ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Woow man jij bent goed bezig!!! Ik vind het knap van gasten zoals jij, die gewoon met hun pctje dingen kunnen maken, die dan tot leven komen. Ik hoop dat je ontwerpen spoedig te downloaden zijn. Ik zou ze graag in mijn game willen hebben!
Andere vogels: Fazant, reiger, ooievaar, duiven en wat mij betreft allerhande kleine vogels (putter, vink, groenling ect) Nogmaals mijn complimenten voor jouw werk!
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Datum: Woensdag, 13 Feb 2013, 12:00 | Bericht # 23
Kassa Medewerker
@ carnotaurus, Dat vind ik super en ik kan niet wachten totdat ze kaar zijn (ik had al begrepen dat je met little flyers bezig was) Komt er dan ook nog een tutorial over het bouwen van voileres misschien?? Succes met je designs! Vriendelijke groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
het is 1 van de vele kleurslagen van de ZEBRAVINK! die heb ik gemaakt omdat ik hem zelf erg mis, alleen het mannetje is af en hij werkt nu alleen als variant, ik wilde zien hoe hij er ingame uitzag! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ carnotaurus, leuk vogeltje je kunt zien dat je het zelfde model hebt gebruikt als die van het goudbuikje maar dat maakt het er niet lelijker op, ik vind hem prachtig
en ojah is het voedsel probleem bij het goudbuikje al opgelost??
Hij lijkt op die kleine wevers van de film Africa van gisteravond Ik vind hem superleuk Gewoon niks meer aan doen (alleen zn vrouwtje moet nog komen) Veel suc6 en ga zo door Groetjes van mij
Datum: Donderdag, 14 Feb 2013, 16:49 | Bericht # 28
Kassa Medewerker
CARNO dat ziet er wederom erg mooi uit! Die kleuren zijn heel goed gelukt vind ik. Ik verheug mij al om jouw designs in mijn zoo toe te voegen. ( Ik neem aan dat je gaat releasen als ze klaar zijn ;)) Knap hoor dat jij/jullie dat kunnen maken. Complimenten man!
Remeo, de vlaamse reus staat al bij de uploads van het ZTSF, komt ook op gaia, de zebravink is niet gecodereert, en de skin van maar 1 kleurslag is af, waardoor ik er nog veel aan moet doen.
boerroel545, hij zou nu moeten werken, maar de tests gaan niet vlekkenloos, ik moet er dus nog aan werken dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Kassa Medewerker
@ carnotaurus, Ik heb er geen benul van, wat dat coderen en zo allemaal inhoud. Ik kan mij wel voorstellen dat het redelijk complex is en dat het tijdrovend is. Neem vooral je tijd zou ik zeggen Het ziet er wat mij betreft geweldig uit! Ik ga in ieder geval die reus van jou in de gaten houden! Ondertussen blijf ik naar dat mooie goudbuikje kijken.