dierenpark fantasia
btjeetje
Datum: Donderdag, 03 Maa 2011, 17:52 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
DIERENPARK FANTASIA de is mijn nieuwste park ik hoop dat jullie het mooi vinden tips en reacties zijn altijd welkom dit is de eerste update: logo:
ingang:
terariums:
uilenverblijf:
Bericht veranderd door: btjeetje - Donderdag, 03 Maa 2011, 17:59
ikbenvdh
Datum: Vrijdag, 04 Maa 2011, 07:34 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Removed
btjeetje de kikkers zijn niet blij geef ze meer water
Bericht btjeetje de kikkers zijn niet blij geef ze meer water Bericht getypt door - ikbenvdh Toegevoegd op 04 Maa 2011 om 07:34
jeffrey
Datum: Zaterdag, 05 Maa 2011, 19:21 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Curator
misschien kun je de terrariums een dak geven het zou zelfs nog mooier zijn als je er zelfs een speciaal gebouw voor bouwd maar verder een super mooie zoo!
Always look on the bright side of life!
Bericht misschien kun je de terrariums een dak geven het zou zelfs nog mooier zijn als je er zelfs een speciaal gebouw voor bouwd maar verder een super mooie zoo! Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 05 Maa 2011 om 19:21
daan891
Datum: Zondag, 06 Maa 2011, 09:29 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hoe doe je een terrarium met die binnen verblijfen en die uillen. En hoe doe je dat gaas heb je daar een download voor kan iemand mij die dan geven en welke zoo tycoon je ervoor nodig hebt.
Bericht Hoe doe je een terrarium met die binnen verblijfen en die uillen. En hoe doe je dat gaas heb je daar een download voor kan iemand mij die dan geven en welke zoo tycoon je ervoor nodig hebt. Bericht getypt door - daan891 Toegevoegd op 06 Maa 2011 om 09:29
btjeetje
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 18:22 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
dankje voor jullie reacties. srry kon niet eerder reageren was op vakantie. mr srry ik weet nie meer waar ik die downloads vandaan heb srry.Added (13 Maa 2011, 18:22) --------------------------------------------- hier is de nieuwe update van mijn park:
nog een aantal plaatjes van mijn uilenverblijf
het verblijf van de gemboksen
Bericht dankje voor jullie reacties. srry kon niet eerder reageren was op vakantie. mr srry ik weet nie meer waar ik die downloads vandaan heb srry.Added (13 Maa 2011, 18:22) --------------------------------------------- hier is de nieuwe update van mijn park:
nog een aantal plaatjes van mijn uilenverblijf
het verblijf van de gemboksen
Bericht getypt door - btjeetje Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 18:22
IK
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 18:50 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Dit is best mooi, vooral bij de gemsbokken. De reskins maken de omgeving perfect. Alleeen zie ik niet veel bij de uilen.
Bericht Dit is best mooi, vooral bij de gemsbokken. De reskins maken de omgeving perfect. Alleeen zie ik niet veel bij de uilen. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 18:50
btjeetje
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 19:01 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
bedankt voor je reactie!
Bericht bedankt voor je reactie! Bericht getypt door - btjeetje Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 19:01
Jorrit
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 19:01 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
Tip: misschien bij de gemsbokken wat meet beplanting of rotsen, het is een beetje kaal nu. misschien is het ook wel leuk om bijv. zebra's ofzow erbij te doen . Voor de rest ziet het er leuk uit, vooral bij de uilen met die planten .
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel Ingame photographer
Bericht Tip: misschien bij de gemsbokken wat meet beplanting of rotsen, het is een beetje kaal nu. misschien is het ook wel leuk om bijv. zebra's ofzow erbij te doen . Voor de rest ziet het er leuk uit, vooral bij de uilen met die planten . Bericht getypt door - Jorrit Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 19:01
btjeetje
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 19:02 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
THNX! ook bedankt voor de tip
Bericht THNX! ook bedankt voor de tip Bericht getypt door - btjeetje Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 19:02
nielsorka
Datum: Dinsdag, 22 Maa 2011, 17:43 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
leuk gedaan de gemboksen hebben lekker veel ruimte erg leuk gedaan ik smacht naar de volgende update
he zoo tycoon fans
Bericht leuk gedaan de gemboksen hebben lekker veel ruimte erg leuk gedaan ik smacht naar de volgende update Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 22 Maa 2011 om 17:43