Datum: Donderdag, 07 Mei 2009, 10:15 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 72 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
tijd voor een nieuwe zoo ik ga monkey mountain opsturen naar zt.nl. maar nu heb een andere zoo zoologique jardins Paris. de vertaling van deze woorden zoologique=zoologische jardins=tuinen Paris=parijs de dieren leven allemaal in een natuurlijke omgeving. vandaag laat ik de noord-afrikaanse vlakte zien. in dit verblijf bevinden zich: stokstaartjes en fenneks bewonen.
Datum: Donderdag, 07 Mei 2009, 16:45 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin hoor Yur maar graven de stokstaartjes niet uit hun verblijf? Maar mooie dieren en veel ruimte. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 07 Mei 2009, 17:17 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Kunnen de stokstaartjes ook in de woestijn biome? Het ziet er wel leuk uit! Misschien is het leuk om die stenen hekken van deze site te gebruiken! Haleee
Datum: Zaterdag, 23 Mei 2009, 20:37 | Bericht # 36
Fred
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Stokstaartjes in een woestijn biome, waarom ook niet? En de combinatie met de fenneks lijkt me ook geslaagd Leuk dat je planten uit zowel woestijn als kreupelhout gebruikt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin en een mooie combinatie met een binnenverblijf samen met de voliere. Het is wel jammer, maar daar kun jij niks aan doen, dat de muren niet goed aansluiten op de voliere. Maar goed, ziet er verder goed uit. En groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
zijn de kleine baksteen ramen jouwe want ze zijn prachtig. zo niet, waar heb je ze. oh, en door de manier waarop u bent een geweldige dierentuin maker.