ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik vind het waranda verblijf helaas wel echt lelijk, geen enkel groen plantje, alleen water en ene klein beetje land... en de stekelvarkens sta ik ook niet echt van te kijken... maarja wat wil je met een verwoeste zoo ik ben wel benieuwd vooral door het verhaal ;-)
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Wat denk jij, het is gemaakt door kinderen van 11 jaar.... Het moet een Realistische Dierentuin voorstellen (een beginnende Dierentuin van een Tweeling die hun ouders is verloren door een Orkaan...), Snap je wat ik bedoel? :P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik vind het warana-verblijf heel origineel! In veel dierentuinen is het ook zo, gewoon een stukje land, en een beetje water! Het zou wel mooier zijn met wat planten, maar doe er aub geen rotseiland of kusteiland in! Want die zijn 1: Onrealistisch, en 2: Heb je ooit al eens een drijvende rots/stukje zand gezien? Ik vind het nu wel al heel mooi, en het kan alleen verbeteren!!! Ga zo verder! Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Je laat op de screens ook echt zien dat het een dierentuin is die verwoest is door de orkaan, en daardoor lijken de primitieve verblijven juist heel leuk, niet elke dierentuin begint meteen met een enorm Aquarium vol riffen en noem maar op, je maakt het echt realistisch.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Helemaal leuk! De dieren, het stekelvarken is leuk en ook leuk dat je de palen hekken gebruikt! Heel benieuwd naar de volgende dieren! Ik zal dit topic volgen! Groetjes Max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Zie er leuk uit, de 2 kleine verhaaltjes ook maar ik vind het onrealitisch dat 2 jongens van 11 een dierentuin runnen, dat vind ik een min puntje, voor de rest is het stekelvarken verblijf leuk ingericht niet te veel beplanting, maar schildpadden verblijf is iets minder maar zo ziet het er wel uit in een dierentuin.