ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
In Houten (mijn woonplaats) is nog geen enkele dierentuin en dat vond houten schandalig. Dus ze zeiden tegen een paardenfokker (ikke) in Houten' wij schenken jouw wat geld en jij gaat daarmee een dierentuin bouwen' zo gezegd zo gedaan en ik begon. hier laat ik Dierenpark "Dieren In een Tuin" zien aan jullie
UPDATE
de ingang(origineel hé ) het pad naar het eerste hok het eerste hok en jullie mogen raden wat de naam van het zwarte paard is, 1 tip: het is een vrouwtje het binnenhok met onze nieuwste aanwinst, en ook hier mogen jullie raden wat *zijn* naam is de woestijschildpadden, hier zie je skulpje ons vrouwtje en hier Paddo ons mannetje de toiletten het kabelbaanstation een terras en dit was de laatste foto
dit was het dan, kritiek en +punten zijn meer dan welkom
Ziet er mooi uit ZebraZappo. Het enigste wat ik jammer vind is dat er niet zoveel planten in het paardenverblijf staan. Het binnenverblijf daarentegen ziet er weer gaaf uit! En heet het zwarte paard Black Beauty?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie mustangs en de schildpadden hebben een geweldig plekje gekregen!!!! De beplanting laat wat te wensen over ja, ook naast de paden en in de dierentuin zelf. Daar zou je wel wat voor moeten zorgen. Mooi gedaan, het binnenverblijf van de paarden vind ik geweldig, ook het buitenverblijf alleen zou daar wat meer planten mogen!! Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mooie zoo alleen vind ik de beginpad een beetje saai en het is veel mooier (vind ik) als je de schildpadden in een gebouw doe (reptielengebouw) Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
Bericht veranderd door: Marcelboy - Zondag, 15 Mei 2011, 21:43
0
Kassa Medewerker
er komt vandaag nog geen update maar hier zij alvast de namen van de paarden, jullie hadden het allemaal jammer genoeg fout hier zijn de antwoorden:
het zwarte paard heet Bo en de bruine heet Amor
hier komt een andere vraag, welke andere paardenrassen leven er nog meer in het wild? degene die het antwoord weet mag het volgende dier in de zoo zeggen
hier een tip:het zijn er 2, 1 in Australië, en 1 in Mongolië
groetjes Zebrazappo
Hipsters 4ever
Bericht veranderd door: ZebraZappo - Maandag, 16 Mei 2011, 18:30
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik vind het een aardig leuk beginnetje, alleen misschien iets te standaard. Probeer eens wat realistischer en nieuwere downloads uit, dan komt het vast wel goed met je zoo's.
Prijsvraag inzending: De Przewalskipaard uit China misschien?
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
De eerste is Przewalskipaard uit china tweede is brumbies uit australie en ik kies de afriekaanse oliefant en hoe heet trouwens dat veulen. Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
Bericht veranderd door: Marcelboy - Dinsdag, 17 Mei 2011, 15:07
Datum: Woensdag, 18 Mei 2011, 14:00 | Bericht # 10
0
Kassa Medewerker
@ Marcelboy, helemaal goed, en het veulen heet felien
@iedereen bedankt voor de reacties ik heb er wat mee gedaan en zal het nu laten zien in een nieuwe.....
UPDATE
de ingang vernieuwde beplanting bij het begin meer beplanting bij de paarden, ze zijn nu al een stuk blijer dus bedankt voor de tip plantjes in het binnenverblijf, ik vond het zelf wat kaal observatiepuntje bij de paarden ik wou nog foto's laten zien van het schildpadden verblijf maar dat lukte niet die beloof ik voor de volgende update
we gaan verder naar het nieuwe themagebied ,Savanne de manenwolven: Roxy en Ray hun binnenverblijf het terras de kraampjes de kraampjes, je ziet dat je veel verschillende dingen kunt halen zoals sushi en dit was het weer, de volgende keer -olifanten -gazelles -en nog veel meer...