ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 72 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
na een ruime tid niet geshowd te hebben. Laat ik vandaag een nieuwe zoo zien! I k heb nog geen naam er voor. Maar misschien weten jullie een naam? Het eerste verblijf bevat Sneeuwpanters (Uncia uncia). Deze soort is bedreigd, daarom doet onze zoo mee aan een Fokprogramma. zo ziet het verblijf eruit: Zoals je kan zien leven deze in een ruim verblijf met veel heuvels. dat hebben ze wel nodig als ze in het hymalya gebergte leven. Deze dieren houden ook zeker van zwemmen, daarom hebben we een poel aangebracht in het verblijf. De mensen kunnen de dieren ook opserveren als ze bijv. aan het zwemmen zijn. of liggen te slapen. op deze afbeelding kunnen we de dieren in hun binnenverblijf zien maar, de dieren lagen buiten .[ En hier een sneeuwluipaard (Uncia uncia) opweg naar zijn binnenverblijf. nu gaan we naar het tweede verblijf. hier zitten de baird's tapirs (Tapirus bairdii). deze soort leeft in Zuid-amerika en eveneens een fokprogramma opgericht. hier zien we er een. je kan de tapirs alleen via dit gaas bekijken. de tapirs hebben ook een zwempoel. om met het warme weer af te koelen 8) . En als laatste een overzicht van het verblijf.
Ik hoop dat jullie mijn eerste update leuk vonden. Tot de volgende update.
Yurrie
PS: Sorry voor de slechte plaatjes volgende keer betere foto's. PSS: Omdat de foto's niet te zien waren nieuwe geplaatst.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Yurrie, Een hele mooie zoo met verschillende leuke dieren die egt bij elkaar horen. Gebruik je de reskin van grasland, ik zie mensen dat vaak gebruiken tegenwoordig. Maar ik vind deze zoo heel erg mooi!! Goed gedaan en ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 72 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
ik ben bezig met een nieuwe zoo. deze zoo ligt aan de Franse grens met Zwitserland, de zoo ligt in de Zwitserse-plaats La Chaux-de-Fonds deze zoo zal vele dieren waarborgen met O.A. uakari's .giraffen.Saiga's,Dwergkasuarisen en zelfs de Reuzenpanda! dus binnenkort kunnen jullie een Update verwachten van La Chaux-de-Faux (zoo)
Yur
Added (26 Okt 2009, 13:13) --------------------------------------------- *New-Street City Zoo*
Added (26 Okt 2009, 22:10) --------------------------------------------- *New-Street City Zoo*
jammer dat er nog niemand gereageerd heeft maarja, hier de volgende update:
In het oude sabelantilope verblijf heeft zich een nieuwe diersoort gevestigd namelijk de witte neushoorns. het verblijf is geheel vernieuwd.(vooral het binnenverblijf)