Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoos van de Wereld
yu707yu
Datum: Zondag, 03 Mei 2009, 16:52 | Bericht # 21   
yu707yu 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

mooie zoo :D
Berichtmooie zoo :D

Bericht getypt door - yu707yu
Toegevoegd op 03 Mei 2009 om 16:52
raymondhoek
Datum: Zondag, 03 Mei 2009, 22:04 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Quote (yu707yu)

Wij hebben een regel op dit soort berichten.
Het ZTSF ziet graag berichten die ondersteunt worden (dus waarom je iets mooi of leuk vind).
Want met dit soort super kleine berichten kunnen we weinig.

Bekijk vooral eens de forum regels...

Nu weer ontopic:
Hele mooie dierentuin.
Ik ben vooral onder de indruk van je stokstaartjes verblijf, echt heel erg mooi.
Ook ben ik blij te zien dat je planten buiten je verblijven hebt geplaatst, helemaal toppie gewoon
Ik wacht alleen nog op een krokodillen verblijf :p
Dus mocht je nog ideeën willen ^_^

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht
Quote (yu707yu)

Wij hebben een regel op dit soort berichten.
Het ZTSF ziet graag berichten die ondersteunt worden (dus waarom je iets mooi of leuk vind).
Want met dit soort super kleine berichten kunnen we weinig.

Bekijk vooral eens de forum regels...

Nu weer ontopic:
Hele mooie dierentuin.
Ik ben vooral onder de indruk van je stokstaartjes verblijf, echt heel erg mooi.
Ook ben ik blij te zien dat je planten buiten je verblijven hebt geplaatst, helemaal toppie gewoon
Ik wacht alleen nog op een krokodillen verblijf :p
Dus mocht je nog ideeën willen ^_^

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 03 Mei 2009 om 22:04
xJur
Datum: Zondag, 03 Mei 2009, 22:50 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Parkeerhulp

Je maakt heel erg mooi gebruik van de rotsmuren, maar bij sommige verblijven is het mooier om niet te doen bijvoorbeeld bij de schildpadden.
Misschien de volgende keer een gemengd verblijf? :)

"Burgers zoo, een reis om de wereld in 1 dag"
BerichtJe maakt heel erg mooi gebruik van de rotsmuren, maar bij sommige verblijven is het mooier om niet te doen bijvoorbeeld bij de schildpadden.
Misschien de volgende keer een gemengd verblijf? :)

Bericht getypt door - xJur
Toegevoegd op 03 Mei 2009 om 22:50
yu707yu
Datum: Maandag, 04 Mei 2009, 13:59 | Bericht # 24   
yu707yu 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

heey mooie zoo.

vooral dat je gebruikt maakt van de rotsmuuren (ik wil ze zelf ook !!!)
:D

Berichtheey mooie zoo.

vooral dat je gebruikt maakt van de rotsmuuren (ik wil ze zelf ook !!!)
:D

Bericht getypt door - yu707yu
Toegevoegd op 04 Mei 2009 om 13:59
Fred
Datum: Zaterdag, 23 Mei 2009, 21:19 | Bericht # 25   
Fred 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Prachtig park met lekker veel verschillende soorten dieren
(wat een hoop reuzenschildpadden, zeg!)
Je gebruikt de rotshekken goed, de verblijven zien er erg natuurlijk uit
maar gebruik ze niet al te veel, dan is het speciale er af ;)
BerichtPrachtig park met lekker veel verschillende soorten dieren
(wat een hoop reuzenschildpadden, zeg!)
Je gebruikt de rotshekken goed, de verblijven zien er erg natuurlijk uit
maar gebruik ze niet al te veel, dan is het speciale er af ;)

Bericht getypt door - Fred
Toegevoegd op 23 Mei 2009 om 21:19
Wiene
Datum: Zondag, 24 Mei 2009, 16:57 | Bericht # 26   
Wiene 
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Mooie verblijven hoor! ga zo door!
BerichtMooie verblijven hoor! ga zo door!

Bericht getypt door - Wiene
Toegevoegd op 24 Mei 2009 om 16:57
Eran
Datum: Dinsdag, 02 Jun 2009, 14:48 | Bericht # 27   
Eran 
ZTSF Gegevens

Banned member
Vrijwilliger

WOWOWOWOWOWOWOW!!!! How do you make so beautiful zoos??
BerichtWOWOWOWOWOWOWOW!!!! How do you make so beautiful zoos??

Bericht getypt door - Eran
Toegevoegd op 02 Jun 2009 om 14:48
qwikkie
Datum: Vrijdag, 12 Jun 2009, 17:55 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Kassa Medewerker

Ik heb ff een zoo(i)tje tussen door gemaakt. De vorigen ga ik nog wel eens mee verder ;)

~Arabian Night Zoo~

Deze zoo staat, zoals de naam al doet vermoeden, in het thema: ARABIË. Verder is er niet veel over te zeggen. Kijk zelf maar!

Bij binnenkomst loop je meteen de (kleine versie van de) Taj Mahal tegemoet

Als je naar rechts loopt, kom je aan de rechterkant de Lesser Civets tegen. Een leuk, niet al te groot verblijfje voor deze kleine diertjes

Vervolgens kom je uit op een splitsing waar je, wanneer je naar rechts gaat, een goed zicht hebt op de Indian Grey Mongooses. Een speels aangelegd verblijf met heuvels, watervalletjes en hier en daar een paar planten

Als je dat pad volgt, kom je langs het bavianeneiland met Hamadryas Baboons. Een goed begroeid eiland dat plaats bied aan een grote groep bavianen. Op dit moment leven er ongeveer 15 ;)

Iets verderop heb je aan de rechterkant het verblijf van de Persian Fallow Deers

En als je de andere kant op kijkt, zie het verblijf van de Baluchistan Bears. Een heuvelachtig verblijf met een waterval en veel bomen. De waterval zit trouwens aan de andere kant van het verblijf ;)

Nog iets verderop het je het verblijfje van de Smooth Coated Otters. Een leuk verblijfje met onderwaterzicht

Na een stukje te hebben gelopen kom je langs een woestijnverblijf met 2 diersoorten, namelijk de Arabian Horses en de Arabian Partridges

Na dit verblijf loop je naar beneden en zie je een grote ruit, waar je een prachtig onderwaterzicht hebt. Hierin zwemmen de Beluga Strugeons

Vervolgens kom je uit op dit prachtig aangelegd plein. Hierin kom je zeker tot rust!

Na tot rust te zijn gekomen loop je veer verder en kom je langs het verblijf voor de Arabian Wolves. Een dichtbegroeid verblijf waar de dieren zich goed kunnen verbergen, maar de bezoekers toch nog een hoop te zien hebben

Vervolgens loop je weer naar beneden waar je aan de linkerkant een mooi onderwaterzicht hebt op de Indus River Dolphins…

…en aan de rechter kant een verblijfje hebt voor een paar Sindh Ibexes

Daarna kom je weer een grote ruit tegen, waar je goed onderwater kan kijken bij de Caspian Seals. Een groot verblijf met een stukje land en een rotseiland. Ook zijn er veel planten waar de dieren zich in kunnen verstoppen

Je gaat weer omhoog waar je uitkomt op dit eetpleintje…[i]

[i]…van waaruit je een mooi zicht hebt op het landstukje van de zeeleeuwen

Als je daarna naar rechts gaat kom je nog een apeneiland tegen. Hierop leven de magots

En verderop aan de linkerkant het verblijf van de Blanford’s Foxes. Een leuk verblijf met ook een waterval en een heleboel beplanting. Ze hebben ook een grot waar ze in kunnen schuilen

Aan de andere kant zie je het verblijf van de Black Storks

Dit was de zoo alweer. Ik heb nog een overzichtfoto, maar geen plattegrond. Die was ik vergeten om te maken, en ik heb de zoo per ongeluk verwijderd. Dus je moet het maar ff hiermee doen :)

Als laatste heb ik nog een prijsvraag voor jullie. Het is geen makkelijke. Als je het goed hebt, mag JIJ kiezen wat het thema van mijn volgende zoo wordt!
De vraag: Hoeveel leveren deze ballonnen op? Ik geef jullie alvast een tip: ze kosten 250 euro per stuk ;)

Ik hoop dat jullie genoten hebben en tot de volgende zoo, die 1 van jullie mag bepalen!

###EDIT### (Raymond)
Plaatjes zichtbaar gemaakt.

Noem mij maar gewoon Tom ;)

Mijn showroom topic
Mijn zoofoto topic

Bericht veranderd door: raymondhoek - Vrijdag, 12 Jun 2009, 19:24
BerichtIk heb ff een zoo(i)tje tussen door gemaakt. De vorigen ga ik nog wel eens mee verder ;)

~Arabian Night Zoo~

Deze zoo staat, zoals de naam al doet vermoeden, in het thema: ARABIË. Verder is er niet veel over te zeggen. Kijk zelf maar!

Bij binnenkomst loop je meteen de (kleine versie van de) Taj Mahal tegemoet

Als je naar rechts loopt, kom je aan de rechterkant de Lesser Civets tegen. Een leuk, niet al te groot verblijfje voor deze kleine diertjes

Vervolgens kom je uit op een splitsing waar je, wanneer je naar rechts gaat, een goed zicht hebt op de Indian Grey Mongooses. Een speels aangelegd verblijf met heuvels, watervalletjes en hier en daar een paar planten

Als je dat pad volgt, kom je langs het bavianeneiland met Hamadryas Baboons. Een goed begroeid eiland dat plaats bied aan een grote groep bavianen. Op dit moment leven er ongeveer 15 ;)

Iets verderop heb je aan de rechterkant het verblijf van de Persian Fallow Deers

En als je de andere kant op kijkt, zie het verblijf van de Baluchistan Bears. Een heuvelachtig verblijf met een waterval en veel bomen. De waterval zit trouwens aan de andere kant van het verblijf ;)

Nog iets verderop het je het verblijfje van de Smooth Coated Otters. Een leuk verblijfje met onderwaterzicht

Na een stukje te hebben gelopen kom je langs een woestijnverblijf met 2 diersoorten, namelijk de Arabian Horses en de Arabian Partridges

Na dit verblijf loop je naar beneden en zie je een grote ruit, waar je een prachtig onderwaterzicht hebt. Hierin zwemmen de Beluga Strugeons

Vervolgens kom je uit op dit prachtig aangelegd plein. Hierin kom je zeker tot rust!

Na tot rust te zijn gekomen loop je veer verder en kom je langs het verblijf voor de Arabian Wolves. Een dichtbegroeid verblijf waar de dieren zich goed kunnen verbergen, maar de bezoekers toch nog een hoop te zien hebben

Vervolgens loop je weer naar beneden waar je aan de linkerkant een mooi onderwaterzicht hebt op de Indus River Dolphins…

…en aan de rechter kant een verblijfje hebt voor een paar Sindh Ibexes

Daarna kom je weer een grote ruit tegen, waar je goed onderwater kan kijken bij de Caspian Seals. Een groot verblijf met een stukje land en een rotseiland. Ook zijn er veel planten waar de dieren zich in kunnen verstoppen

Je gaat weer omhoog waar je uitkomt op dit eetpleintje…[i]

[i]…van waaruit je een mooi zicht hebt op het landstukje van de zeeleeuwen

Als je daarna naar rechts gaat kom je nog een apeneiland tegen. Hierop leven de magots

En verderop aan de linkerkant het verblijf van de Blanford’s Foxes. Een leuk verblijf met ook een waterval en een heleboel beplanting. Ze hebben ook een grot waar ze in kunnen schuilen

Aan de andere kant zie je het verblijf van de Black Storks

Dit was de zoo alweer. Ik heb nog een overzichtfoto, maar geen plattegrond. Die was ik vergeten om te maken, en ik heb de zoo per ongeluk verwijderd. Dus je moet het maar ff hiermee doen :)

Als laatste heb ik nog een prijsvraag voor jullie. Het is geen makkelijke. Als je het goed hebt, mag JIJ kiezen wat het thema van mijn volgende zoo wordt!
De vraag: Hoeveel leveren deze ballonnen op? Ik geef jullie alvast een tip: ze kosten 250 euro per stuk ;)

Ik hoop dat jullie genoten hebben en tot de volgende zoo, die 1 van jullie mag bepalen!

###EDIT### (Raymond)
Plaatjes zichtbaar gemaakt.

Bericht getypt door - qwikkie
Toegevoegd op 12 Jun 2009 om 17:55
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 12 Jun 2009, 20:41 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Wat een leuke Arabische zoo en aparte dieren vind ik. De verblijven zijn lekker vol gemaakt en ook que combintaties heel erg leuk en ook zeedieren erin. Mooi gedaan, mag ik raden: 1000 * 250= 250000
Zonnige groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtWat een leuke Arabische zoo en aparte dieren vind ik. De verblijven zijn lekker vol gemaakt en ook que combintaties heel erg leuk en ook zeedieren erin. Mooi gedaan, mag ik raden: 1000 * 250= 250000
Zonnige groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 12 Jun 2009 om 20:41
Terdo
Datum: Zaterdag, 13 Jun 2009, 15:24 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

Echt super mooie zoo!! Een paar vraagjes alleen... Hoe kom je aan dat aziatsche thema en dat hoge glas hek?
Ik denk dat de ballonen 150 x 250= 37500 opleveren. ;)

Always look on the bright side of life!
BerichtEcht super mooie zoo!! Een paar vraagjes alleen... Hoe kom je aan dat aziatsche thema en dat hoge glas hek?
Ik denk dat de ballonen 150 x 250= 37500 opleveren. ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 13 Jun 2009 om 15:24
Search:

Hosted by uCoz