@robje ik heb me avatar weer ff verandert bedankt voor je menig ik doe vandaag nog een update maar nu nog niet want ik moet afsluiten en ik had een vraagje aan de Moderator's van deze site: mag ik deze banner hebben of niet want er staat RR op??
Added (22 Mei 2011, 10:08)
---------------------------------------------
hallo iedereen sorry dat ik mijn belofte voor de update niet na ben gekomen, ik was heel moe en kwam laat thuis van een verjaardag
dus hier de update maar eerst wat nieuws want D.I.T. (dieren in tuin) was in het nieuws ,ik zal hier het telefonische intervieuw voor jullie laten zien , even voor de duidelijkheid D ben ik en P+ is intervieuwer Peter van de Vorst
P: hallo ik ben Peter van de Vorst
D: hallo
P: nou hier de eerste vraag, hoe bent u aan het geld gekomen om zo'n mooie dierentuin te creëren?
D: de stad wou een zoo en zij gaven mij het geld om er 1 op te bouwen
P: dus het was niet uw idee?
D: ik wou eigenlijk van jongs af aan al een dierentuin opbouwen dus ik was zelf naar de gemeente Houten gegaan om geld te vragen van de gemeente, zei vroegen waarom en zo ging het, dus nee
P: oké laatste vraag, doet u dit alleen of heeft u nog een partner?
D: makkelijke vraag, nee ik ben vrijgezel en heb nog niemand gevonden die wou helpen
P: oké bedankt voor het intervieuw doei
D: fijne dag nog
zo dat was het intervieuw en dan nu de Update
het vernieuwde pad naar het Savanne gedeelte
het manenwolvenhok is uitgebreid omdat Foxy en Ray drie bloedjes van kinderen hebben gekregen
hier een paar foto's

dit was het 1e deel en morgen ofzow maak ik hem af
groetjes Zebrazappo
Added (23 Mei 2011, 17:53)
---------------------------------------------
zo ben ik weer, ik ga verder met de update
een terrasje waar je ook.....
IN EEN UITKIJK TORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH KUNT!!!
naast het terras heb je het antilopen hok met klipspringers: Kiki, Kaspar en hun zoontje Kiran, ook hebben we de hoogzwangere Neel de nijlgau en najib de Nijlgau, de trotse vader
en Dan nu onze olifanten, en ik wou aan Marcelboy vragen of ze een mooi plekje hebben gekregen want hij wou bij de prijsvraag dat ik de Afrikaanse olifanten zou doen
en dat was het weer voor deze keer
See you the next update