Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoos van de Wereld
jarni
Datum: Zondag, 19 Jul 2009, 19:50 | Bericht # 41   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

ik denk dat de balonnen samen $62500 opbrengen.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Berichtik denk dat de balonnen samen $62500 opbrengen.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 19 Jul 2009 om 19:50
firecat
Datum: Zondag, 19 Jul 2009, 23:24 | Bericht # 42   
firecat 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Stagiaire

very good you make much better zoos than me mine are bad ^_^
i like the florida panther the most

firecat ^_^

Berichtvery good you make much better zoos than me mine are bad ^_^
i like the florida panther the most

firecat ^_^

Bericht getypt door - firecat
Toegevoegd op 19 Jul 2009 om 23:24
carlo
Datum: Woensdag, 19 Aug 2009, 17:14 | Bericht # 43   
carlo 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

hey
mooie zoo
Berichthey
mooie zoo

Bericht getypt door - carlo
Toegevoegd op 19 Aug 2009 om 17:14
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 19 Aug 2009, 17:42 | Bericht # 44   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Quote (carlo)
hey
mooie zoo

He Carlo,
Vertel waarom je deze zoo een mooie zoo vindt!! Dit betekent niks dus vertel waarom! Vind je de verblijven mooi, of de dieren en de omgeving?
Bedankt alvast en groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht
Quote (carlo)
hey
mooie zoo

He Carlo,
Vertel waarom je deze zoo een mooie zoo vindt!! Dit betekent niks dus vertel waarom! Vind je de verblijven mooi, of de dieren en de omgeving?
Bedankt alvast en groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 19 Aug 2009 om 17:42
carlo
Datum: Donderdag, 20 Aug 2009, 09:59 | Bericht # 45   
carlo 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

je maakt gwoon mooie verblijven niet van die vierkante blokken naast elkaar ( wat ik altijd doe)
en totaal plaatje is gewoon mooi
Berichtje maakt gwoon mooie verblijven niet van die vierkante blokken naast elkaar ( wat ik altijd doe)
en totaal plaatje is gewoon mooi

Bericht getypt door - carlo
Toegevoegd op 20 Aug 2009 om 09:59
stray14
Datum: Donderdag, 20 Aug 2009, 10:03 | Bericht # 46   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

really awesome zoos, the way how you using elevated paths is truly amazing

english isn't my main language
I♥love rats
Berichtreally awesome zoos, the way how you using elevated paths is truly amazing

Bericht getypt door - stray14
Toegevoegd op 20 Aug 2009 om 10:03
qwikkie
Datum: Vrijdag, 25 Sep 2009, 23:55 | Bericht # 47   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Kassa Medewerker

Na lang wachten ben ik weer met een nieuwe zoo :D
Deze keer heet het (héél orgineel…):

-Island Excursions- :P

Deze zoo staat helemaal in het teken van de Aziatische eilanden. Er is veel gebruik gemaakt van de nieuwe UXP: Island Excursions, gemaakt door Artifex.

De meeste verblijven zijn een soort eilandjes, die allemaal met elkaar verbonden zijn door middel van water. Hierdoor heb je toch het idee dat het allemaal verschillende verblijven zijn ;)

Genoeg gepraat, jullie willen natuurlijk foto’s zien, want die zeggen meer dan woorden ;)

We beginnen met een overzichtsfoto, zodat jullie alvast kunnen zien hoe het park eruitziet, en een beetje begrijpen hoe ik jullie het park laat zien.

Zo ziet de ingang eruit. Heel standaard, I know… Maar nu kunnen jullie wel zien hoe het park eruit ziet vanaf de grond.

Als je binnen bent, heb je aan de linkerkant meteen een zicht op het verblijf van de (dwergkasuarissen), die we later nog eens terug zien.

Aan de andere kant (rechts dus ;)) heb je het binnenverblijf van de dingiso en de Matchies boomkangaroe.

Vervolgens ga je een bruggetje over, en kan je een deel van het park zien.

Vervolgens ga je een kijkhut in, waar je het buitenverblijf van de boomkangaroes kunt zien.

Als je het de hut weer uitgaat, loop je naar beneden, om naar een onderwaterzicht te gaan, waar je de alen kunt bekijken, maar eerst kom je nog langs een punt waar je kunt kijken naar de bantengs en deSri Lanka axisherten. Later komen we hier nog op terug.

Voor de alen heb je een splitsing naar rechts en links. Wij nemen het linker pad, waar je uiteindelijk uitkomt bij het eiland van de gevlekte koeskoessen Dit eiland kan je, net als bij de boomkangaroes, bekijken door een kijkhut.

Vervolgens ga je weer over een bruggetje heen waarna je recht op een grote volière loopt. Hierin zitten de vuurrugfazanten, kroonduiven en palaupauwen. Door deze volière loopt een brug, die je aan de andere kant van de volière brengt (dùh.. :P), waar je de orang-oetans kan bekijken.

Dit pad is een doodlopend pad, en moet je dus terug. Inplaats van weer terug te gaan naar de koeskoessen, loop je rechtdoor, waar je het binnenverblijf ziet van deze leuke diertjes.

Als je het gebouw weer uitloopt, zie je aan de rechterkant het verblijf van de komodovaranen.

Iets verderop zie je het verblijf van de dwergkasuarissen nog een keer, maar dan een ander deel.

Nu we dat deel van de zoo hebben gehad, spoelen we even terug naar het bassin van de alen. Bzzzz bzzzz, bzzzz.

Voor de alen heb je een splitsing naar rechts en links.

Hier gaan we nu niet links maar rechts. Meteen na de afslag heb je links het verblijf van de Visaya wrattenzwijnen.

Aan de rechterkant licht het eiland van de kuifgibbons.

Op en gegeven moment kom je weer uit bij een kijkhut, dit keer die van orang-oetans.

Als je de hut weer uitloopt, kom je bij het binnenverblijf van de gibbons (rechts) en orang-oetans (links)

Vervolgens kom je, als je naar links kijkt, het verblijf van de Maleise beren tegen. Ook deze dieren hebben een binnenverblijf die je kan bekijken.

Als je nog verder loopt, kom je uit bij nog een uitkijkpunt van de bantengs en axisherten.

Dit is tevens de laatste foto van deze zoo. Zoals jullie misschien al gezien hebben, heb ik bij (bijna) ieder dier de site gezet waar je hem kan downloaden (klik op de naam van het dier)

Ik hoop dat jullie genoten hebben en tot de volgende zoo, die hopelijk niet te lang op zich laat wachten ;)

Wie wil dat deze zoo te download komt, hoeft het maar te zeggen, dan zal ik heb opsturen naar ZT.nl, ZTW en ZTSF

Noem mij maar gewoon Tom ;)

Mijn showroom topic
Mijn zoofoto topic

BerichtNa lang wachten ben ik weer met een nieuwe zoo :D
Deze keer heet het (héél orgineel…):

-Island Excursions- :P

Deze zoo staat helemaal in het teken van de Aziatische eilanden. Er is veel gebruik gemaakt van de nieuwe UXP: Island Excursions, gemaakt door Artifex.

De meeste verblijven zijn een soort eilandjes, die allemaal met elkaar verbonden zijn door middel van water. Hierdoor heb je toch het idee dat het allemaal verschillende verblijven zijn ;)

Genoeg gepraat, jullie willen natuurlijk foto’s zien, want die zeggen meer dan woorden ;)

We beginnen met een overzichtsfoto, zodat jullie alvast kunnen zien hoe het park eruitziet, en een beetje begrijpen hoe ik jullie het park laat zien.

Zo ziet de ingang eruit. Heel standaard, I know… Maar nu kunnen jullie wel zien hoe het park eruit ziet vanaf de grond.

Als je binnen bent, heb je aan de linkerkant meteen een zicht op het verblijf van de (dwergkasuarissen), die we later nog eens terug zien.

Aan de andere kant (rechts dus ;)) heb je het binnenverblijf van de dingiso en de Matchies boomkangaroe.

Vervolgens ga je een bruggetje over, en kan je een deel van het park zien.

Vervolgens ga je een kijkhut in, waar je het buitenverblijf van de boomkangaroes kunt zien.

Als je het de hut weer uitgaat, loop je naar beneden, om naar een onderwaterzicht te gaan, waar je de alen kunt bekijken, maar eerst kom je nog langs een punt waar je kunt kijken naar de bantengs en deSri Lanka axisherten. Later komen we hier nog op terug.

Voor de alen heb je een splitsing naar rechts en links. Wij nemen het linker pad, waar je uiteindelijk uitkomt bij het eiland van de gevlekte koeskoessen Dit eiland kan je, net als bij de boomkangaroes, bekijken door een kijkhut.

Vervolgens ga je weer over een bruggetje heen waarna je recht op een grote volière loopt. Hierin zitten de vuurrugfazanten, kroonduiven en palaupauwen. Door deze volière loopt een brug, die je aan de andere kant van de volière brengt (dùh.. :P), waar je de orang-oetans kan bekijken.

Dit pad is een doodlopend pad, en moet je dus terug. Inplaats van weer terug te gaan naar de koeskoessen, loop je rechtdoor, waar je het binnenverblijf ziet van deze leuke diertjes.

Als je het gebouw weer uitloopt, zie je aan de rechterkant het verblijf van de komodovaranen.

Iets verderop zie je het verblijf van de dwergkasuarissen nog een keer, maar dan een ander deel.

Nu we dat deel van de zoo hebben gehad, spoelen we even terug naar het bassin van de alen. Bzzzz bzzzz, bzzzz.

Voor de alen heb je een splitsing naar rechts en links.

Hier gaan we nu niet links maar rechts. Meteen na de afslag heb je links het verblijf van de Visaya wrattenzwijnen.

Aan de rechterkant licht het eiland van de kuifgibbons.

Op en gegeven moment kom je weer uit bij een kijkhut, dit keer die van orang-oetans.

Als je de hut weer uitloopt, kom je bij het binnenverblijf van de gibbons (rechts) en orang-oetans (links)

Vervolgens kom je, als je naar links kijkt, het verblijf van de Maleise beren tegen. Ook deze dieren hebben een binnenverblijf die je kan bekijken.

Als je nog verder loopt, kom je uit bij nog een uitkijkpunt van de bantengs en axisherten.

Dit is tevens de laatste foto van deze zoo. Zoals jullie misschien al gezien hebben, heb ik bij (bijna) ieder dier de site gezet waar je hem kan downloaden (klik op de naam van het dier)

Ik hoop dat jullie genoten hebben en tot de volgende zoo, die hopelijk niet te lang op zich laat wachten ;)

Wie wil dat deze zoo te download komt, hoeft het maar te zeggen, dan zal ik heb opsturen naar ZT.nl, ZTW en ZTSF

Bericht getypt door - qwikkie
Toegevoegd op 25 Sep 2009 om 23:55
Ituri
Datum: Zaterdag, 26 Sep 2009, 01:06 | Bericht # 48   
Ituri 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Very nice. I like how your zoo had a cohesive theme with it being Island animals. One question, what all do you have in the walkthrough aviary?
BerichtVery nice. I like how your zoo had a cohesive theme with it being Island animals. One question, what all do you have in the walkthrough aviary?

Bericht getypt door - Ituri
Toegevoegd op 26 Sep 2009 om 01:06
C-Rex
Datum: Zaterdag, 26 Sep 2009, 04:04 | Bericht # 49   
C-Rex 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Wow! Ontzagwekkende dierentuinen! De vooral Excursies van het Eiland. Het heeft een verbazend gebruik van gebladerte.

[IMG]http://i179.photobucket.com/albums/w289/hupdo/Spinosaurusbanner.jpg[/IMG]
[URL=http://img29.imageshack.us/i/spine.jpg/][IMG]http://img29.imageshack.us/img29/1327/spine.jpg[/IMG][/URL
BerichtWow! Ontzagwekkende dierentuinen! De vooral Excursies van het Eiland. Het heeft een verbazend gebruik van gebladerte.

Bericht getypt door - C-Rex
Toegevoegd op 26 Sep 2009 om 04:04
mstickmanp
Datum: Zaterdag, 26 Sep 2009, 07:20 | Bericht # 50   
mstickmanp 
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Wow!!!! This zoo looks amazing!!! The layout is fantastic and I like how you incorporate water into the whole zoo.
BerichtWow!!!! This zoo looks amazing!!! The layout is fantastic and I like how you incorporate water into the whole zoo.

Bericht getypt door - mstickmanp
Toegevoegd op 26 Sep 2009 om 07:20
Search:

Hosted by uCoz