Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Blijdorp Remakes
chickboy
Datum: Dinsdag, 23 Nov 2010, 16:58 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Verzorger

wat heb je dan nodig om "de Boab" (of zoiets, ben nog maar een keer in mijn hele leven in Blijdorp geweest, 4 jaar geleden) te bouwen?

of bedoel je de Baobab?

Bericht veranderd door: chickboy - Dinsdag, 23 Nov 2010, 17:00
Berichtwat heb je dan nodig om "de Boab" (of zoiets, ben nog maar een keer in mijn hele leven in Blijdorp geweest, 4 jaar geleden) te bouwen?

of bedoel je de Baobab?

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 23 Nov 2010 om 16:58
ChrissievdP
Datum: Dinsdag, 23 Nov 2010, 17:06 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Jaaa de baobab xD.
Ik vergeet al die namen zo snel. Hahaha in ieder geval muren met relièf en een houttexture.

Zijn er nog suggegties over het volgende te bouwen stukje blijdorp?

1. Ituri woud
2. Amerika
3. Boshuis+Longhouse

[b]World Zoo Showroom

Bericht veranderd door: ChrissievdP - Dinsdag, 23 Nov 2010, 17:49
BerichtJaaa de baobab xD.
Ik vergeet al die namen zo snel. Hahaha in ieder geval muren met relièf en een houttexture.

Zijn er nog suggegties over het volgende te bouwen stukje blijdorp?

1. Ituri woud
2. Amerika
3. Boshuis+Longhouse

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 23 Nov 2010 om 17:06
Joshua
Datum: Dinsdag, 23 Nov 2010, 20:55 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO

Curator

He, ik weet bijna wel zeker dat ik de ui kan bouwen, ik ga er wel een tutorail over maken oke.

Ik heb al zin in een volgende update.

BerichtHe, ik weet bijna wel zeker dat ik de ui kan bouwen, ik ga er wel een tutorail over maken oke.

Ik heb al zin in een volgende update.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 23 Nov 2010 om 20:55
ChrissievdP
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 15:04 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Update

Hallo allemaal!
Er waren niet heel veel mensen die 'gestemd' hebben voor deze update, maar degene die gestemd hebben, kozen voor het werelddeel Amerika.
Dus bij deze presenteer ik mijn nagebouwde amerika uit blijdorp. Natuurlijk kan het er niet helemaal op lijken en heb ik ook niet de juiste beplanting en diersoorten (zo had ik geen emoe's, manenwolven, vogelsoorten voor in de volières enzovoorts). Ik heb ook geen horeca gebouwtjes nagebouwd, omdat ik daar niet de juiste objecten voor heb.
Ik heb bedacht dat ik deze update vanuit de ogen van een bezoeker ga laten zien (behalve dan de overzichtsfoto's). Veel kijk plezier!

We lopen onder de spoorweg door, waar we deze volières zien:

Toen zagen we aan de andere kant van de weg het verblijf voor de Poedoe's:

Overzichts foto inclusief het verblijf voor tamme en wilde cavia's.

Toen zijn we teruggelopen naar de volière van de ara's.

Even kijken en je ziet een ara vliegen

Overzichtsfoto van het verblijf voor ara's

Als je door de binnenverblijven van de vogels loopt, kom je even later bij een amerikaanse volière:

Als je eenmaal uit de volière bent, kom je het verblijf voor Alcapa's (ik weet niet zeker of ik het goed heb, verbeter me als dit het geval is!) en Emoe's tegen. De Emoe's zaten vandaag blijkbaar binnen...

Overzichts foto

Steek je over, kom je eigenlijk gelijk het verblijf van de manenwolven tegen:

Deze lijkt niet zo goed, omdat ik geen pampagras had, en ik niet meer zo goed weet hoe het er in het echt uitziet, ik ga binnenkort nog wel eens kijken!

Zouden we toch bijna de o-zo-leuke prairiehondjes vergeten!

De bizonprairie:

Niet helemaal kloppend met het origineel, omdat ik niet de juiste afscheidingen had...

En een plattegrond:

Volgende keer
Voor de volgende keer heb ik (net als bij de vorige keer) een lijstje gemaakt waaruit jullie mogen kiezen wat ik de volgende keer moet gaan maken.
Het kan zo zijn dat ik tijdens of voor het bouwen besef dat ik helemaal niet in staat ben om dit te maken, dan geef ik dat aan en wordt het lijstje veranderd. Houd je ook niet in om (betere) suggesties naar mij te sturen via PB, als je het bijvoorbeeld niet eens bent met de 3 keuzes die ik in het lijstje verwerk.

1.) Krokodillenrivier (wie kan mij aan de rotsen helpen?)
2.) Afrikaanse Savanne (Maar dan laat ik wel de baobab weg, en de ui zal niet op het origineel lijken...)
3.) Arctica (Poolvossen, sneeuwuilen, ijsberen, steller-zeearenden, lemmings, wasberen (vanaf 2011 te vinden nabij de stellers!))

je mag je keuze hier onder posten, en als het zou kunnen het liefst ook met tips hoe ik jouw keuze het beste uit de verf kan laten komen en verbeterpuntjes voor de laatse update(s). Nogmaals: ben je het niet eens met de 3 keuzes hierboven, stuur dan gerust een PB en ik zal kijken wat ik voor je kan doen!

Bedankt voor het kijken en lezen (en alvast bedankt voor het reageren!!)

[b]World Zoo Showroom
BerichtUpdate

Hallo allemaal!
Er waren niet heel veel mensen die 'gestemd' hebben voor deze update, maar degene die gestemd hebben, kozen voor het werelddeel Amerika.
Dus bij deze presenteer ik mijn nagebouwde amerika uit blijdorp. Natuurlijk kan het er niet helemaal op lijken en heb ik ook niet de juiste beplanting en diersoorten (zo had ik geen emoe's, manenwolven, vogelsoorten voor in de volières enzovoorts). Ik heb ook geen horeca gebouwtjes nagebouwd, omdat ik daar niet de juiste objecten voor heb.
Ik heb bedacht dat ik deze update vanuit de ogen van een bezoeker ga laten zien (behalve dan de overzichtsfoto's). Veel kijk plezier!

We lopen onder de spoorweg door, waar we deze volières zien:

Toen zagen we aan de andere kant van de weg het verblijf voor de Poedoe's:

Overzichts foto inclusief het verblijf voor tamme en wilde cavia's.

Toen zijn we teruggelopen naar de volière van de ara's.

Even kijken en je ziet een ara vliegen

Overzichtsfoto van het verblijf voor ara's

Als je door de binnenverblijven van de vogels loopt, kom je even later bij een amerikaanse volière:

Als je eenmaal uit de volière bent, kom je het verblijf voor Alcapa's (ik weet niet zeker of ik het goed heb, verbeter me als dit het geval is!) en Emoe's tegen. De Emoe's zaten vandaag blijkbaar binnen...

Overzichts foto

Steek je over, kom je eigenlijk gelijk het verblijf van de manenwolven tegen:

Deze lijkt niet zo goed, omdat ik geen pampagras had, en ik niet meer zo goed weet hoe het er in het echt uitziet, ik ga binnenkort nog wel eens kijken!

Zouden we toch bijna de o-zo-leuke prairiehondjes vergeten!

De bizonprairie:

Niet helemaal kloppend met het origineel, omdat ik niet de juiste afscheidingen had...

En een plattegrond:

Volgende keer
Voor de volgende keer heb ik (net als bij de vorige keer) een lijstje gemaakt waaruit jullie mogen kiezen wat ik de volgende keer moet gaan maken.
Het kan zo zijn dat ik tijdens of voor het bouwen besef dat ik helemaal niet in staat ben om dit te maken, dan geef ik dat aan en wordt het lijstje veranderd. Houd je ook niet in om (betere) suggesties naar mij te sturen via PB, als je het bijvoorbeeld niet eens bent met de 3 keuzes die ik in het lijstje verwerk.

1.) Krokodillenrivier (wie kan mij aan de rotsen helpen?)
2.) Afrikaanse Savanne (Maar dan laat ik wel de baobab weg, en de ui zal niet op het origineel lijken...)
3.) Arctica (Poolvossen, sneeuwuilen, ijsberen, steller-zeearenden, lemmings, wasberen (vanaf 2011 te vinden nabij de stellers!))

je mag je keuze hier onder posten, en als het zou kunnen het liefst ook met tips hoe ik jouw keuze het beste uit de verf kan laten komen en verbeterpuntjes voor de laatse update(s). Nogmaals: ben je het niet eens met de 3 keuzes hierboven, stuur dan gerust een PB en ik zal kijken wat ik voor je kan doen!

Bedankt voor het kijken en lezen (en alvast bedankt voor het reageren!!)

Toegevoegd op 24 Nov 2010 om 15:04
Lucoshi
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 15:11 | Bericht # 15   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

Horeca Medewerker

Het zijn geen Alpaca's en Emoes, maar Vicuna's en Nandoes ;)

Ook leuk dat je onze Prairiehondjes gebruikt :P

BerichtHet zijn geen Alpaca's en Emoes, maar Vicuna's en Nandoes ;)

Ook leuk dat je onze Prairiehondjes gebruikt :P

Bericht getypt door - Lucoshi
Toegevoegd op 24 Nov 2010 om 15:11
tigerman
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 15:14 | Bericht # 16   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO

Curator

Heel mooi gedaan, echt goed gemaakt! En de nandoe en de manenwolf staan op Tesara (Maned Wolf & Greater Rhea)

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtHeel mooi gedaan, echt goed gemaakt! En de nandoe en de manenwolf staan op Tesara (Maned Wolf & Greater Rhea)

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 24 Nov 2010 om 15:14
ChrissievdP
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 15:59 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Bedankt voor de reacties. Jaa ik vind die nandoes op emoes lijken xd
En raymond, ik vond het ook niet super als ik het zo terug kijk, maar opzich ook niet verkeerd. Het lijkt inderdaad wel een stuk minder, omdat er ook delen inzitten die gewoon lastig te doen zijn in ZT2. Neem bijvoorbeeld de servals en franjeapen verblijven, dat ging best goed, en het leek zo goed omdat het kopje er erg op leek. Maar zijn er suggesties voor volgende updates?

[b]World Zoo Showroom
BerichtBedankt voor de reacties. Jaa ik vind die nandoes op emoes lijken xd
En raymond, ik vond het ook niet super als ik het zo terug kijk, maar opzich ook niet verkeerd. Het lijkt inderdaad wel een stuk minder, omdat er ook delen inzitten die gewoon lastig te doen zijn in ZT2. Neem bijvoorbeeld de servals en franjeapen verblijven, dat ging best goed, en het leek zo goed omdat het kopje er erg op leek. Maar zijn er suggesties voor volgende updates?

Toegevoegd op 24 Nov 2010 om 15:59
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 18:03 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja, ik vind het inderdaad een grote update en de bizonweide vind ik harstikke goed gelukt. De andere dingen ook, maar het lijkt het minder op Blijdorp en dat is best wel jammer. Misschien inderdaad wat Raymond zei kleine stukjes doen. Maar ga zo door want het is wel herkenbaar. IK heb een keertje het hok van de okapi nagemaakt, kijk maar eens bij het forumspel welke gedeelte van een dierentuin maken we na. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa, ik vind het inderdaad een grote update en de bizonweide vind ik harstikke goed gelukt. De andere dingen ook, maar het lijkt het minder op Blijdorp en dat is best wel jammer. Misschien inderdaad wat Raymond zei kleine stukjes doen. Maar ga zo door want het is wel herkenbaar. IK heb een keertje het hok van de okapi nagemaakt, kijk maar eens bij het forumspel welke gedeelte van een dierentuin maken we na. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 24 Nov 2010 om 18:03
joeytycoon
Datum: Maandag, 29 Nov 2010, 21:48 | Bericht # 19   
joeytycoon 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

wauw cool gedaan ziet er goed uit

word er vrolijk van als ik het zie en heb gelijk zin om te gaan naar Blijdorp :P

Gr Joey

Berichtwauw cool gedaan ziet er goed uit

word er vrolijk van als ik het zie en heb gelijk zin om te gaan naar Blijdorp :P

Gr Joey

Bericht getypt door - joeytycoon
Toegevoegd op 29 Nov 2010 om 21:48
Laraatje2008
Datum: Maandag, 29 Nov 2010, 22:53 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Quote (joeytycoon)
Gr Joey

En waar wordt je dan vrolijk van. Onderbouw je mening AUB. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht
Quote (joeytycoon)
Gr Joey

En waar wordt je dan vrolijk van. Onderbouw je mening AUB. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 29 Nov 2010 om 22:53
Search:

Hosted by uCoz