Datum: Donderdag, 31 Maa 2011, 18:04 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
oooooooooooh ik vind het echt heel zielig voor je dat zoo tycoon het niet doet maar blijf optimistisch en ik hoop dat zt2 het snel weer doet. en trouwens voor inspiratie kun je misschien THE BIG WILDEBEAST MIGRATION doen als zt2 het weer doet Hipsters 4ever
Datum: Donderdag, 31 Maa 2011, 21:05 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Ik heb ook een sugestie Caspar, Ik vind het namelijk erg leuk dat je deze serie in Zt2 maakt.
Als je het deel met de Ijsbeer en de walrussen zou kunnen maken zou ik het echt geweldig vinden. Ik weet dat het moeilijk is, maar ik denk eigenlijk dat je dat wel kan.. http://www.youtube.com/watch?v=v6iDtvGbIOU
Datum: Donderdag, 31 Maa 2011, 22:03 | Bericht # 24
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
@diertjee, haha , dat is grappig, ik was daar al aan begonnen, maar ik dacht, 2 ijs-dingen achter elkaar, dat is toch wel wat te vele van het goeien, dus toen dacht ik, dan doe ik hier eerst een jungle van chimpanchees door heen, maar misschien doe ik dat wel eerst
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ooh nie erg hooor jij moet gewoon doen wat je leuk wind. Doet je zt2 het trouwens weer want ik verlang hevig naar een nieuwe planet earth Hipsters 4ever
Datum: Donderdag, 19 Mei 2011, 20:09 | Bericht # 29
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
??? hoor ik daar geluid? ja het is caspar die eindelijk een vervolg op planet earth travels maakt!!
vandaag zijn we in de afrikaanse Jungle.
deze groep Chimpansees zien er niet alleen gevaarlijk uit, maar zijn ook met heel erg veel.
met een groep van rond 50 zijn zij een van grootste groepen ooit waargenomen. alle mannetjes zijn uitgerukt. chimpansees zijn territoriaal, en zijn berijd daarvoor te vechten
AAAG! AAG! , een vreemde chimpansees. de troep spitst hun oren.
hier loopt de grens van hun territorium, vanaf nu zijn alle chimpanchee's doodstil.
elk spoor word opgemerkt en geduldig onderzocht
de leider is bij de groep aangekomen, en onderzoekt de groep, ze weten immers niet hoe groot de rivaliserende groep is.
de groep maakt zich op voor de aanval
de aanval is geopend
er word wild tegen boomstronken geslagen om de vijand te intimideren
de groep was zich er totaal niet van bewost en slaat hals overkop op de vlucht.
een vrouwtje word aangevallen, het is een agressiefe aanval, ze heeft geluk het te overleven.
maar niet iedereen heeft zoveel geluk....
na de aanval vind iets gruwelijks plaats, een kleintje is gedood, en word opgegeten door de groep. misschien een buitenkans om extra eiwitten binnen te krijgen, maar misschien als overwinning voor alle leden.
dat was het weer, ik hoop dat jullie genoten hebben
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht veranderd door: caspar1995 - Zondag, 29 Mei 2011, 17:06