Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 09:27 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind het realistische verblijven door die beplanting en zo maar inderdaad in je eerste update vind ik dat er inderdaad wat meer beplanting moet komen in het verblijf van de gemsbokken, misschien kan je meerdere dieren in dat verblijf zetten want dat gaat zeker en je kan ook een kleine water plas neerzetten, in je de update vind ik het tof dat je het verblijf van de cheeta zo mooi omgeven hebt met gebouwen, nu is het een binnenkoer geworden, ook vind ik het watervalletje bij de Afrikaanse sporenschilpad mooi staan in het verlijf!
groetjes tinetjeee
Bericht veranderd door: tinetjeee - Donderdag, 30 Jun 2011, 09:28
Added (24 Jul 2011, 01:23) --------------------------------------------- I like the way you designed the gemsbok exhibit the way the rocks separate the fence it looks like something you would see in a real zoo
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ziet er mooi uit, vooral het cheetahverblijf. Alleen wel een tip: misschien is het slim om de waterval in dat verblijf te 'ommuren' met stenen van Snowleo. Gewoon op de schuine zijde/rand van de bult van de waterval die stenen plaatsen en alleen de waterval zelf(het vallende water dus) vrijlaten van de stenen. Ik vind dat het altijd een spectaculair effect hebben en het maakt het sowieso realistischer! Gemsbokkenverblijf is ook leuk gedaan, alleen jammer dat het op sommige plekken kaal is, misschien meer beplating of zoals al gesuggereerd is een ander diersoort bijv Zebra's.