Datum: Zaterdag, 06 Aug 2011, 13:50 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik vind het bij deze update minder dat je de zoo wall kunt zien die had je misschien wel weg kunnen werken ik vind dat je zoo's er toch leuker uitzien dat de tripjes dus mijn stem gaat voor de zoo's hopelijk heb je hier iets aan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Heb alle paginas net doorgelezen. vind het er goed uitzien. je verhalen zijn naar mijn mening erg leuk bedacht. vind alleen wel je dierentuinverhaal leuker als je tripjes.
Datum: Woensdag, 24 Aug 2011, 21:20 | Bericht # 45
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik heb nog even alle tripjes doorgekeken en ze zagen er heel mooi uit. Maar ik vond deze update wat minder goed als je het vergelijkt met je andere tripjes. ik hoop dat je nu weer je zoo laat zien omdat ik die er erg mooi uit vond zien. Niels
Datum: Zaterdag, 24 Dec 2011, 13:16 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
DE HOUTENSE STREEKKRANT
TOPJOB! er is een groot stuk land vrijgemaakt en een beginnende zoo heeft zich daar gevestigd. Ze richten zich vooral op Afrikaanse antilopen en andere hoefdieren. er is ook een kleine voillére aangebracht als cadeau van Kaapstad. Maar er is 1 maar er zijn verzorgers nodig. Ze zijn op zoek naar jonge gemotiveerde verzorgers met een passie voor Afrika. salaris 10 euro per uur(1600 euro per maand als je 5 dagen per week werkt) voor meer info bel:(...............)(srry doe geen echt nummer want dan gaan mensen echt bellen ) of mail naar:(......@.........)(idem telefoonnummer)
'ik wist het meteen toen ik de advertentie zag: dit is mijn droombaan 10 euro per uur is een goede salaris en ik wil al jaren op safari naar Afrika. Dacht Danny 'En je kan natuurlijk niet leven van een afwasbaantje bij een restaurant. nee, hij kon deze week maar nauwelijks rondkomen ik ga meteen bellen. dacht hij
STEM: hallo met de telefoondienst van "the Way of Africa DANNY: hallo met Danny de Groot STEM:hallo Danny, bel jij voor een sollicitatiegesprek DANNY: Uh ja, ik wil graag solliciteren voor antilopenverzorger STEM: Oké dan ben je de 1e sollicitant DANNY: weet u een datum voor een gesprek STEM: ja schrijf maar op in je agenda volgende week woensdag ik heet trouwens Stijn DANNY: oké dan zie ik u volgende week
~~~~~~~volgende week~~~~~~~~ HET GESPREK DANNY: hallo meneer STIJN: ooh zeg maar stijn hoor DANNY: oké STIJN: nou volgens mij heb je de advertentie al gelezen dus alle saaie dingen weet je al. Ik zal je wat vertellen over de manier van werken hier. Iedere verzorger krijgt 1 diersoort toegewezen. het is de bedoeling dat je een band schept met de dieren van de diersoort die je krijgt toegewezen. Omdat jij de 1e sollicitant bent mag je zelf kiezen: de blauwvoetgenten, de bontebokken, de gemsbokken, de gerenoeken, of de sabelantilopen DANNY: mag ik er ook 2 uitkiezen? STIJN: nou vooruit omdat je de 1e bent welke kies je? DANNY: ik denk dat ik ga voor de bontebokken en de sabelantilopen STIJN: oké ik zal je de dierentuin laten zien
Dit is de ingang we hebben de ingang gedecoreerd met wat plambomen hier zie je de vissen die worden verzorgd door Tim 'huh maar ik was toch de eerste? ja je bent de 1e sollicitant maar we hadden al een paar vaste verzorgers ooh oké ik snap het weer we gaan verder naar de kaapse vlakte met oa de bontebokken, jouw soort, ook zijn hier de gemsbokken die verzorgd worden door Tirza hier zie je 1 van onze bontebokken, Beau maar we gaan even naar binnen hiernaast zie je de blauwvoetgentenvoillere daar gaan we straks nog even kijken ze worden verzorgt door Ching-Wan maar we gaan het hok in jeetje dat zijn echt veel poortjes zeg waarom zoveel? om elke mogelijkheid tot ontsnappen te voorkomen hier zie je onze 2e vrouwtje's gemsbok, Gerda en hier onze jongste mannetjes Bontebok, Brian. hij heeft Beau gedekt en beau is hoogzwanger en als laatst onze oudste mannetjes gerenoek, gurt maar er zin ook veel jongen we hebben een tweeling gemsbok en een baby gerenoek en beau is dus...(een man roept stijn) 'wacht even danny' zegt Stijn ik hoor wat geroezemoes en Stijn roept me 'beau is aan het bevallen!' snel naar de stal we rennen naar de stal en zien beau op het eerste gezicht niet 'Daar ligt ze' schreeuw ik de bevalling duurde een half uur, maar het is een prachtig gezond kindje kom we laten haar even alleen, Bart wil je even het baarhok klaarmaken 'ja hoor' Zei Bart kom wij gaan even naar je andere soort, de sabelantilopen hier links word gewrkt aan(........)(zeg ik lekker niet moeten jullie raden :p) maar hier zie je wat het publiek ziet we hebben er een heuvel van gemaakt voor de rust van deze ernstig bedreigde soort 'kom we gaan naar binnen om kennis te maken met je nieuwe vrienden 'nou volgens mij mogen ze me niet want ze rennen alleen weg' 'ze zijn hier pas sinds maandag dus alles is nog een beetje wennen' nou dit was de rondleiding, je mag beginnen wanneer je wil en ik hoop dat je een plezierige tijd in de zoo toegaat
poeh dit was het sinds tijden weer een update alles is welkom en ik ben blij met leuke, handige comments
greetzz ZZ(Daan) :D Hipsters 4ever
Bericht veranderd door: ZebraZappo - Zaterdag, 24 Dec 2011, 13:19
Datum: Zaterdag, 24 Dec 2011, 14:33 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Leuk gedaan! Goed beplant, en leuke binnenhokken. Maar waarom heb je de piranha's in kust gedaan? Die leven in de zoete wateren van de Amazone hoor! In zout water kunnen ze in het echt niet overleven. En het hok van de sabelantilopes is een beetje apart. De mensen kunnen de dieren helemaal niet goed zien. groetjes Quinten
Datum: Zaterdag, 24 Dec 2011, 23:26 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja ik vind het een superzoo met diverse Afrikaanse dieren waar ik dol op ben. Heerlijke dierentuin alleen bij de sabelantilopen is het land verhoogd en heb je touwhekken, ontsnappen die dieren dan niet!!!1 Mooi gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!