Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Blijdorp Remakes
ChrissievdP
Datum: Vrijdag, 19 Nov 2010, 22:06 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Heeee allemaal!

Ik ben de afgelopen maand een aantal keren naar Blijdorp geweest en kwam daarna op het idee om stukjes na te gaan bouwen in Zootycoon 2. Ik ben zelf erg enthousiast over dit idee en hoop ook zoveel mogelijk stukjes na te bouwen. Veel kijkplezier!

De Afrikaanse Gierenrots

Nog een keer de Gierenrots

Het 'bezoekerscentrum' (deze lijkt niet helemaal op het origineel, maar dat komt omdat ik niet de goede downloads had)

Overzicht Afrikaanse Gierenrots

Verblijf van Franjeapen

Binnenverblijf van de Franjeapen

Overzicht van het verblijf van de Franjeapen

Overzicht van het verblijf van de Servals

het 'Kopje' van de Servals en Franjeapen

Overzicht van de verblijven van Servals en Franjeapen

Dit waren een aantal plaatjes van de Gierenrots en het 'Kopje' van de Servals en Franjeapen.
Ik weet nog niet wat ik voor de volgende keer na zal gaan maken, maar dat laat ik min of meer aan jullie over.
Ik zeg 3 dingen en daarvan kunnen jullie de leukste kiezen. Ben je het met geen van deze 3 eens, kan je altijd nog via PM/PB een ander verzoek indienen.
Hier komen de 3 keuze's:

1.) Krokodillen Rivier (of delen daarvan)
2.) Ituri-woud (Okapi's&penseelzwijntjes)
3.) Afrikaanse Savanne (of delen daarvan)

Natuurlijk weet ik niet of deze 3 wel te realiseren zijn in ZT2, zoniet zal ik dat ook aangeven als het me tijdens het bouwen niet meer lukt.

[b]World Zoo Showroom

Bericht veranderd door: ChrissievdP - Dinsdag, 23 Nov 2010, 16:33
BerichtHeeee allemaal!

Ik ben de afgelopen maand een aantal keren naar Blijdorp geweest en kwam daarna op het idee om stukjes na te gaan bouwen in Zootycoon 2. Ik ben zelf erg enthousiast over dit idee en hoop ook zoveel mogelijk stukjes na te bouwen. Veel kijkplezier!

De Afrikaanse Gierenrots

Nog een keer de Gierenrots

Het 'bezoekerscentrum' (deze lijkt niet helemaal op het origineel, maar dat komt omdat ik niet de goede downloads had)

Overzicht Afrikaanse Gierenrots

Verblijf van Franjeapen

Binnenverblijf van de Franjeapen

Overzicht van het verblijf van de Franjeapen

Overzicht van het verblijf van de Servals

het 'Kopje' van de Servals en Franjeapen

Overzicht van de verblijven van Servals en Franjeapen

Dit waren een aantal plaatjes van de Gierenrots en het 'Kopje' van de Servals en Franjeapen.
Ik weet nog niet wat ik voor de volgende keer na zal gaan maken, maar dat laat ik min of meer aan jullie over.
Ik zeg 3 dingen en daarvan kunnen jullie de leukste kiezen. Ben je het met geen van deze 3 eens, kan je altijd nog via PM/PB een ander verzoek indienen.
Hier komen de 3 keuze's:

1.) Krokodillen Rivier (of delen daarvan)
2.) Ituri-woud (Okapi's&penseelzwijntjes)
3.) Afrikaanse Savanne (of delen daarvan)

Natuurlijk weet ik niet of deze 3 wel te realiseren zijn in ZT2, zoniet zal ik dat ook aangeven als het me tijdens het bouwen niet meer lukt.

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 19 Nov 2010 om 22:06
cheetasuus
Datum: Vrijdag, 19 Nov 2010, 22:10 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Zoo, dat ziet er heel leuk uit! Vooral de verblijven van de franjeapen en de servals zien er net uit als in blijdorp zelf. Bij de gierenrots heb ik dat alleen maar bij het overzicht. Heel mooi gemaakt! :D

Verder, zou ik het heel vet vinden als je de krokodillen rivier realistisch kan namaken, ik ben benieuwd!

BerichtZoo, dat ziet er heel leuk uit! Vooral de verblijven van de franjeapen en de servals zien er net uit als in blijdorp zelf. Bij de gierenrots heb ik dat alleen maar bij het overzicht. Heel mooi gemaakt! :D

Verder, zou ik het heel vet vinden als je de krokodillen rivier realistisch kan namaken, ik ben benieuwd!

Bericht getypt door - cheetasuus
Toegevoegd op 19 Nov 2010 om 22:10
miep892
Datum: Zaterdag, 20 Nov 2010, 12:34 | Bericht # 3   
miep892 
ZTSF Gegevens
Groep: Blocked
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

waar heb je die downloads vandaan???
Berichtwaar heb je die downloads vandaan???

Bericht getypt door - miep892
Toegevoegd op 20 Nov 2010 om 12:34
ChrissievdP
Datum: Zaterdag, 20 Nov 2010, 14:30 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Vragen over downloads gaan via PB.

@cheetasaus: Ja ik vond de franjeapen en serval verblijven ook beter gelukt dan de gierenrots.

[b]World Zoo Showroom
BerichtVragen over downloads gaan via PB.

@cheetasaus: Ja ik vond de franjeapen en serval verblijven ook beter gelukt dan de gierenrots.

Toegevoegd op 20 Nov 2010 om 14:30
caspar1995
Datum: Zaterdag, 20 Nov 2010, 15:53 | Bericht # 5   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

ziet er vet uit man!
ik ben nog nooit in blijdorp geweest dus vergelijken kan ik niet,
maar de hokken zelf zijn zowiezo al goed gelukt!
ga zo door!

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtziet er vet uit man!
ik ben nog nooit in blijdorp geweest dus vergelijken kan ik niet,
maar de hokken zelf zijn zowiezo al goed gelukt!
ga zo door!

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 20 Nov 2010 om 15:53
Joshua
Datum: Maandag, 22 Nov 2010, 08:50 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO

Curator

Mooie zoo, Ik zie dat je goed gebruikt maakt van de voliere.

Het laatste plaatjes spreek mij erg aan het lijkt net of het dak van alleen maar steen bestaan maar dat zijn gewoon rotsen, ik hoop dat je snel weer een update plaats.

D

BerichtMooie zoo, Ik zie dat je goed gebruikt maakt van de voliere.

Het laatste plaatjes spreek mij erg aan het lijkt net of het dak van alleen maar steen bestaan maar dat zijn gewoon rotsen, ik hoop dat je snel weer een update plaats.

D

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 22 Nov 2010 om 08:50
raymondhoek
Datum: Maandag, 22 Nov 2010, 11:28 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Ik vind absoluut super gaaf gedaan...
Toch (als blijdorp fanaat) heb ik een hoop aanmerkingen:
- Al je geplaatste water is verkeerd!! (In de voliére hoort het anders, bij de franjeapen en servals ligt geen water)
- Het gehele serval verblijf is verkeerd ingedeeld
- De in en uitgang bij de gieren VOLIÉRE zijn evenrijdig aan elkaar, en niet de een loopt scheef en de ander recht.

Maar eerlijk is eerlijk:
Ik kon ze wel direct herkennen, dus het is zeker niet bagger!!

Raymond ;)

BerichtIk vind absoluut super gaaf gedaan...
Toch (als blijdorp fanaat) heb ik een hoop aanmerkingen:
- Al je geplaatste water is verkeerd!! (In de voliére hoort het anders, bij de franjeapen en servals ligt geen water)
- Het gehele serval verblijf is verkeerd ingedeeld
- De in en uitgang bij de gieren VOLIÉRE zijn evenrijdig aan elkaar, en niet de een loopt scheef en de ander recht.

Maar eerlijk is eerlijk:
Ik kon ze wel direct herkennen, dus het is zeker niet bagger!!

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 22 Nov 2010 om 11:28
ChrissievdP
Datum: Dinsdag, 23 Nov 2010, 16:27 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Bedankt voor de reacties!

Weet er iemand al iets voor de volgende update?
Ik heb namelijk zonet eventjes dat lijstje van 3 veranderd, aangezien ik 'de ui' niet na kan bouwen, de krokodillen kas heb ik de rotsen niet..
Dus de nieuwe is:

1. Ituri-woud (Penseelzwijntjes en Okapi's)
2. Noord- en Zuid-Amerika (delen daarvan) (Poedoe's+Ara's+andere volière+bizons+manenwolven+prairiehondjes enz.)
3.Aziatisch Boshuis+Longhouse (prins alfred herten+aapjes+damherten+visaya wrattenzwijnen+jakhalzen+kippen enz.)
Nummer 3 is voor een groot deel redelijk onbekend, aangezien je voor het Longhouse een lang pad uit moet lopen en daar een smalle trap naar beneden moet nemen.

Ik was trouwens vorige week begonnen aan Taman Indah, maar de kunstboomstammen, rotsen en beplanting kan ik niet vinden, heeft iemand misschien nog goede downloads daarvoor?
De krokodillenrivier heeft een geel achtig soort rotsen, heeft iemand die misschien als download?

[b]World Zoo Showroom

Bericht veranderd door: ChrissievdP - Dinsdag, 23 Nov 2010, 16:32
BerichtBedankt voor de reacties!

Weet er iemand al iets voor de volgende update?
Ik heb namelijk zonet eventjes dat lijstje van 3 veranderd, aangezien ik 'de ui' niet na kan bouwen, de krokodillen kas heb ik de rotsen niet..
Dus de nieuwe is:

1. Ituri-woud (Penseelzwijntjes en Okapi's)
2. Noord- en Zuid-Amerika (delen daarvan) (Poedoe's+Ara's+andere volière+bizons+manenwolven+prairiehondjes enz.)
3.Aziatisch Boshuis+Longhouse (prins alfred herten+aapjes+damherten+visaya wrattenzwijnen+jakhalzen+kippen enz.)
Nummer 3 is voor een groot deel redelijk onbekend, aangezien je voor het Longhouse een lang pad uit moet lopen en daar een smalle trap naar beneden moet nemen.

Ik was trouwens vorige week begonnen aan Taman Indah, maar de kunstboomstammen, rotsen en beplanting kan ik niet vinden, heeft iemand misschien nog goede downloads daarvoor?
De krokodillenrivier heeft een geel achtig soort rotsen, heeft iemand die misschien als download?

Toegevoegd op 23 Nov 2010 om 16:27
Joshua
Datum: Dinsdag, 23 Nov 2010, 16:41 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO

Curator

Je kan even kijken op Tesara, Envirion, zeta desings of zt.nl, hier op de site. en meer weet ik er niet.

Je kan de ui wel na maken met de SP 1 pack van Sophie.

BerichtJe kan even kijken op Tesara, Envirion, zeta desings of zt.nl, hier op de site. en meer weet ik er niet.

Je kan de ui wel na maken met de SP 1 pack van Sophie.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 23 Nov 2010 om 16:41
ChrissievdP
Datum: Dinsdag, 23 Nov 2010, 16:46 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Jaa maar de Ui is met een curve erin. en het is een heel hoog gebouw met een erg apart dak. Dus ik denk niet dat het me gaat lukken. Ook de Boab kan niet nagemaakt worden in Zootycoon. Misschien een idee voor de designers onder ons :eyes:

[b]World Zoo Showroom
BerichtJaa maar de Ui is met een curve erin. en het is een heel hoog gebouw met een erg apart dak. Dus ik denk niet dat het me gaat lukken. Ook de Boab kan niet nagemaakt worden in Zootycoon. Misschien een idee voor de designers onder ons :eyes:

Toegevoegd op 23 Nov 2010 om 16:46
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Search:

Hosted by uCoz