Ik heb nog een vogel die ik echt mis de smaragd duif ik zie hem veel in volieres en ik weet dat je ook bezig was met een duif ik hoop dat je het wat vind???? ga zo door groetjes van mj
Mensen, helaas was Samuel me voor, hij heeft de "Domestic Pigeon" gemaakt.
maar ik zal vragen of ik de skin kan veranderen en zo postduiven kan maken!
maar wat vinden jullie dat ik moet doen? 1) de zebravink afmaken 2) de postduif maken en toestemming vragen. 3) ik ben bezig om te leren beelden te statuerer, dus daarmee verder gaan. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ carnotaurus, ik zou voor het ik ben bezig om te leren beelden te statuerer, dus daarmee verder gaan een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ carnotaurus, Ik vind alle drie wel interessant genoeg om te zeggen: JA dat moet je doen! Misschien kun je ze als afwisseling combineren! 1 moment het ene object, het nadere moment het andere object! (klinkt simpel eigenlijk hahaha) Het voordeel is, is dat je in ieder geval bezig bent het spel te verbeteren, waar wij misschien later van mee kunnen genieten!
Ga vooral door met wat JIJ graag wilt. Vriendelijke groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
legoman12324, wat jij al zo lang probeerde, is mij gelukt! Remeo, ik hoop dat jullie kunnen genieten van een geprepareerde duif!
ik zal er nog wat andere bijdoen en nog een infobord, maar misschien ga ik wel verder met andere dieren! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Woensdag, 06 Maa 2013, 19:33
Datum: Woensdag, 06 Maa 2013, 20:55 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
He Carno dat ziet er geweldig uit man. Als hij te downloaden is, gaat hij zeker bij mij in de zoo komen. Ik vind in het byzonder hun pootjes goed gelukt!! Ik ben al aan het denken hoe ik een geschikte duiventil kan cre"eren!
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
momenteel mee bezig: eider-vrouwtje: af alpensneeuwhoen: af Stadsduif: af Hop: komt niet ingame met skin eider-man: mee bezig nachtzwaluw: niet begonnen
hiet zijn allemaal opgezette dieren! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!