderdag, 03 Jan 2013, 17:09 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ carnotaurus , oke ik wacht af en hopelijk kan ik ook binnenkort ook zulke mooie dieren maken gr. roel
Bericht @ carnotaurus , oke ik wacht af en hopelijk kan ik ook binnenkort ook zulke mooie dieren maken gr. roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 03 Jan 2013 om 17:09
carnotaurus
Datum: Donderdag, 03 Jan 2013, 19:23 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Hier is-ie! Goudbuikje DL en het wordt dus, als ik toestemming krijg, de postduif. misschien wat posters en nog een kleine verrassing.
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 03 Jan 2013, 19:24
Bericht Hier is-ie! Goudbuikje DL en het wordt dus, als ik toestemming krijg, de postduif. misschien wat posters en nog een kleine verrassing. Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 03 Jan 2013 om 19:23
boerroel545
Datum: Vrijdag, 04 Jan 2013, 12:51 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ carnotaurus , hij is heel leuk geworden alleen bij mij doen ze alleenmaar vliegen en rondzwerven en verder niks zelfs niet eten en drinken dus ik weet niet of het aan de codering ligt of aan mij verblijf gr. roel
Bericht @ carnotaurus , hij is heel leuk geworden alleen bij mij doen ze alleenmaar vliegen en rondzwerven en verder niks zelfs niet eten en drinken dus ik weet niet of het aan de codering ligt of aan mij verblijf gr. roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 04 Jan 2013 om 12:51
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 11 Jan 2013, 22:31 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
boerroel545 , het ligt aan de codering, ik heb al gevonden waar het probleem zit, en ik probeer dat nu te fixen! hier is trouwens een update: de postduif wordt nu gemaakt... maar hier ben ik ook mee bezig: de eerste is mijn specht, de 2e de aves specht. let vooral op de snavelgrote en de kam!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Vrijdag, 11 Jan 2013, 22:31
Bericht boerroel545 , het ligt aan de codering, ik heb al gevonden waar het probleem zit, en ik probeer dat nu te fixen! hier is trouwens een update: de postduif wordt nu gemaakt... maar hier ben ik ook mee bezig: de eerste is mijn specht, de 2e de aves specht. let vooral op de snavelgrote en de kam!Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 11 Jan 2013 om 22:31
boerroel545
Datum: Vrijdag, 11 Jan 2013, 22:46 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ carnotaurus , ok en de duif en de spechten zien er al goed uit ik kan niet wachten totdat ze gereleast worden gr. roel
Bericht @ carnotaurus , ok en de duif en de spechten zien er al goed uit ik kan niet wachten totdat ze gereleast worden gr. roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 11 Jan 2013 om 22:46
Bericht beste leden: ik had even zin om een konijn te maken! dus hier is-ie dan: DE VLAAMSE REUS: de grote is de vlaamse reus, de kleine OS' wild konijn nog meer plaatjes: en natuurlijk schattige baby's! Release: zodra dit bericht is geplaast is! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 11 Feb 2013 om 11:05
evi111
Datum: Maandag, 11 Feb 2013, 20:05 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 4
Kassa Medewerker
mooi gemaakt carno ik vind echt dat ze goed gelukt zijn wanneer kan je ze downloaden
Bericht mooi gemaakt carno ik vind echt dat ze goed gelukt zijn wanneer kan je ze downloaden Bericht getypt door - evi111 Toegevoegd op 11 Feb 2013 om 20:05
boerroel545
Datum: Dinsdag, 12 Feb 2013, 20:40 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ carnotaurus , leuk dier je ziet echt dat je vorderingen maakt in je design cariere ga zo door
Bericht @ carnotaurus , leuk dier je ziet echt dat je vorderingen maakt in je design cariere ga zo door Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 12 Feb 2013 om 20:40