ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
echt mooi gemaakt !! ik ben echt jaloers. Die ingang heb je ook mooi gedaan. Welke downloads heb je gebruikt? heb je een reskin versie van die cheeta?? Gr Aap95
Datum: Zaterdag, 28 Mei 2011, 20:23 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Quote (ikbenvdh)
btjeetje de kikkers zijn niet blij geef ze meer water
Die kikkers zijn gewoon mislukt, dat doen ze bij mij ook, hoeveel eten of water je ze ook geeft die beesten blijven zeiken dat is een fout van de ontwerper, ik heb ze maar verwijderd.
Leuke zoo! Ik ben jaloers, ik kan dat overdekte gedoe nooit goed maken... die downloads werken niet goed bij mij ofzo
Datum: Zaterdag, 25 Jun 2011, 19:40 | Bericht # 19
btjeetje
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Dankje wel! Ik ben een tijdje gestopt met zt2 dus daarom hebben jullie niks meer van me gehoord maar ik overweeg er weer mee bezig te zijn. Ik heb het ook heel druk gehad met school net ook een toetsweek maar over 2 dagen heb ik zomervakantie dus heb ik alle tijd:D En heel erg bedankt voor jullie berichtjes. en ja die kikkers zijn idd heel irixD
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vond je andere update's zelf wat mooier. Want die waren echt super gebouwd. Dit ook hoor, maar net iets onder het niveau van de vorige update's. Je hebt naast het pad lekker veel beplanting. Ook leuk dat je soms iets natuur tussen het verblijf en het pad neerzet. Het is echt super . Ga zo door Groetjes Niels