Update Hallo allemaal!
Er waren niet heel veel mensen die 'gestemd' hebben voor deze update, maar degene die gestemd hebben, kozen voor het werelddeel Amerika.
Dus bij deze presenteer ik mijn nagebouwde amerika uit blijdorp. Natuurlijk kan het er niet helemaal op lijken en heb ik ook niet de juiste beplanting en diersoorten (zo had ik geen emoe's, manenwolven, vogelsoorten voor in de volières enzovoorts). Ik heb ook geen horeca gebouwtjes nagebouwd, omdat ik daar niet de juiste objecten voor heb.
Ik heb bedacht dat ik deze update vanuit de ogen van een bezoeker ga laten zien (behalve dan de overzichtsfoto's). Veel kijk plezier!
We lopen onder de spoorweg door, waar we deze volières zien:
Toen zagen we aan de andere kant van de weg het verblijf voor de Poedoe's:
Overzichts foto inclusief het verblijf voor tamme en wilde cavia's.
Toen zijn we teruggelopen naar de volière van de ara's.
Even kijken en je ziet een ara vliegen
Overzichtsfoto van het verblijf voor ara's
Als je door de binnenverblijven van de vogels loopt, kom je even later bij een amerikaanse volière:
Als je eenmaal uit de volière bent, kom je het verblijf voor Alcapa's (ik weet niet zeker of ik het goed heb, verbeter me als dit het geval is!) en Emoe's tegen. De Emoe's zaten vandaag blijkbaar binnen...
Overzichts foto
Steek je over, kom je eigenlijk gelijk het verblijf van de manenwolven tegen:
Deze lijkt niet zo goed, omdat ik geen pampagras had, en ik niet meer zo goed weet hoe het er in het echt uitziet, ik ga binnenkort nog wel eens kijken!
Zouden we toch bijna de o-zo-leuke prairiehondjes vergeten!
De bizonprairie:
Niet helemaal kloppend met het origineel, omdat ik niet de juiste afscheidingen had...
En een plattegrond:
Volgende keer
Voor de volgende keer heb ik (net als bij de vorige keer) een lijstje gemaakt waaruit jullie mogen kiezen wat ik de volgende keer moet gaan maken.
Het kan zo zijn dat ik tijdens of voor het bouwen besef dat ik helemaal niet in staat ben om dit te maken, dan geef ik dat aan en wordt het lijstje veranderd. Houd je ook niet in om (betere) suggesties naar mij te sturen via PB, als je het bijvoorbeeld niet eens bent met de 3 keuzes die ik in het lijstje verwerk.
1.) Krokodillenrivier (wie kan mij aan de rotsen helpen?)
2.) Afrikaanse Savanne (Maar dan laat ik wel de baobab weg, en de ui zal niet op het origineel lijken...)
3.) Arctica (Poolvossen, sneeuwuilen, ijsberen, steller-zeearenden, lemmings, wasberen (vanaf 2011 te vinden nabij de stellers!))
je mag je keuze hier onder posten, en als het zou kunnen het liefst ook met tips hoe ik jouw keuze het beste uit de verf kan laten komen en verbeterpuntjes voor de laatse update(s). Nogmaals: ben je het niet eens met de 3 keuzes hierboven, stuur dan gerust een PB en ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Bedankt voor het kijken en lezen (en alvast bedankt voor het reageren!!)