Datum: Zaterdag, 06 Jun 2009, 09:59 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 72 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
# Yurrie's Zoos Corporation# update 2
hier is update 2, deze update gaat over de spaanse lynx. deze lynxen zijn in beslag genomen. van een iligale dierensmokkelaar. nu zijn ze naar onze zoo aangekomen. en zijn nog even aan het wennen, aan hun nieuwe onderkomen. ;)
net uit het koalabos komen we langs dit pad. :down1:
we hebben ook een eetpleintje waar je gezellig kunt eten
nu gaan we naar het lynxen verblijf.'zelf vindt ik het een mooi verblijf wat er natuurlijk uitziet.
en nog als laatste een overzicht van het lyxen verblijfen ''en het nieuwe verblijf''
Datum: Zaterdag, 06 Jun 2009, 10:37 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Yurrie, Het is een heel mooi verblijf van de Spaanse lynx!! Ook mooi dat verhoogde pad, dat vind ik altijd prachtig gemaakt. Zou je AUB de volgende keer je plaatjes wat kleiner kunnen maken (als je niet weet hoe dat moet pb me maar). Verder ben ik niet zo blij met de eerste melding, Spaanse Lynx is gestorven door ziektes. Dat is jammer zo'n mooi beest. Hoe komt het Yurrie? Ik vind het een hele mooie zoo worden met veel heuveltjes, zal een voorbeeld nemen aan jou. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ik vind het een schitterende zoo yurrie je gebruikt veel planten en heuveltjes en dat lynxen verblijf is schitterend. Nog even een vraagje wil je de volgende update een plattegrond posten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Heey ik vind het een hele mooie dierentuin geworden, De verblijven zijn heel mooi gelukt. Alleen ik weet niet of de bezoekers wel genoeg te eten en te drinken hebben, Zag alleen een wc gebouw. Misschien meer kraampjes neerzetten. Alles is wel mooi groen, zodat het realistisch aan het worden is. Nog even een plattegrondje erbij en perfecto