Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierenpark "Dieren In een Tuin"
Ocelotte
Datum: Woensdag, 18 Mei 2011, 14:03 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

WOw dat manenwolf verblijf is ecth zooooo cool! Ik vind paarden in een dierentuin alleen niet zo boeiend, maar dat is mijn eigen smaak.

Maar mijn complimenten voor de rest want het is echt leuk gedaan joh!

BerichtWOw dat manenwolf verblijf is ecth zooooo cool! Ik vind paarden in een dierentuin alleen niet zo boeiend, maar dat is mijn eigen smaak.

Maar mijn complimenten voor de rest want het is echt leuk gedaan joh!

Bericht getypt door - Ocelotte
Toegevoegd op 18 Mei 2011 om 14:03
Marcelboy
Datum: Donderdag, 19 Mei 2011, 17:26 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Geweldig gedaan je paarde wijde ziet er prachtig uit net als het verblijf van de manen wolven niet te geloven hoe je dat maakt

Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
BerichtGeweldig gedaan je paarde wijde ziet er prachtig uit net als het verblijf van de manen wolven niet te geloven hoe je dat maakt

Bericht getypt door - Marcelboy
Toegevoegd op 19 Mei 2011 om 17:26
ZebraZappo
Datum: Vrijdag, 20 Mei 2011, 17:38 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@ Ocelotte, het zijn mustangs en ik help met een fokprogramma voor mustangs en ik kan er gelijk wat mee verdienen snap ie :p , dus vandaar de paarden

@ Marcelboy, nou bedankt ^_^ , ik word er een beetje verlegen van want zo heel goed ben ik niet maar toch bedankt

groetjes zebrazappo

P.S wat vinden jullie van mijn avatar

Hipsters 4ever
Bericht@ Ocelotte, het zijn mustangs en ik help met een fokprogramma voor mustangs en ik kan er gelijk wat mee verdienen snap ie :p , dus vandaar de paarden

@ Marcelboy, nou bedankt ^_^ , ik word er een beetje verlegen van want zo heel goed ben ik niet maar toch bedankt

groetjes zebrazappo

P.S wat vinden jullie van mijn avatar

Bericht getypt door - ZebraZappo
Toegevoegd op 20 Mei 2011 om 17:38
robje
Datum: Vrijdag, 20 Mei 2011, 18:03 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

je avatar: ik vond eigenlijk je oude avatar beter bij je naam passen, maar dat moet jij weten wat jij mooi vind

robje

http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Berichtje avatar: ik vond eigenlijk je oude avatar beter bij je naam passen, maar dat moet jij weten wat jij mooi vind

robje

Bericht getypt door - robje
Toegevoegd op 20 Mei 2011 om 18:03
NielsG
Datum: Vrijdag, 20 Mei 2011, 19:04 | Bericht # 15   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ik vind je avatar echt mooi, maar even over je zoo. Je manenwolven verblijf is echt super gemaakt. De beplanting is goed, het ziet er gewoon uit als een leuk verblijf ^_^. Alleen zou ik het leuk vinden als je bij dat savanne stuk bij het begin ook savannebomen zou plaatsen. Dat zou een echt savanne gevoel geven . Maar echt leuk gedaan hoor.
Groetjes Niels

BerichtIk vind je avatar echt mooi, maar even over je zoo. Je manenwolven verblijf is echt super gemaakt. De beplanting is goed, het ziet er gewoon uit als een leuk verblijf ^_^. Alleen zou ik het leuk vinden als je bij dat savanne stuk bij het begin ook savannebomen zou plaatsen. Dat zou een echt savanne gevoel geven . Maar echt leuk gedaan hoor.
Groetjes Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 20 Mei 2011 om 19:04
ZebraZappo
Datum: Maandag, 23 Mei 2011, 17:53 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@robje ik heb me avatar weer ff verandert bedankt voor je menig

ik doe vandaag nog een update maar nu nog niet want ik moet afsluiten en ik had een vraagje aan de Moderator's van deze site: mag ik deze banner hebben of niet want er staat RR op??

Added (22 Mei 2011, 10:08)
---------------------------------------------
hallo iedereen sorry dat ik mijn belofte voor de update niet na ben gekomen, ik was heel moe en kwam laat thuis van een verjaardag

dus hier de update maar eerst wat nieuws want D.I.T. (dieren in tuin) was in het nieuws ,ik zal hier het telefonische intervieuw voor jullie laten zien , even voor de duidelijkheid D ben ik en P+ is intervieuwer Peter van de Vorst

P: hallo ik ben Peter van de Vorst
D: hallo
P: nou hier de eerste vraag, hoe bent u aan het geld gekomen om zo'n mooie dierentuin te creëren?
D: de stad wou een zoo en zij gaven mij het geld om er 1 op te bouwen
P: dus het was niet uw idee?
D: ik wou eigenlijk van jongs af aan al een dierentuin opbouwen dus ik was zelf naar de gemeente Houten gegaan om geld te vragen van de gemeente, zei vroegen waarom en zo ging het, dus nee
P: oké laatste vraag, doet u dit alleen of heeft u nog een partner?
D: makkelijke vraag, nee ik ben vrijgezel en heb nog niemand gevonden die wou helpen
P: oké bedankt voor het intervieuw doei
D: fijne dag nog

zo dat was het intervieuw en dan nu de Update

het vernieuwde pad naar het Savanne gedeelte

het manenwolvenhok is uitgebreid omdat Foxy en Ray drie bloedjes van kinderen hebben gekregen :D hier een paar foto's

dit was het 1e deel en morgen ofzow maak ik hem af

groetjes Zebrazappo

Added (23 Mei 2011, 17:53)
zo ben ik weer, ik ga verder met de update

een terrasje waar je ook.....

IN EEN UITKIJK TORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH KUNT!!! B)

naast het terras heb je het antilopen hok met klipspringers: Kiki, Kaspar en hun zoontje Kiran, ook hebben we de hoogzwangere Neel de nijlgau en najib de Nijlgau, de trotse vader ^_^

en Dan nu onze olifanten, en ik wou aan Marcelboy vragen of ze een mooi plekje hebben gekregen want hij wou bij de prijsvraag dat ik de Afrikaanse olifanten zou doen

en dat was het weer voor deze keer :(

See you the next update B)

Hipsters 4ever

Bericht veranderd door: ZebraZappo - Zaterdag, 21 Mei 2011, 11:34
Bericht@robje ik heb me avatar weer ff verandert bedankt voor je menig

ik doe vandaag nog een update maar nu nog niet want ik moet afsluiten en ik had een vraagje aan de Moderator's van deze site: mag ik deze banner hebben of niet want er staat RR op??

Added (22 Mei 2011, 10:08)
hallo iedereen sorry dat ik mijn belofte voor de update niet na ben gekomen, ik was heel moe en kwam laat thuis van een verjaardag

dus hier de update maar eerst wat nieuws want D.I.T. (dieren in tuin) was in het nieuws ,ik zal hier het telefonische intervieuw voor jullie laten zien , even voor de duidelijkheid D ben ik en P+ is intervieuwer Peter van de Vorst

P: hallo ik ben Peter van de Vorst
D: hallo
P: nou hier de eerste vraag, hoe bent u aan het geld gekomen om zo'n mooie dierentuin te creëren?
D: de stad wou een zoo en zij gaven mij het geld om er 1 op te bouwen
P: dus het was niet uw idee?
D: ik wou eigenlijk van jongs af aan al een dierentuin opbouwen dus ik was zelf naar de gemeente Houten gegaan om geld te vragen van de gemeente, zei vroegen waarom en zo ging het, dus nee
P: oké laatste vraag, doet u dit alleen of heeft u nog een partner?
D: makkelijke vraag, nee ik ben vrijgezel en heb nog niemand gevonden die wou helpen
P: oké bedankt voor het intervieuw doei
D: fijne dag nog

zo dat was het intervieuw en dan nu de Update

het vernieuwde pad naar het Savanne gedeelte

het manenwolvenhok is uitgebreid omdat Foxy en Ray drie bloedjes van kinderen hebben gekregen :D hier een paar foto's

dit was het 1e deel en morgen ofzow maak ik hem af

groetjes Zebrazappo

Added (23 Mei 2011, 17:53)
zo ben ik weer, ik ga verder met de update

een terrasje waar je ook.....

IN EEN UITKIJK TORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH KUNT!!! B)

naast het terras heb je het antilopen hok met klipspringers: Kiki, Kaspar en hun zoontje Kiran, ook hebben we de hoogzwangere Neel de nijlgau en najib de Nijlgau, de trotse vader ^_^

en Dan nu onze olifanten, en ik wou aan Marcelboy vragen of ze een mooi plekje hebben gekregen want hij wou bij de prijsvraag dat ik de Afrikaanse olifanten zou doen

en dat was het weer voor deze keer :(

See you the next update B)

Bericht getypt door - ZebraZappo
Toegevoegd op 23 Mei 2011 om 17:53
tjalf
Datum: Maandag, 23 Mei 2011, 19:04 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Mooie update, leuke combinaties van verschillende dieren in een verblijf, en ook leuk dat je de uitkijktoren hebt gebruikt, want heel veel doen dat niet.

BerichtMooie update, leuke combinaties van verschillende dieren in een verblijf, en ook leuk dat je de uitkijktoren hebt gebruikt, want heel veel doen dat niet.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 23 Mei 2011 om 19:04
NielsG
Datum: Maandag, 23 Mei 2011, 20:23 | Bericht # 18   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Leuk verblijven met de goede planten enzo. Ook grappig dat je nu ook savannebomen naast het pad hebt geplant :p
Goed gedaan en ga zo door!
Groetjes Niels

BerichtLeuk verblijven met de goede planten enzo. Ook grappig dat je nu ook savannebomen naast het pad hebt geplant :p
Goed gedaan en ga zo door!
Groetjes Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 23 Mei 2011 om 20:23
Marcelboy
Datum: Maandag, 23 Mei 2011, 20:46 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik vind het een geweldige dierentuin dus ook je oliefanten verblijf want het ziet is lekker groot.

Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
BerichtIk vind het een geweldige dierentuin dus ook je oliefanten verblijf want het ziet is lekker groot.

Bericht getypt door - Marcelboy
Toegevoegd op 23 Mei 2011 om 20:46
dodo1995
Datum: Maandag, 23 Mei 2011, 21:29 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

goede verblijven, zo verder blijven zoo tycoonen
spijtig dat ik er geen tijd meer voor heb. of toch weinig
want ik vond het ook leuk om er zo'n mooie verhaaltjes bij te verzinnen

Bericht veranderd door: dodo1995 - Maandag, 23 Mei 2011, 21:30