Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Planet Earth Travel's
Joshua
Datum: Vrijdag, 18 Feb 2011, 22:46 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Casper je hebt hier echt talend voor, ik durf te weden dat als RR part 2 en 3 uitzijn je afleveringen nog mooier worden dan ze nu al zijn ( kan al bijna niet )
Het mooie aan jou ST is dat je screens maakt zonder dat je Photoshopt of het dier net plaatst nee wat doe jij je wacht tot de leeuw in de positie staat en dan BAM !! super screen.

Super gedaan Casper.

BerichtCasper je hebt hier echt talend voor, ik durf te weden dat als RR part 2 en 3 uitzijn je afleveringen nog mooier worden dan ze nu al zijn ( kan al bijna niet )
Het mooie aan jou ST is dat je screens maakt zonder dat je Photoshopt of het dier net plaatst nee wat doe jij je wacht tot de leeuw in de positie staat en dan BAM !! super screen.

Super gedaan Casper.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 18 Feb 2011 om 22:46
caspar1995
Datum: Zaterdag, 26 Feb 2011, 19:41 | Bericht # 12   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

harstikke bedankt, ik wacht daar ook zo op, want dat hebben de leeuwen + gemsbokken een super mooie skin!
neej, ik weet niet eens hoe dat moet, ik heb wel andere truukjes hoor :D
en in het begin plaats ik de dieren natuurlijk wel zo, dat ze in groepjes staan, (de leeuwen beneden en de gemsbokken op de zandduinen. :D
echt leuk dat je zo snel hebt gereageert!

Added (26 Feb 2011, 19:41)
---------------------------------------------
Pinguin Fortune

Het is parings seisoen op de Zuid Pool, duizenden Keizer pinguins komen bij elkaar om hun volgende generatie op gang te helpen.

Het uitzoeken van een vrouwtje is niet gemakkelijk, iedere pinguin maakt zijn eigen geluid, als ene vrouwtje het geluid aanspreekt loopt zij naar haar mannetje
de band is dan vrijwel meteen erg hecht, ze verwikkelen zich meteen in elkaar.

hiermee kan de paring beginnen.

de bevalling van het ei kost het vrouwtje zoveel moeite, dat het broeden aan het amnnetje word overgelaten,
het ei moet wel overgebracht worden, met tempraturen on de 50 graden onder nul kan het in deze korte tijd dood vriezen.
daarom moet het snel gebeurenl, al zijn deze dieren niet zo heel handig

de winter op antartica breekt aan en daarom vertrekken de vrouwtjes, en worden de mannetjes achter gelaten

het is in het begin wat onwennig, maar al gouw springen de eerste dieren in het water.

de dieren zullen pas na de winter weer terug keren, als de eiren zijn uitgekomen

de zon zal de hele winter niet opkomen en de tempratuur daalt enorm

daarom kruipen de mannetjes masaal dicht tegen elkaar aan, mannetjes pinguins zijn gedure deze piriode bijzonder vriendelijk, dat moet ook wel, want met deze tempraturen en de schurende wind, kun je je geen gaten veroorloven
elk mannetje porbeert zich naar binnen te wringen, zo komt elk mannetje eens aan de buiten kant te staan en elke binnen in.

de lange winte is bijna voorbij, en de manntjes hebben bijna de zwaarste winter op aarde overleefd (de winter is zwaar en ze hebben hem bijna overleefd)

de vrouwtjes keren terug!
hiermee is de winter afgelopen, het teken voor de mannetjes om hun vrouwtje op te sporen

de mannetjes maken hun geluid weer, zodra de vrouwtjes het herkennen, glijden ze er op af, wand de zorgliefde is zo groot dat als hun kleintje overleden is ze een ander kindje zoeken om voor te zorgen.

de vrouwtjes braken nu het voedsel op dat ze de hele winter hebben verzameld, om hun jongen van te laten groeien.

gelukkig zijn de meeste diertjes gezond, en gaan ze nu terug naar de moeder, hoewel de pinguins als paartje elkaar nooit zullen verlaten. de kindjes kunnen niet te lang van hun eerste blik op de wereld genieten, ze moeten gouw weer terug naar hun warme holletje bij mama.

van deze kindjes is geen moeder terug gekeert, zij zijn verdwaald in hun zoektocht, en op de vlucht voor de kindloze moeders, die vaak het kindje vertrappen in hun gevecht om voor het kind te zorgen met andere moeders.
deze dieren zijn nu verdwaald, het zal niet lang duren voor dat de kou hun eerste slachtoffers eist.....

hiermee vertrekken we uit het koude zuiden, en gaan terug naar huis om lekker op te warmen.

ik hoop dat jullie het leuk vonden, en een reactie is altijd welkom.

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!

Bericht veranderd door: caspar1995 - Zondag, 27 Feb 2011, 10:24
Berichtharstikke bedankt, ik wacht daar ook zo op, want dat hebben de leeuwen + gemsbokken een super mooie skin!
neej, ik weet niet eens hoe dat moet, ik heb wel andere truukjes hoor :D
en in het begin plaats ik de dieren natuurlijk wel zo, dat ze in groepjes staan, (de leeuwen beneden en de gemsbokken op de zandduinen. :D
echt leuk dat je zo snel hebt gereageert!

Added (26 Feb 2011, 19:41)
---------------------------------------------
Pinguin Fortune

Het is parings seisoen op de Zuid Pool, duizenden Keizer pinguins komen bij elkaar om hun volgende generatie op gang te helpen.

Het uitzoeken van een vrouwtje is niet gemakkelijk, iedere pinguin maakt zijn eigen geluid, als ene vrouwtje het geluid aanspreekt loopt zij naar haar mannetje
de band is dan vrijwel meteen erg hecht, ze verwikkelen zich meteen in elkaar.

hiermee kan de paring beginnen.

de bevalling van het ei kost het vrouwtje zoveel moeite, dat het broeden aan het amnnetje word overgelaten,
het ei moet wel overgebracht worden, met tempraturen on de 50 graden onder nul kan het in deze korte tijd dood vriezen.
daarom moet het snel gebeurenl, al zijn deze dieren niet zo heel handig

de winter op antartica breekt aan en daarom vertrekken de vrouwtjes, en worden de mannetjes achter gelaten

het is in het begin wat onwennig, maar al gouw springen de eerste dieren in het water.

de dieren zullen pas na de winter weer terug keren, als de eiren zijn uitgekomen

de zon zal de hele winter niet opkomen en de tempratuur daalt enorm

daarom kruipen de mannetjes masaal dicht tegen elkaar aan, mannetjes pinguins zijn gedure deze piriode bijzonder vriendelijk, dat moet ook wel, want met deze tempraturen en de schurende wind, kun je je geen gaten veroorloven
elk mannetje porbeert zich naar binnen te wringen, zo komt elk mannetje eens aan de buiten kant te staan en elke binnen in.

de lange winte is bijna voorbij, en de manntjes hebben bijna de zwaarste winter op aarde overleefd (de winter is zwaar en ze hebben hem bijna overleefd)

de vrouwtjes keren terug!
hiermee is de winter afgelopen, het teken voor de mannetjes om hun vrouwtje op te sporen

de mannetjes maken hun geluid weer, zodra de vrouwtjes het herkennen, glijden ze er op af, wand de zorgliefde is zo groot dat als hun kleintje overleden is ze een ander kindje zoeken om voor te zorgen.

de vrouwtjes braken nu het voedsel op dat ze de hele winter hebben verzameld, om hun jongen van te laten groeien.

gelukkig zijn de meeste diertjes gezond, en gaan ze nu terug naar de moeder, hoewel de pinguins als paartje elkaar nooit zullen verlaten. de kindjes kunnen niet te lang van hun eerste blik op de wereld genieten, ze moeten gouw weer terug naar hun warme holletje bij mama.

van deze kindjes is geen moeder terug gekeert, zij zijn verdwaald in hun zoektocht, en op de vlucht voor de kindloze moeders, die vaak het kindje vertrappen in hun gevecht om voor het kind te zorgen met andere moeders.
deze dieren zijn nu verdwaald, het zal niet lang duren voor dat de kou hun eerste slachtoffers eist.....

hiermee vertrekken we uit het koude zuiden, en gaan terug naar huis om lekker op te warmen.

ik hoop dat jullie het leuk vonden, en een reactie is altijd welkom.

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 26 Feb 2011 om 19:41
chickboy
Datum: Zaterdag, 26 Feb 2011, 20:01 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Verzorger

YAY!!!!!!

nu mijn favoriete natuurserie in zt2 vorm, maaar ook nog mijn favoriete aflevering, voor mij kan het niet meer beter xD
maar volgensmij heb je twee keer dezelfde screen gebruikt, bij al die mannetjes op een kluitje...

BerichtYAY!!!!!!

nu mijn favoriete natuurserie in zt2 vorm, maaar ook nog mijn favoriete aflevering, voor mij kan het niet meer beter xD
maar volgensmij heb je twee keer dezelfde screen gebruikt, bij al die mannetjes op een kluitje...

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 26 Feb 2011 om 20:01
caspar1995
Datum: Zondag, 27 Feb 2011, 10:26 | Bericht # 14   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

haha, dat dacht ik al, keizer pinguins... waar is chickboy?
ik heb de 2x dezelfde screen gefixd en ik heb nog 2 foto's toegevoegd, die ik gister avond nog gemaakt heb :D

Berichthaha, dat dacht ik al, keizer pinguins... waar is chickboy?
ik heb de 2x dezelfde screen gefixd en ik heb nog 2 foto's toegevoegd, die ik gister avond nog gemaakt heb :D

Toegevoegd op 27 Feb 2011 om 10:26
ikbenvdh
Datum: Dinsdag, 01 Maa 2011, 06:45 | Bericht # 15   
ikbenvdh 
ZTSF Gegevens
Groep: Removed

goed gemaakt caspar! echt heel realistich.ga zo door.schatige baby pinguins.
Berichtgoed gemaakt caspar! echt heel realistich.ga zo door.schatige baby pinguins.

Bericht getypt door - ikbenvdh
Toegevoegd op 01 Maa 2011 om 06:45
jeffrey
Datum: Dinsdag, 01 Maa 2011, 15:59 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

even een klein dingetje bij de lion dessert klopt niet alles want er staan wat planten die niet in Afrika voor komen maar in Amerika dus............. misschien een puntje om op te letten maar verder wel heel mooi allemaal!

Always look on the bright side of life!
Berichteven een klein dingetje bij de lion dessert klopt niet alles want er staan wat planten die niet in Afrika voor komen maar in Amerika dus............. misschien een puntje om op te letten maar verder wel heel mooi allemaal!

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 01 Maa 2011 om 15:59
ZebraZappo
Datum: Woensdag, 30 Maa 2011, 17:21 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

waaaaaauuuuuuuuuuuw jij bent hier echt suuuuuuuuuper goed in. vooral de lion dessert vind ik knap gedaan met die gemsbokken :D :D :D

Hipsters 4ever
Berichtwaaaaaauuuuuuuuuuuw jij bent hier echt suuuuuuuuuper goed in. vooral de lion dessert vind ik knap gedaan met die gemsbokken :D :D :D

Bericht getypt door - ZebraZappo
Toegevoegd op 30 Maa 2011 om 17:21
caspar1995
Datum: Woensdag, 30 Maa 2011, 20:04 | Bericht # 18   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

thanks, zebrazappo,

mensen, ik ben al een tijd geleden begonnen met The Battle of The Chimpanchee, maar mijn Zoo tycoon doet het steeds niet....

Berichtthanks, zebrazappo,

mensen, ik ben al een tijd geleden begonnen met The Battle of The Chimpanchee, maar mijn Zoo tycoon doet het steeds niet....

Toegevoegd op 30 Maa 2011 om 20:04
btjeetje
Datum: Donderdag, 31 Maa 2011, 15:05 | Bericht # 19   
btjeetje 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

WAUW! erg leuk bedacht je bent hier echt goed in! echt mooi gedaan!!
maar als ik het mag vragen hoe kom je aan dat mooie water??
Maar echt geweldig leuk vooral dat pinquin verhaal ga zo door!!
BerichtWAUW! erg leuk bedacht je bent hier echt goed in! echt mooi gedaan!!
maar als ik het mag vragen hoe kom je aan dat mooie water??
Maar echt geweldig leuk vooral dat pinquin verhaal ga zo door!!

Bericht getypt door - btjeetje
Toegevoegd op 31 Maa 2011 om 15:05
caspar1995
Datum: Donderdag, 31 Maa 2011, 16:12 | Bericht # 20   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

@bjeetje, hartstikke bedankt, dit motiveert me echt weer, dat water heb jij ook, als je in het menu op opties drukt, kun je de datails veranderen, als je het water detail op het hoogst zet heb jij dat water ook ;)

Bericht@bjeetje, hartstikke bedankt, dit motiveert me echt weer, dat water heb jij ook, als je in het menu op opties drukt, kun je de datails veranderen, als je het water detail op het hoogst zet heb jij dat water ook ;)

Toegevoegd op 31 Maa 2011 om 16:12
Search:

Hosted by uCoz