Ik ga een Dierentuin maken, waar een heel verhaal achter zit... Ga er maar goed voor zitten...
Het Begin: De Prachtige Dierentuin (Chië Zoo) die jarenlang succes heeft gehad, werd verwoest door een grote Orkaan. De Eigenaars van deze Dierenruin (de Familie Groeneveld) kwamen daarbij om het leven, net zoals de rest van de mensen die er werkten, waren en alle Dieren (op een paar na). Terwijl dit gebeurde, waren hun Kinderen (een tweeling: William en Lucas) bij hun Oom in Spanje. Toen ze terug kwamen was dit dus een enorme shock, maar zij besloten om in naam van hun Ouders de Dierentuin weer op te bouwen. De naam werd Chilonië ( een mix van Chië Zoo en Alone)...
Ben jij benieuwd hoe William en Lucas Groeneveld de Dierentuin weer opbouwen? Blijf dan dit Topic Volgen!
BINNENKORT DE EERSTE SCREENS...
Added (27 Sep 2010, 20:44) --------------------------------------------- Ik heb het eerste Bericht aangepast...
Interview, met William en Lucas: Hoe voelen jullie jezelf nu jullie ouders do..uhm.. Ik bedoel er niet meer zijn? Tja... Ik vind het natuurlijk vreselijk dat ze er niet meer zijn, net nadat we 2 Maanden super succes hadden in de Dierentuin... Ook ik vind het net als mijn Broer heel erg, we wonen nu bij onze oom... Oke... Hoe zit het met Chie Zoo? Chie Zoo is volledig afgebroken, er stonden nog maar een paar verblijven, maar die zijn gesloopt... Maar een paar dieren hebben het overleeft! Ja, Wim, onze Schildpad. Een Warana. Ja, een Warana, en ook 3 Stekelvarken. Sanne, Sophie en Sam. We proberen de dierentuin nu opnieuw op te bouwen. Oh... Dat is merkwaardig, dus nu zijn jullie 's werelds jongste directeurs? Ja, dat zijn we nu. We hebben de Dierentuin hernoemd naar Chielonië. Waarom Chielonië? Nou... Chie van Chie Zoo en Lonië van Alone (Engels voor Alleen) Wanneer is Chielonië waarschijnlijk open? Zodra we wat meer Dieren hebben, gelukkig hebben we een heel aardige Oom waar we kunnen wonen, en die ons helpt met de Spullen en het bouwen. Ja, hij heeft gezorgd voor de Palen waar we tot nu toe alles van hebben gehaald. En voor het Water uit de Rivier voor Wim. En hij heeft het Graszaad betaald. Ik hoop dat het een groot succes wordt Ja,Bedankt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Echt een orgineel onderwerp voor een zoo! Het interview is ook leuk, ben echt benieuwd nar de eerste screens. Ga je ook screens van de verwoeste zoo maken? Dat zou leuk zijn ! Groetjes Max