ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Ik houd mij aanbevolen! Cool zoals je ze in die vitrines heb zitten. Je zou zo zelfs een museum gedeelte kunnen kunnen maken in je zoo. Toppie hoor. Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Ik ben wat doorgedraait met de eiders, elk dier is apart, zodat je zelf scenes kunt maken!
Hier alle opgezette dieren:
de lijst is tot nu toe: - eider man* - eider vrouw* - eider juveniel opkijkend* - eider juveniel lopend* - eider jong zittend - eider jong staand - heremiet-ibis - hop - alpensneeuwhoen* - stadsduif*
* deze standbeelden hebben een bug, je kunt niet 2 dezelfde varianten vlak naast elkaar zetten, ik probeer de bug te fixen! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Maandag, 11 Maa 2013, 08:46
@ carnotaurus, zou je denken dat je te ver bent gegaan met de eiders lol en die bug heb ik ook hoor en zou echt niet weten hoe dit is op de lossen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
helaas is de nachtzwaluw niet goed gegaan, en ik wil, zodra ik weer kan vinden hoe, dit pack releasen. voor de mensen die dat willen weten: nu bij de downloads is de vlaamse reus beschikbaar! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
heb je al het trucje al geleerd over het plaatsen van standbeelden op bijv een voetstuk en ga je nu alleen maar vogels maken kwa standbeelden een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER